Dobry hotel?

Pisemny: 20 listopad 2012
Czas podróży: 24 wrzesień — 1 październik 2012
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Nie bę dę duż o pisał . Mogę tylko powiedzieć , ż e hotel jest bardzo dobry dla tych, któ rzy szukają relaksują cych wakacji. A takż e dla tych, któ rzy chcą odpoczą ć od swoich rodakó w. Tak, rzeczywiś cie jest tu wielu Anglikó w. A personel naprawdę traktuje ich lepiej niż Rosjan i Ukraiń có w. Ale znowu jest to wina naszych rodakó w. nic nie moż esz na to poradzić . Duż o się uś miechaj, bą dź uprzejmy i co najważ niejsze, mó w w mię dzynarodowym ję zyku – Egipcjanie nie muszą znać ję zykó w wszystkich turystó w, któ rzy odwiedzają Egipt.
Jedynym minusem, któ ry wydawał mi się znaczą cy, był o sprzą tanie pokoi i zmiana poś cieli. Uważ ni turyś ci znajdą na blacie ł azienki proś bę o zrozumienie, ż e Egipt jest krajem pustynnym i trzeba im wybaczyć , ż e nie zmieniają poś cieli codziennie. Ponadto sprecyzowane są warunki: jeś li goś ć chce zmienić poś ciel, kł adzie rę czniki na zlewie, jeś li nadal z nich korzysta, wiesza je na haczyku. Powiem tak, rę czniki był y zmieniane 2 razy w cią gu 7 dni, bez wzglę du na to, gdzie je zostawiliś my. A poś ciel, któ ra miał a być zmieniana co 3 dni, wcale się nie zmieniał a! Ż adne z ż ą dań nie wpł ynę ł o na wynik. Wszystko inne był o bardzo dobre! I nawet pomimo niezbyt dobrej sytuacji z poś cielą , przyjechał bym ponownie do Maritim!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał