Pieniądze w błoto

Pisemny: 20 luty 2019
Czas podróży: 10 — 21 styczeń 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Mieszkaliś my w hotelu w styczniu 2019 roku. Hotel z kategorii „Brak” w peł nym tego sł owa znaczeniu. Zmarnowane pienią dze. Wspomnienia i wraż enia zniknę ł y. Ani ź le, ani dobrze.
Napiszę szczegó ł ową recenzję , moż e pomoż e to komuś w wyborze hotelu.
ZAKWATEROWANIE i POKÓ J. Przyjechaliś my wcześ nie rano i usiedliś my w cią gu 30 minut. Pokó j jest duż y, niezbyt wygodny. Plus pokoje - widok na cichy basen, pię kna ł azienka z bidetem, z wanną i prysznicem, ś ciany i podł ogi w marmurze, duż e ł ó ż ko z bardzo mię kkim materacem, niczym puchowe ł ó ż ko. Bez poduszek. Nie moż na był o na nich spać , bardzo grube i bardzo ciasno wypchane, spał o się w ogó le bez poduszek, był o bardzo niewygodnie. Kapcie był y na ż yczenie, w pokoju był y dwa szlafroki, chociaż tylko mó j mą ż uż ywał szlafroka. Szlafrok był dla mnie o pię ć rozmiaró w za duż y, a jakoś ć szlafrokó w pozostawia wiele do ż yczenia - szlafrok jest twardy i kł ują cy, bardzo nieprzyjemnie jest go nawet dotkną ć . Najwię kszym minusem pomieszczenia jest bardzo nieprzyjemny zapach, coś w rodzaju stę chlizny, któ ry nasila się , gdy klimatyzator jest wł ą czony do ogrzewania. Natychmiast poproszono o pokazanie nam innych pokoi. Pokazał inny pokó j na innym pię trze, zapach też był obecny. Dlatego nie mieliś my innego wyjś cia, jak pozostać w pokoju, w któ rym się zamieszkaliś my. W recepcji obiecali wyeliminować zapach w cią gu 15 minut. Rzeczywiś cie, przyszli sprzą tacze, otworzyli pokrywę klimatyzatora, rozpylili zapach do klimatyzatora), któ rego zapach znikną ł po godzinie, ale nieprzyjemny zapach jakiejś wilgoci pozostał i przez jedenaś cie dni ten zapach nie znikają pomimo tego, ż e nasz balkon był otwarty prawie cał y dzień , nocą też go uchylili, bo komaró w praktycznie nie był o, zabili przez cał y czas kilka sztuk. Podł ogi nie był y myte, prosili o mycie - myli je. Zapasy mydł a uzupeł niane każ dego dnia. Usunię to normalnie. W zestawie do herbaty nie był o kawy. Tylko herbata. Lodó wka był a pusta, a takż e zepsuta. Przez trzy dni nie mogli go naprawić . Nikt w recepcji nie rozumie rosyjskiego. W tym hotelu nie ma rosyjskoję zycznego przekaź nika goś ci, jak we wszystkich normalnych hotelach w Egipcie. Lodó wka został a wymieniona trzy dni pó ź niej, kiedy zaczą ł em dochodzić odszkodowania za leki, któ re uległ y uszkodzeniu w niedział ają cej lodó wce. Sł owo rekompensata wydaje się im znajome. Nie widział em jednak ż adnej rekompensaty.

INTERNET. Wyglą da na to, ż e tam jest, ale wydaje się , ż e tak nie jest. W koncepcji stwierdza się , ż e Internet jest dostę pny na cał ym terytorium, w tym w pokojach. W rzeczywistoś ci nawet koledzy z klasy nie otworzyli.
RESTAURACJA. Tylko stoł ó wka. Brudne krzesł a w pomieszczeniu i poplamione wrony krzesł a z wikliny na zewną trz. Od personelu - dwó ch facetó w, któ rzy sprzą tali stoł y i przynosili napoje. Trzeba był o biec po sztuć ce i serwetki, trzeba był o czekać na napoje, przyniesiono je pod koniec posił ku lub nie przyniesiono wcale. Poczucie, ż e personel został poinstruowany, aby nie spieszył się , aby goś ć nie miał czasu na wypicie wię cej niż jednej szklanki. Piwo najczę ś ciej się koń czył o, ledwo się zaczynał o). Nawiasem mó wią c, talerze. A wybó r czystej pł yty bez tł ustych smug nie był ł atwym zadaniem. Jeś li chodzi o jedzenie, tł uczone ziemniaki przez czas rozcień czone do stanu wody, ryż luzem, mię so grillowane na obiad i kolację , wszystko jest suche, przypalone, zwł aszcza kurczak i codziennie to samo. Kotlety z mię sa mielonego ró ż nił y się jedynie kształ tem i nazwą . Biszkopty są suche, krem ​ ​ na warstwę to tylko wskazó wka. Woł owina jest bez smaku. Wyją tkowo skromny wybó r warzyw, guawy nie da się ugryź ć , dzię ki za truskawki - melona już nie był o. Pizza to ciasto z sosem rozsmarowanym na powierzchni. W garnkach czę sto brakował o jedzenia, nie uzupeł niał y się bardzo dł ugo, wię c trzeba był o wybierać z tego, co był o dostę pne.
MORZE I PLAŻ A. To cichy horror. Nasza strefa VIP jest najbardziej oddalona zaró wno od morza, jak i od baru. Plus - zawsze był y darmowe leż aki, choć w cieniu. Minus - materace na leż akach są podarte i brudne, no có ż , VIP nie cią gnę ł y. Wszystko inne to Gelendzhik, leż aki w rzę dzie 30 sztuk tuż obok siebie, a wię c ludzie leż ą ramię w ramię , rura kanalizacyjna idą ca pod naszym pantone, nawiasem mó wią c, z terytorium hotelu Gafi, piana, brud, ś mieci i plamy na wodzie, smró d z wydechu motoró wek, któ re są zacumowane do pantonu, czę ś ć plaż y zaję ta przez katamarany i „bar” bez przeką sek, ale z cią gł ymi ogromnymi kolejkami po napoje w mał ych plastikowych kubeczkach, nie wię cej niż dwie w jednej rę ce. Pasek jest w cudzysł owie, ponieważ jest to odrapana lada. Rę czniki są odrapane. Nie da się zapamię tać toalety bez dreszczy, taki brud i smró d moż na był o zobaczyć tylko w publicznej toalecie bezpł atnej przy dworcu u nas.
Idą c wzdł uż nasypu od naszego hotelu do samego koń ca naam, zdaliś my sobie sprawę , ż e nasz hotel jest najbardziej nieszczę ś liwy. Zaró wno hotel jak i plaż a.

ANIMACJA, czyli ż ał osne podobień stwo. Na plaż y był o coś przez okoł o 10 minut dziennie, takie jak animatorzy tań ca i ł adowanie do muzyki, któ re został o wył ą czone natychmiast po zakoń czeniu ł adowania. Nie był o aerobiku w wodzie, ponieważ nie był o do tego piaszczystego czystego dna, nie był o też animacji przy basenie. Wieczorami na terenie są siedniego fortepianu w pobliż u ich „restauracji” odbywał y się imprezy, ale nigdy nie był o pustych miejsc, ponieważ . wszystkie krzesł a był y przy stoł ach zaję tych od kolacji.
BASEN I BARY. Basen był podgrzewany sam, ledwo, wię c strasznie był o się zanurzyć , a tym bardziej wyjś ć z wody. Muzyka od rana do wieczora jest klasyczna, repertuar nie uległ zmianie. Barman Ahmed był przyjazny i robił dobre koktajle. Choć trudno to nazwać koktajlami, to po prostu jakiś alkohol, wypeł niony sokiem i syropem. Dobre koktajle robiono nam tylko w barze Cactus i nie jest to bar naszego hotelu, ale pobliski tani. Drugi barman w naszym hotelu, Hesham, to generalnie cud, tylko wył udził czekoladki i zawyż ył swoją cenę , nazywają c siebie szefem kuchni, nie chciał em pić jego koktajli, bo w jego wykonaniu to był a pomył ka. Jako przeką skę w tym barze był y rogaliki, ale nie na dł ugo, koń czył y się po pó ł godzinie.
Bar w lobby nie dział ał , nie był o muzyki na ż ywo, zadeklarowanej w koncepcji hotelu, ani w lobby, ani w barze przy basenie.
TERYTORIUM. Wysuszona trawa lub jej cał kowity brak na trawnikach. Suszone krzewy i drzewa. Wszystko jest nieporzą dne.
GRATULACJE. Nie jest to akceptowane w tym hotelu, chociaż w koncepcji stwierdzono, ż e był oby to logiczne dla pią tki. Nikomu w „restauracji” nie gratuluje się , nie ma tamburynó w i piosenek.
KOSZYK ALA. Tam nie ma! ! ! Ani jednej restauracji a la carte! Tych. wydaje się , ż e tam są , ale nie dział ają .

KLUB DLA DZIECI I ZJAZDY. Tam nie ma! ! ! Nawet w pobliskim hotelu. Jakiś czas przed 2015 r. dział ał a czę ś ć hotelu po drugiej stronie ulicy, był y zjeż dż alnie. Dobre. Ale teraz ta czę ś ć hotelu jest zamknię ta. Podejrzewam, ż e wiele osó b chodzi do tego hotelu po obejrzeniu filmu z 2014 roku na youtube, w któ rym jeszcze dział ają cy hotel Le Royal Holiday Resort Sharm el Sheikh był krę cony przez wczasowiczó w, teraz nieczynny, ale do 2015 roku dział ał i był bardzo dobry, ze zjeż dż alniami i innymi pysznoś ciami.
CAŁ KOWITY. Na pewno nie jest to pią tka. To tró jka z minusem w poró wnaniu do tych egipskich czwó rek, w któ rych byliś my. Wszystko w hotelu nie wydaje się nawet ską pstwem, ale kompletną zhlobstvo w najgorszej postaci. Trawniki nie podlewają , oszczę dzają wodę . Dlatego wszystko wyschł o, dział a. Krzesł a, fotele w restauracjach się nie zmieniają , wszystkie są postrzę pione i pokryte brudnymi plamami. Hotel zapewnia obsł ugę pokoju i obsł ugę pokoju. Wię c w hotelu nie pozwalają na wynoszenie jedzenia z restauracji na talerzach, ponieważ w jadalni nie ma wystarczają cej liczby talerzy. Jeś li chcesz zjeś ć ciasto z herbatą w pokoju wieczorem przed pó jś ciem spać , wł ó ż je do plastikowej torebki. Lobby bar jest zamknię ty, chociaż zimą wieczorem na zewną trz jest zimno. Myś lę , ż e jest specjalnie zamknię ty, ż eby ludzie nie siadali wieczorami i nie pili tam swojego alkoholu, abyś nie siedział dł ugo na ulicy wieczorem. Ani jednego ekspresu do kawy! ! ! Nie ma kawy nawet w pokojach! Nie ma kawy rozpuszczalnej nawet w jadalni! Kilka razy na obiad wkł adają rozpuszczalny w sł oiku, przez resztę czasu - rozcień czony pomyj w dzbanku. Aby zaoszczę dzić pienią dze. W barach napoje alkoholowe są w plastikowych butelkach, a ten hotel ma najgorszą ze wszystkiego, czego pró bowaliś my w egipskich hotelach, tylko gorzką wodę . O polityce dystrybucji wina w kantynie już pisał am. Ponadto, aby zaoszczę dzić pienią dze, baseny nie są oś wietlone. Terytorium zaró wno naszego, jak i są siedniego pianina jest ciemne. W pobliskim pianinie jest wiele basenó w, ale ż aden z nich nie jest podgrzewany.
Wniosek. Nigdy nie wró cimy do tego hotelu i nie polecimy go nikomu. Nie był o w tym nic skrajnie zł ego, ale nie był o też niczego dobrego, o czym moż na by wspominać i wspominać pó ź niej z przyjemnoś cią . Z luksusu w nim tylko mię kkie ł ó ż ko i szykowna ł azienka. Ale ze wzglę du na to, pó jś cie do tego hotelu nie jest warte swojej ceny (zapł aciliś my 1400 USD za dwoje za 11 nocy, duż o na zimę ). Nawiasem mó wią c, w hotelu nie wypoczę li Ż ADNE! ! ! Europejczycy. To wyznacznik jakoś ci i poziomu hotelu. Najprawdopodobniej europejskie biura podró ż y w ogó le nie oferują tego hotelu, aby nie zepsuć grzywien i odszkodowań dla niezadowolonych turystó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał