Prawdziwa opinia

Pisemny: 25 listopad 2020
Czas podróży: 6 — 15 listopad 2020
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Pojechaliś my tam, ponieważ ten hotel (zaró wno w recenzjach na stronach, jak i w recenzjach sł ownych) był bardzo polecany. Dlatego nie mogę się powstrzymać od napisania prawdziwej recenzji (patrzą c w przyszł oś ć powiem, ż e gdyby nie był o tak wielu pochwalnych odó w, to nie spodziewalibyś my się zbyt wiele i prawdopodobnie był oby mniej negatywnych wtedy ). Jak mó wi jedna z koleż anek „nie fascynuj się – nie zawiedziesz się ” ; ) A wię c…
Hotele: OBA hotele są wł aś ciwie poł ą czone w jeden, wszystkie usł ugi jednego hotelu są dostę pne dla mieszkań có w drugiego. Oznacza to, ż e w rzeczywistoś ci nie ma mię dzy nimi ż adnej ró ż nicy.
W HOTELACH NIE MA INTERNETU (jeś li potrzebujesz go do pracy i komunikacji, kup kartę ).

Terytorium: pię kne, naprawdę pamię tasz recenzję o „arabskiej bajce”. Ale jednocześ nie nie został o to przemyś lane (na terenie jest kilka toalet, wieczorem jest jeden bar na hotel itp.
Plaż a: być moż e najwię kszy atut tego hotelu. Jest miejsce do pł ywania bez koralowcó w, szczegó lnie odpowiednie dla dzieci. Ale (!! ! ) koniecznie weź koralowe kapcie (dla cał ego wraż enia „Malediwó w”, na dnie są kamienie i moż e to być bolesne). Rafa jest martwa.
Waż ne (!! ! ) są silne odpł ywy, kiedy nie moż na pł ywać poza pontonem, są silne fale i czerwona flaga. (odrzuciliś my 2 z 8). Są prą dy (przegapił em ponton - przepł yń do nastę pnego, nawet w cudzym hotelu).
Obsł uga: okresowo kuleje na wszystkie nogi - leż akó w jest za mał o (a nie ma do kogo zwró cić się o pomoc), barmani są „w nastroju”, poczekaj w restauracji, aż personel przyjdzie do ciebie, aby ci dać co chcesz (nie moż esz sam tego znieś ć ) bardzo dł ugo.
Z pozytywó w - dobrze zrobiony sprzą tacz i animatorzy (hotel oszczę dza i nie ma zaproszonych artystó w, sami animatorzy organizują wszystko najlepiej jak potrafią ).
Baseny są zimne.
Hotel jest stary i moż na to poczuć .
Ogó lnie wraż enie jest ś rednie. Symbolem hotelu jest biuro podró ż y. Obraz jest sztucznie tworzony dla touroperatoró w, a potem oczywiś cie oczarowani operatorzy masowo wysył ają tam turystó w, ale z turystami to zupeł nie inna historia…
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał