Godny wpisania na „czarną listę” Ministerstwa Turystyki Rosji!!

Pisemny: 25 luty 2019
Czas podróży: 10 — 20 styczeń 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Jeś li nie chcesz czuć się jak gó wno, nie odwiedzaj tego nę dznego hotelu.
Nowoż eń cy) Czytamy program komplementó w dla nowoż eń có w (rozumiemy angielskie litery). Zostaliś my mocno oszukani. Dali nam apartament dla nowoż eń có w (zwykł y pokó j) na koń cu korytarza o stę chł ym ś mierdzą cym zapachu, w któ rym marmurowa podł oga nie był a czyszczona ani myta przez pó ł roku. Umyli go (nawet przynieś li kapcie), kiedy pokazał em serwetkę w recepcji, któ rą kiedyś przebiegł em po podł odze. Dali mi pokó j z zepsutą lodó wką . Ten hotel jest tani na wszystko. Trawa i to wszystko poż ó ł kł o bez podlewania. Jedzenie jest monotonne, kurczak jest specjalnie przypalany na grillu, aby nie zjadał duż o spalonych. Osobną kwestią jest alkohol. Po prostu NIE ma alkoholu. Rozcień czony pomyj w plastikowych butelkach, już w butelkach rozcień czonych herbatą do stanu pomyj o sile 10-12 stopni. Znalezienie czystego talerza w jadalni to problem. Obró cisz go bokiem do ś wiatł a i zobaczysz cał ą jego „czystoś ć ”. Nie skupił bym się na tym, gdybym nie spę dził. 3 dni w pokoju doceniają c zalety marmurowej ł azienki z bidetem))) Hotel jest peł en Ukraiń có w (ukrywają się przed wojną w Egipcie) i Kazachó w, 90 % na recepcji nie ma ani jednego rosyjskoję zycznego gastreleyshin (mó wi się po ukraiń sku i kazachsku, tym bardziej))) Ale kiedy pojawił się jakiś Europejczyk - Wł och lub Niemiec, sł uż ba prawie na palcach za nimi z izbą pot, PONIEWAŻ każ de roszczenie od Europejczyka i hotel zwró ci koszt wycieczki, a nawet tyle odda z gó ry za szkody moralne. Tylko my tolerujemy wszystko, za nasze pienią dze (w tej samej cenie co Europejczycy), delikatnie mó wią c, oszukują nas, nie szanują nas. Zł ó ż my wię c posł om propozycję stworzenia „czarnej” listy hoteli, z któ rymi touroperatorom „polecamy” NIE WSPÓ Ł PRACĘ . Nauczymy zaró wno touroperatoró w, jak i snickerskich hotelarzy z rubla (lub dolara), podniesiemy poziom obsł ugi do deklarowanych 5 gwiazdek ! ! ! ! Aby wymusić szacunek dla każ dego turysty, któ ry pł aci za 10 dni wypoczynku ROCZNE wynagrodzenie pracownika hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał