Rozwód za pieniądze

Pisemny: 31 marta 2018
Czas podróży: 22 marta 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Nie polecam tego hotelu! Od pierwszych minut mojego pobytu zaczę ł o się oszustwo finansowe. Przyjechaliś my o 9 rano z mał ym dzieckiem i oczywiś cie postanowiliś my zapł acić pienią dze do wcześ niejszego rozliczenia. Chcieli też zapł acić za ś niadanie, bo do obiadu był o daleko. Zabrali nam pienią dze, jak na obiad, jak się pó ź niej okazał o. Co prawda godzinę pó ź niej powiedzieli nam, ż e popeł nili bł ą d i chcą zwró cić ró ż nicę , oczywiś cie nie zabraliś my jej. Czekamy godzinę , czekamy dwie, a już trzecia godzina dobiega koń ca i w recepcji mó wią nam, ż e jeszcze musimy czekać , nie rozumiemy, po co mu wtedy zapł acili pienią dze, wyjaś nia, ż e chce nas umieś cić w dobrym pokoju. Dopiero po skontaktowaniu się z naszym biurem podró ż y z reklamacją jesteś my zał atwieni w 10 minut. I tego typu dobry pokó j nie był remontowany od 10 lat, ale jak się pó ź niej okazał o, w bungalowie koleż anki miał y pokó j jeszcze gorszy. A to jest 5-gwiazdkowy hotel, nie przycią ga wię cej niż trzy. Co prawda są pokoje po remoncie, ale mieszkali w nich Wł osi. Na każ dym kroku zaglą dają do kieszeni. Dolara nie dał em, 2.5 nie bę dzie normalnych napojó w i poczekasz, aż zostaniesz obsł uż ony. W restauracji, raczej w jadalni, trudno nazwać restaurację , jest kolejka zaró wno na lunch, jak i kolację . Jedzenie jest naprawdę dobre, nie był o problemó w ż oł ą dkowych. Jedyną rzeczą był o to, ż e nie był o owocó w w ogó lnej formie. W syropie był o kilka sał atek owocowych. Nie odważ yliś my się ich spró bować . Trzeba iś ć na plaż ę o 7 rano, ż eby usią ś ć . A za tymi leż ał y cią gł e skandale, regularnie oglą daliś my rozgrywkę na plaż y. Morze jest dobre, moż na pł yną ć z brzegu, z mał ymi dzieć mi wygodnie, pł ytko. Teren jest zadbany, cieszył oko. Sprzą tanie w pokojach jest przecię tne, mimo ż e nie dali mniej niż.2 dolary, a nawet pię ć , pod ł ó ż kami był brud, za szafkami regularnie zmieniali poś ciel i rę czniki. Ale wisienką na torcie był dzień wyjazdu. Wieczorem spakowaliś my swoje rzeczy, przekazaliś my rę czniki plaż owe i poł oż yliś my karty na stole przy telewizorze. Rano poszliś my na ś niadanie, kiedy wró ciliś my, nie znaleź liś my kart. Recepcjonistka powiedział a, ż e ​ ​ za karty trzeba zapł acić.45 dolaró w. Wyjaś niliś my im, ż e moż emy udać się do miejsca, w któ rym zabierają rę czniki i sprawdzić , czy je przekazaliś my, zwł aszcza, ż e ​ ​ odpoczywamy z trzema rodzinami i są ś wiadkowie. Powiedzieli, ż e ich to nie obchodzi, ż adnych kart, pł acą.45 dolaró w. W rezultacie, gdy autobus przyjechał na lotnisko, byliś my zmuszeni zapł acić te pienią dze, w przeciwnym razie powiedział , ż e reprezentuje Sun International, ż e nie moż e nas odebrać , chociaż zapł aciliś my za transfer. Nawet napisał do nas gazetę , ż e nas nie odbiera. Zajmiemy się tym w są dzie. Zamiast uporzą dkować sytuację , ł atwiej był o mu nas nie zabierać . Ogó lnie chcę powiedzieć , przez wiele lat naszych podró ż y, aw cią gu moich 43 lat wielokrotnie odwiedzał em ró ż ne kraje ś wiata, w tym Egipt, ale nigdy nigdzie nie widział em tak trudnego rozwodu. Chcę powiedzieć , ż e z takim personelem, kradną c na otwartej przestrzeni, daleko nie zajdą . Nie zostawimy tego tak i postaramy się podją ć wszelkie ś rodki, aby ukarać te osoby i zrekompensować nasze szkody materialne i moralne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał