Świetny hotel z BARDZO zieloną okolicą.

Pisemny: 12 październik 2009
Czas podróży: 3 — 11 październik 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Lokalizacja.

Hotel poł oż ony jest w dzielnicy Nabq, stosunkowo blisko lotniska. Transfer tam był bardzo szybki, bo zaczę li z nami. Jednocześ nie bliskoś ć lotniska nie przeszkadzał a, samoloty doś ć rzadko lą dował y bezpoś rednio nad hotelem.
Po drugiej stronie ulicy jest centrum handlowe, jest nawet mał y supermarket, ale mi się tam nie podobał o, wię kszoś ć sprzedawcó w jest zbyt arogancka, dzię ki Bogu nie wszyscy. W sklepach na miejscu obsł uga jest o wiele bardziej przyjazna.
Taksó wka do Naama Bay bę dzie kosztować wię cej niż z innych punktó w w Sharm, ponieważ Nabq znajduje się na obrzeż ach. Wedł ug przewodnika taksó wka bę dzie kosztować.40 funtó w (ale sam tego nie sprawdzał em).

Terytorium.


Hotel jest duż y, z BARDZO zielonym terenem. Jest naprawdę duż o zieleni, palm, hibiskusa, są nawet mandarynki. Plus dwa niesamowite ł ó ż ka kaktusowe.
2 baseny, cał kiem przyzwoity park wodny (2 duż e zjeż dż alnie, jedna mał a i druga dla dzieci).
Na terenie znajdują się sklepy z ubraniami, pamią tkami, sprzę tem (pł etwy itp. ), A nawet apteka. Na terenie 5ki znajdują się ró wnież sklepy, w tym jubilerski. Obsł uga sklepu jest o wiele bardziej przyjazna niż na ulicy. Ceny startowe mogą być nieco wyż sze, ale co tu duż o mó wić , okazja : )

Hotel ma WIFI, kosztuje 25 euro tygodniowo, nie sprawdzał em zasię gu i jakoś ci poł ą czenia.

Numer.

Osiedliliś my się w bunaglo (604) niedaleko morza i drugiego basenu (i odpowiednio baru: )).
Pokó j jest wystarczają co duż y i ł adnie urzą dzony. Hydraulika sprawna, meble w dobrym stanie, ale jasne jest, ż e hotel nie jest nowy.
Mam 3 notatki:
1. Oś wietlenie. W pokoju nie ma gó rnego ś wiatł a, tylko lampki nocne i lampa podł ogowa. W ł azience nie ma wystarczają cego oś wietlenia, aby wygodnie się golić.
2. Dostę pne tylko jedno gniazdko. Przy duż ej liczbie gadż etó w ł adowanie ich staje się problematyczne.
Co wię cej, nover jest cał kowicie pozbawiony zasilania po wyję ciu klucza.
3. Klimatyzacja scentralizowana, nie dzielona. Pilota nie ma, jest skierowany bezpoś rednio na ł ó ż ko i jest moim zdaniem za zimno.

Usł uga.

Personel jest mił y, przyjazny, prawie wszyscy mó wią po rosyjsku. Pokó j był dobrze posprzą tany, poś ciel i rę czniki był y cał y czas zmieniane (szczerze mó wią c, rę cznikó w nie zmieniano ani razu). Za 5 dolcó w sprzą tacz poszedł po kwiaty z pobliskiego hibiskusa i udekorował nimi pokó j.

W restauracji kelnerzy są uprzejmi, nie są niegrzeczni i nie wymuszają napiwkó w.
Ogó lnie rzecz biorą c, jak na Egipt, usł uga jest po prostu doskonał a. 5+

Sport.

Nie mogę powiedzieć nic konkretnego o sporcie, bo wcześ niej tak nie był o, cał y czas pł ywał am w morzu. Ale zauważ ył em:
Boisko do siatkó wki;
boisko do pił ki noż nej;
kort tenisowy;
bramki polo w basenach;
centrum nurkowe na plaż y (zresztą najpierw szkolili się w basenie, potem począ tkują cy pł ywali na wł asnym molo);
bilard i gdzieś , są dzą c po tekś cie z informacji o hotelu, był tenis stoł owy : )

Odż ywianie.

Nasze posił ki był y All Inc. Kuchnia jest gł ó wnie europejska z lekką przewagą wł oskiej, co jest zrozumiał e, ponieważ w hotelu przeważ ają Wł osi.
Asortyment dań na ś niadanie jest statyczny. Ale mimo to wybó r jest bardzo przyzwoity. Jajka sadzone, jajka na twardo, sery, kieł baski (bardzo dobre, co zaskakują ce) jajecznica, naleś niki, grzanki, kieł baski, frytki, budyń , musli, duż y wybó r buł ek, sał atki owocowe i domowe jogurty. Trochę zdenerwowany brakiem ketchupu, jakoś cią herbaty i tym, ż e kawa był a tylko instant. Problem z keczupem moż na był o ł atwo rozwią zać , ł apią c kelnera i proszą c o ketchup. Trzeba był o zają ć się kawą i herbatą.

Obiady i kolacje są bardzo urozmaicone, 2 zupy (i ró ż ne na obiad i kolację ), sał atki, warzywa, kilka opcji przystawek, mię s (woł owina, jagnię cina i indyk w ró ż nych rodzajach) oraz ryb (filety i mał e smaż one ryby jak barwena ), owoce morza w ró ż nych rodzajach (krewetki z grilla został y posortowane szczegó lnie szybko : ) ), makarony i morze deseró w. Owoce obejmował y banany, daktyle, figi, jabł ka, guawę , arbuzy i melony.

W sumie jedzenie jest bardzo godne, zwł aszcza biorą c pod uwagę , ż e jest to Egipt.

Napoje, jak wszę dzie, denerwuje jedynie brak naturalnych, w tym ś wież o wyciskanych sokó w. Tylko rozpuszczalne napisy ala yuppies i soda.

Morze.

Morze jest czyste, jest duż o ryb, nurkuję doś ć gł ę boko, widział em nawet duż ego mureny ł owią cego jaką ś rybę . Zawsze był y darmowe leż aki, z wyją tkiem tych najbliż ej baru : ))))

Jest tylko jeden istotny minus. Dla trzech hoteli jest jedno wspó lne molo. Był o tam duż o ludzi.
Proces wchodzenia i wychodzenia ludzi z wody nie był w ż aden sposó b regulowany. Czę ś ć szczegó lnie nieś miał ych cią gle wisiał a trzymają c się drabiny. Okresowo na obu schodach powstawał o zatory. A ratownicy, zamiast przynajmniej pró bować zorganizować proces, skleili samotne kobiety.

Jeś li nie zwracasz uwagi na powyż sze, to miejsce jest bardzo dobre, korale są pię kne, jest duż o wszelkiego rodzaju ryb. Jeś li przyjdziesz popł ywać wcześ nie rano, to bę dzie mał o osó b, bo fala jest doś ć poważ na i moż esz spokojnie pł ywać : )

Animacja.

Nie mogę nic powiedzieć o animacji, nie poszedł em do niej wieczorem, nie przesiadywał em też przy basenie, ale widział em, ż e tam jest i wydawał o się , ż e nie jest ź le. Ale prawda jest po wł osku.

Dzieci.

Dla dzieci w restauracji są specjalne krzeseł ka, są.2 baseny dziecię ce i plac zabaw. Wieczorami widział am dwie dyskoteki dla dzieci, dla starszych dzieci i dla maluchó w.

Na morzu jest wydrą ż ona ż aba. Ale mam duż e wą tpliwoś ci co do ką pania się tam dzieci, mimo wszystko jest szansa na spotkanie z koralem lub jeż em, a pł ywają tam wszelkiego rodzaju ryby, w tym mał e mureny i skrzydlice.

Cał kowity.

Ogó lnie hotel jest bardzo dobry jak na 4 *. Są wady, ale drobne. Polecam wszystkim.

Chcę zwró cić szczegó lną uwagę na organizatora wycieczek. Pierwszy i najprawdopodobniej ostatni przejechał przez S7. Hotel ma nie tylko reprezentanta, ale też stoikó w touroperatora. Nie ma nawet stoiska informacyjnego ani elementarnego folderu z informacjami dla turysty i czasem transferu z hotelu. Na spotkaniu po przybyciu do hotelu nie był o przewodnika przydzielonego do hotelu (Salah), ale dziewczyna (Svetlana), któ ra go zastą pił a, powiedział a nam wszystko i zorganizował a wycieczkę , nie był o na nią ż adnych skarg.

Ach tak, wycieczka. Zapomnieli nas odebrać.
Czekaliś my czterdzieś ci minut i poszedł em zadzwonić do organizatora wycieczki, przeprosili i kazali nam iś ć do recepcji, wkró tce przyjedzie po nas samochó d. Poszliś my, odczekaliś my kolejne 40 minut i znowu poszliś my zadzwonić . Okazał o się , ż e nie przyjdą po nas, ale obiecali, ż e jutro zabiorą nas na darmową wycieczkę , a wieczorem przyjedzie nasz przewodnik Salah i zwró ci pienią dze.


Wedł ug Swietł any Salah miał przychodzić do hotelu każ dego wieczoru, ale widzieliś my go tylko raz, a potem, gdy po dł ugiej korespondencji z nim przez SMS zaż ą dał em, ż ebym przyjechał do hotelu, wyjaś nij, dlaczego zapomnieli odebrać nas i zwró cić pienią dze, któ re obiecali zwró cić . Jak wyjaś nił Salah, byliś my jedynymi turystami na S7 w tym hotelu, dlatego nie przyjechał . O godzinie transferu poinformował mnie inny przewodnik, po zadzwonieniu na telefon biurowy (swoją drogą też był mobilny), Salah nie tylko sam się z nami nie skontaktował , ale nawet nie odpowiedział na SMS-a.
Oczywiś cie, co tam jest, po co jeź dzić z powodu dwó ch turystó w, po co nam stoisko, po co im mó wić o godzinie transferu na lotnisko. Przemyś l to sam.

Ogó lnie rzecz biorą c, drodzy koledzy turyś ci. Jeś li jesteś wystarczają co niezależ ny i gotowy, aby dowiedzieć się wszystkiego sam, moż esz pojechać z S7 do tego hotelu, wycieczki moż na ró wnież kupić u innych operatoró w. Ale jeś li chcesz, aby wszystko był o wygodne, a wszystkie informacje dostę pne i na czas, radzę wybrać innego operatora.

P. S. Teztur ma stał ego przedstawiciela w hotelu, Coral ma też wł asne stoisko i ich przedstawiciel, jeś li nie był cał y czas w hotelu, spotykał się ze mną regularnie, jak ró wnież przedstawiciel Pegasusa. Wszyscy ci operatorzy, podobnie jak Mostrevel i Capital Tour, mieli w widocznym miejscu tablice informacyjne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał