Nigdy nie doświadczyłem tak obrzydliwej usługi nigdzie indziej.

Pisemny: 6 lipiec 2019
Czas podróży: 31 styczeń — 7 luty 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Byliś my na począ tku lutego. Dopiero teraz mogę pisać bez emocji. Hotel został wybrany oczywiś cie ze wzglę du na bliskoś ć morza, duż ą plaż ę i dobrą rafę . To był o to. Leż akó w był o wystarczają co duż o, pojawił y się nawet nowe rę czniki. Rafa jest bajeczna! Raj do snorkelingu. Barker na wycieczce po plaż y zachowuje się bardzo przyzwoicie (! ). Mnogoś ć kwitną cych petunii wzdł uż deptaka cieszył a oko. Wyobraż am sobie, jak trudno je uprawiać w takim klimacie. Uwielbiamy odpoczywać w Egipcie, zawsze rozumieliś my, ż e w branż y turystycznej w Egipcie panuje kryzys, ż e hotele ledwo przetrwają , ż e najważ niejsze jest morze, a nie obsł uga, ż e ​ ​ liczba gwiazdek hoteli w kraju jest bardzo warunkowa . Ale tak prostacko-kpią cego nastawienia personelu nigdy nie widziano nigdzie indziej. Co już warte tego, ż e zamieszkali w pokoju, któ ry nie był sprzą tany po poprzednich goś ciach! I wiedzieli, doką d jadą ! Wł aś nie wró ciliś my po cichu z rzeczami do recepcji, ponieważ administrator krzyczał na nas z niezadowoloną miną ! Przecież wiedział em, ż e wró cimy, ż eby zmienić numer! Przeniesiony do innego pokoju. Nie dawali pienię dzy, wię c mieszkali z widokiem na dziedziniec. Pokó j jest prosty i dobry. Dowolny telewizor. Bezpieczna praca. Hydraulika dział a. Suszarka do wł osó w jest nowa. Był y przerwy z ciepł ą wodą . Rę czniki nie był y zmieniane, nawet gdy był y mokre na podł odze. Po prostu odł oż ono je z powrotem na pó ł kę (5 * deklarowane). Do pokoju przyniesiono wodę butelkowaną.1, 5 litra. Mamy doś ć . Byli animatorzy. O jedzeniu-napojach-"restauracjach" w recenzjach już został o napisane i przepisane. Kucharze nie gotują dobrze. Jedzenie jest dobre, ale jest coraz lepsze. Był y owoce. Ale nigdzie w hotelach w Egipcie 5* w restauracji był o tak brudno (czystoś ć ze wzglę du na brak wody jest też konceptem warunkowym w Egipcie, ale nie tak bardzo! ), nie wlali 50 g piwa do plastiku i nie dał na talerz mikroskopijnego kawał ka mię sa. Podszedł em po raz drugi, personel zgł osił uwagi, któ re już został y podję te! Widział em, jak kobieta w barze prosił a o kawę , zrobili ją i rzucili na bar. Poszł a narzekać , barman został na chwilę zastą piony. Moż e trafiliś my na taką zmianę personelu - nie wiem! Ale wydaje się , ż e ich motto brzmiał o: „Przyjdź tutaj w duż ej liczbie! ” Jesteś my ludź mi spokojnymi, bezpretensjonalnymi i wyrozumiał ymi. . Ale takie podejś cie do turystó w jest po prostu nie do przyję cia! Na tych wakacjach zdaliś my sobie sprawę , ż e bez wzglę du na to, jak pię kne jest morze, taka usł uga moż e zepsuć cał e wraż enie. Wł aś ciciele hoteli, pomyś l o swojej reputacji! Szkoda mieć taki personel!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał