Szereg plusów psuje zła administracja

Pisemny: 18 sierpień 2020
Czas podróży: 11 — 16 sierpień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
To był pierwszy raz w Egipcie. A sam hotel okazał się najbardziej kontrowersyjnym szczegó ł em.

Jego peł na nazwa to Jolie Ville Golf & Resort. Znany jest ró wnież jako Jolie Ville Golf Resort 5 lub po prostu Jolie Ville. Prawdopodobnie w Internecie czę sto pojawia się też jedno z jego nazwisk, Maritim Jolie Ville Resort & Casino.

Pierwotnie wybrał em ten hotel ze wzglę du na dobre recenzje. Być moż e kiedyś Jolie Ville Resort sprostał chwalebnym opowieś ciom o nim. Teraz obsł uga w hotelu nie jest już tak ró ż owa i bardziej jak ś mieszna komedia.

ZALETY

Zacznę od plusó w, któ re oczywiś cie są.

- dobre, bardzo urozmaicone jedzenie w duż ych iloś ciach, wystarczają ce dla wszystkich pod dostatkiem + darmowe bary w cał ym kompleksie hotelowym, gdzie moż na wzią ć nielimitowane napoje, aw niektó rych miejscach jedzenie;
- szybki i gotowy do pomocy kelnerom i kucharzom;
- pię kna strefa hotelowa z luksusowymi basenami, rabatami kwiatowymi, palmami, ptakami itp.;
- bardzo przyzwoite, dobrze wyposaż one pokoje, choć poł owa z nich ma widok na opuszczone dziedziń ce pomię dzy wewnę trznymi i zewnę trznymi „pierś cieniami” kompleksu hotelowego;
- dobra rafa z rybami (nie najlepsze, ale bardzo kolorowe i wystarczają co ż ywe stworzenia).

MINUSY

- dł ugie, dezorientują ce zejś cie na pomosty i wą skie drabinki z pomostó w do wody, ale generalnie nie jest to krytyczne;
- hotel ewidentnie przyjmuje wię cej turystó w niż moż e obsł uż yć , wszystko jest peł ne ludzi, znalezienie stolika w restauracji lub jadalni, leż aka nad morzem lub przy basenie, krzesł o w holu jest trudne, a takż e irytują ce dla stać w kolejce przy ladach z jedzeniem;
- obrzydliwy internet, powolna sieć wi-fi dział a tylko w gł ó wnym holu hotelu i ledwo buczy, nawet gdy prawie nie ma ludzi. Ale ponieważ od rana do wieczora jest duż o ludzi, zajmuje to 5…30 minut. poczekaj na wysł anie wiadomoś ci przez Viber lub Vkontakte. Za normalny internet w pokoju bę dzie opł ata 10 dolaró w dziennie (! ).
Jednak taki problem z internetem w prawie wszystkich podobnych hotelach.
- wymienione wady pokrywają się z zaletami hotelu, a reszta by mi się podobał a. Ale jest jeszcze jeden szczegó ł , któ ry cał kowicie przekreś la dobre wraż enie hotelu! To niesamowicie leniwa, niekompetentna administracja, któ ra nie przejmuje się zbytnio nietypowymi sytuacjami, któ re rodzą się klientom, oraz fatalnym stanem technicznym hotelu z zewnę trznym „pię knem”.


Ani jedna osoba, poza dyż urnym gł ó wnym administratorem, nie mó wi mniej wię cej po rosyjsku. I tylko nieliczni jakoś znają angielski, co nie ratuje sytuacji, bo po prostu nie chcą się z tobą porozumieć . Dla recepcjonistek i personelu technicznego znajomoś ć rosyjskiego ogranicza się do skromnego zestawu podstawowych sł ó w, kilku kró tkich zwrotó w i znajomoś ci liczb. Wszystko! Angielski jest taki sam.
Praktycznie w przypadku każ dego niestandardowego pytania, szczerze mó wią c, przechodzisz od jednego administratora do drugiego, w wyniku czego problem pozostaje nierozwią zany. Pojedynczy administrator biegle posł uguje się ję zykiem rosyjskim, któ ry z oczywistych wzglę dó w nie zawsze jest na miejscu.

Kilka przykł adowych przypadkó w.

W pokojach hotelowych opró cz wody ma wnosić napoje, a takż e ś rodki higieniczne - mydł o. Prosił am o mydł o przez 2 dni, aż je przynieś li, a sł owo mydł o bardzo dobrze znają . Przez 3 dni nie nauczyli się , jak przynieś ć mi drinka, a ja po prostu zrezygnował em. Chociaż znają nazwę napoju i sami go podawali, gł upio wbijają rygiel.

Ró wnież zamek w moim pokoju się zepsuł i nie mogł em wejś ć . W cią gu 40 min. Musiał em informować administrację.5 razy, zanim technik przyszedł do mnie spokojnym krokiem, kazał mi czekać kolejne 30 minut, chociaż musiał em wyjś ć tylko dlatego, ż e był zbyt leniwy, ż eby zejś ć po klucz elektroniczny i chciał przetestować mó j .
Kiedy naprawił zamek, okazał o się , ż e mó j elektroniczny klucz też jest uszkodzony i też musiał em go doł adować.

Nastę pnego ranka zamek ponownie się zepsuł . Znowu został em przerzucony od jednego administratora do drugiego, każ dy kazał mi czekać.5 ...15 minut, tł umaczył em im 100 razy, ż e zamek był już naprawiony, a teraz znó w się zepsuł , ale wł aś nie doł adowali klucz i wysł ali ja nafig. Spokojne i adekwatne wyjaś nianie czegokolwiek jest bezuż yteczne. Tylko krzyki i skandal rozbudzają administratoró w Jolie Ville. W efekcie musiał em jechać nad morze, a technik pojawił się w cią gu kilku godzin i tam coś naprawił.
Nastę pnego dnia zamek ponownie się zepsuł . Po godzinie kł opotó w dali mi inny numer, gorszy niż poprzedni (już spluną ł em, ż eby się pokł ó cić z tymi kretynami), ale zapomnieli przeprogramować klucz i pomieszali coś w swoich bazach danych. Zgł osił em problem, pracownik uciekł po nowy klucz obiecują c powró t za 5 minut. Czekał em na niego 15 minut i sam poszedł em po klucz.
Zgodnie z oczekiwaniami po prostu „poł oż yli mnie” na mnie, stoją cego na korytarzu z kupą bagaż u, a gdybym sam nie pobiegł , stał bym przynajmniej przez cał ą wiecznoś ć.

Ró wnież dwie turystki został y zmuszone do krę cenia się wieczorem po ciemku w pustym korytarzu w mokrych strojach ką pielowych, bo też miał y problemy z kluczami. Co zakoń czył o sprawę , ja xs. Ale administratorzy hotelu wyraź nie nie przejmowali się tą sytuacją.

Co moż na powiedzieć ? Obsł uga klienta jest obrzydliwa do punktu surrealistycznego absurdu. Jeden z najwię kszych, najbogatszych i najbardziej turystycznych hoteli nie ma dyż urnych technikó w, nie ma personelu wyszkolonego w ję zykach obcych, nie ma sprzę tu do serwisowania.
Nie wierzę , ż e nie mają pienię dzy na kadrę techniczną , kursy ję zykó w obcych dla pracownikó w i dobre routery, bo jest wielu klientó w i luksusó w też . Hotel stawia wył ą cznie na masową produkcję kosztem jakoś ci, oczywiś cie oszczę dzają c pracownikó w. Albo administracja po prostu nie jest w stanie zorganizować pracy.

Nie trzeba dodawać , ż e odmó wiono mi rekompensaty za niedogodnoś ci i absolutnie nie podję to ż adnych pró b naprawienia niedocią gnię ć.

Na 6 godzin przed wyjazdem miał em problem - przewodnik hotelowy zapomniał dodać mnie do listy transferó w i wyjazdó w. Administracja hotelu, zgodnie z oczekiwaniami, wł ą czył a gł upca i nie zrozumiał a niczego po rosyjsku i angielsku. Jak zwykle jechali od jednego administratora do drugiego i wszyscy kazali mi czekać . Ponadto, gdy chciał em zgł osić sytuację krewnym i organizatorowi wycieczki, hotel stracił bezpł atny internet i nie miał dostę pu do alternatywnego. Problem został jednak rozwią zany, ale dlaczego zamiast odpoczywać , klient miał by wszystko sterować i wszystko kontrolować?

Najważ niejsze jest to, ż e w hotelu ich oś cież a nie należ ą do nich, ale do twoich problemó w. Schrzanią , a klient zadecyduje o wszystkim. Jeś li nie lubisz cią gł ych oczekiwań , kł opotó w i rozgrywek, to Jolie Ville Golf Resort 5 * nie radzę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał