Straszna obsługa, złe jedzenie?

Pisemny: 31 styczeń 2016
Czas podróży: 24 — 31 styczeń 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Już na pierwszy rzut oka w recepcji stał o się jasne, gdzie jesteś my. . . Brudno, wszystko jest odrapane, wszystko stare, po zakwaterowaniu wyszliś my napić się wina w barze - wina nie ma ! ! ! Poprosili o szklankę wody - na krawę dzi szkł a są tysią ce odciskó w palcó w i ust. . .
Kiedy weszliś my, okł amano nas. Powiedzieli, ż e pokó j z naszej kategorii Garden View - jest w trzeciej linii - to okoł o 10 minut spacerem do morza. Ale za dodatkową opł atą mogą znaleź ć dla nas pokó j przed „ciepł ym basenem”.
Byliś my zmę czeni, bo Do hotelu dotarliś my już o 21:00 i chcieliś my mieć jeszcze czas na obiad. Wię c zgodziliś my się na 35USD do tej liczby, poszliś my szukać...
Przyjechał o nas trzech, jeden z astmą (przyszliś my na leczenie i wygrzewanie się na sł oń cu).

Pierwszy pokó j za dodatkową opł atą miał.2 ł ó ż ka i 1 sofę . Potrzebowaliś my 3 oddzielnych ł ó ż ek, wię c poprosiliś my o inną opcję .
pokazali inny pokó j z 2 ł ó ż kami i obiecali umieś cić ten sam trzeci. Poszliś my na obiad i wró ciliś my zobaczyć : zamiast trzeciego ł ó ż ka jest coś w rodzaju skł adanego ł ó ż ka zrzuconego z desek i wó zka na kó ł kach. Gó rny materac. Zapytaliś my "czy to nasze trzecie ł ó ż ko w 5-gwiazdkowym hotelu?? ? " Powiedzieli - "tak! " Zaczę liś my się z nimi kł ó cić i ż ą dać normalnego peł nego ł ó ż ka, dł ugo zaprzeczali i mó wili, ż e innych ł ó ż ek nie ma. W mię dzyczasie udawali, ż e nie rozumieją rosyjskiego. Chociaż wszyscy rozumieli, po prostu nie chcieli nic robić . W rezultacie przynieś li nam siennik, poł oż yli na nim gruby materac i jakoś go wł oż yli. Poprosiliś my o podkł adkę pod materac i przerobiliś my ł ó ż ko. Wszystko został o zrobione po pomył ce. Naprawdę chcieliś my przenieś ć się do innego hotelu, wcześ niej tego nie widzieliś my...
Kiedy powiedzieliś my im, ż e zamierzamy zmienić hotel, pokł ó cili się i obiecali naprawić wszystko. Przewodnik hotelowy z Tez Tour osobiś cie obiecał anulować podpisany czek do zapł aty w pokoju przy basenie.
2 dni przed wyjazdem na wszelki wypadek sprawdził am w recepcji, czy nie mamy zadł uż eń na numer - odpowiedzieli. ż e nie ma nic. Wychodzą c, oszukiwali nas przez 40 minut i nadal wydzierali nam te 35USD. Przewodnik hotelowy nie odebrał już telefonu, ponieważ . osobiś cie patrzą c mi w oczy obiecał , ż e wszystko odwoł a jako odszkodowanie, ż ebyś my nie wyjeż dż ali do innego hotelu. Naprawdę ż ał uję , ż e nie zatrzymał em się w są siednim hotelu - Sunrise Select Diamond Beach Resort - spotkał em chł opakó w z Kijowa z tego hotelu - byli zszokowani naszym zameldowaniem i powiedzieli, ż e z nimi wszystko jest znacznie lepsze.

Wszystko był oby dobrze, wszystko to są drobiazgi, któ rych moż na doś wiadczyć . Aby jednak rozwią zać te wszystkie spory z przebiegł ymi Arabami, poinformowaliś my rosyjskoję zyczną obsł ugę z obsł ugi relacji z goś ć mi (Customer Relations Service) i przewodnika hotelowego Tez Tour, wszyscy tylko skinę li gł owami i powiedzieli, ż e wszystko naprawią i powinniś my nie dopł acać , ale w koń cu to wszystko okazał o się kł amstwem. To mnie najbardziej zdenerwował o. W hotelach pię ciogwiazdkowych takiej usł ugi nie ma. To jest tylko na pustyni. Nigdy wię cej nie pojedziemy do Egiptu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał