Wiele plusów psuje niekompetentna administracja

Pisemny: 17 sierpień 2020
Czas podróży: 11 — 16 sierpień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 4.0
To był pierwszy raz w Egipcie. A sam hotel okazał się najbardziej kontrowersyjnym szczegó ł em.

Jego peł na nazwa to Jolie Ville Golf & Resort. Znany jest ró wnież jako Jolie Ville Golf Resort 5 lub po prostu Jolie Ville. Prawdopodobnie w Internecie czę sto pojawia się też jedno z jego nazwisk, Maritim Jolie Ville Resort & Casino.

Pierwotnie wybrał em ten hotel ze wzglę du na dobre recenzje. Być moż e kiedyś Jolie Ville Resort sprostał chwalebnym opowieś ciom o nim. Teraz obsł uga w hotelu nie jest już tak ró ż owa i bardziej jak ś mieszna komedia.

Zacznę od plusó w, któ re oczywiś cie są.
- dobre, bardzo urozmaicone jedzenie w duż ych iloś ciach, wystarczają ce dla wszystkich pod dostatkiem + darmowe bary w cał ym kompleksie hotelowym, gdzie moż na wzią ć nielimitowane napoje, aw niektó rych miejscach jedzenie;

- szybki i gotowy do pomocy kelnerom i kucharzom;
- pię kna strefa hotelowa z luksusowymi basenami, rabatami kwiatowymi, palmami, ptakami itp.;
- bardzo przyzwoite, dobrze wyposaż one pokoje, choć poł owa z nich ma widok na opuszczone dziedziń ce pomię dzy wewnę trznymi i zewnę trznymi „pierś cieniami” kompleksu hotelowego;
- dobra rafa z rybami (nie najlepsze, ale bardzo kolorowe i wystarczają co ż ywe stworzenia).

Minusy:
- dł ugie, dezorientują ce zejś cie na pomosty i wą skie drabinki z pomostó w do wody, ale generalnie nie jest to krytyczne;
- hotel ewidentnie przyjmuje wię cej turystó w niż moż e obsł uż yć , wszystko jest peł ne ludzi, znalezienie stolika w restauracji lub jadalni, leż aka nad morzem lub przy basenie, krzesł o w holu jest trudne, a takż e irytują ce dla stać w kolejce przy ladach z jedzeniem;
- obrzydliwy internet, powolna sieć wi-fi dział a tylko w gł ó wnym holu hotelu i ledwo buczy, nawet gdy prawie nie ma ludzi. Ale ponieważ od rana do wieczora jest duż o ludzi, trzeba poczekać.5 ...30 minut, aby wysł ać wiadomoś ć przez Viber lub Vkontakte. Za normalny internet w pokoju bę dzie opł ata 10 dolaró w dziennie (! ).
Jednak taki problem z internetem w prawie wszystkich podobnych hotelach.
- wymienione wady pokrywają się z zaletami hotelu, a reszta by mi się podobał a. Ale jest jeszcze jeden szczegó ł , któ ry cał kowicie przekreś la dobre wraż enie hotelu! To niesamowicie leniwa, niekompetentna, szczerze mó wią c gł upia administracja, któ ra nie przejmuje się zbytnio jakimiś nietypowymi sytuacjami, któ re pojawiają się u klientó w, oraz fatalnym stanem technicznym hotelu z zewnę trznym „pię knem”.


Ani jedna osoba, poza dyż urnym gł ó wnym administratorem, nie mó wi mniej wię cej po rosyjsku. I tylko nieliczni jakoś znają angielski, co nie ratuje sytuacji, bo po prostu nie chcą się z tobą porozumieć . Dla recepcjonistek i personelu technicznego znajomoś ć rosyjskiego ogranicza się do skromnego zestawu podstawowych sł ó w, kilku kró tkich zwrotó w i znajomoś ci liczb. Wszystko! Angielski jest taki sam.
Praktycznie w przypadku każ dego niestandardowego pytania, szczerze mó wią c, przechodzisz od jednego administratora do drugiego, w wyniku czego problem pozostaje nierozwią zany. Pojedynczy administrator biegle posł uguje się ję zykiem rosyjskim, któ ry z oczywistych wzglę dó w nie zawsze jest na miejscu.

Kilka przykł adowych przypadkó w.

W pokojach hotelowych opró cz wody ma wnosić napoje, a takż e ś rodki higieniczne - mydł o. Prosił am o mydł o przez 2 dni, aż je przynieś li, a sł owo mydł o bardzo dobrze znają . Przez 3 dni nie nauczyli się , jak przynieś ć mi drinka, a ja po prostu zrezygnował em. Chociaż znają nazwę napoju i sami go podawali, gł upio wbijają rygiel.

Ró wnież zamek w moim pokoju się zepsuł i nie mogł em wejś ć . W cią gu 40 minut musiał em zawiadomić administrację.5 razy, zanim technik przyszedł do mnie spokojnym krokiem, kazał mi czekać kolejne 30 minut, chociaż musiał em wyjś ć , tylko dlatego, ż e był zbyt leniwy, aby zejś ć po klucz elektroniczny i chciał przetestować mó j.
Kiedy naprawił zamek, okazał o się , ż e mó j elektroniczny klucz też jest uszkodzony i też musiał em go doł adować.

Nastę pnego ranka zamek ponownie się zepsuł . Znowu został em przerzucony od jednego administratora do drugiego, każ dy kazał mi czekać.5 ...15 minut, tł umaczył em im 100 razy, ż e zamek był już naprawiony, a teraz znó w się zepsuł , ale wł aś nie doł adowali klucz i wysł ali ja nafig. Spokojne i adekwatne wyjaś nianie czegokolwiek jest bezuż yteczne. Tylko krzyki i skandal rozbudzają administratoró w Jolie Ville. W efekcie musiał em jechać nad morze, a technik pojawił się w cią gu kilku godzin i tam coś naprawił.
Nastę pnego dnia zamek ponownie się zepsuł . Po godzinie kł opotó w dali mi inny numer, gorszy niż poprzedni (już spluną ł em, ż eby się pokł ó cić z tymi kretynami), ale zapomnieli przeprogramować klucz i pomieszali coś w swoich bazach danych. Zgł osił em problem, pracownik uciekł po nowy klucz obiecują c powró t za 5 minut. Czekał em na niego 15 minut i sam poszedł em po klucz.
Zgodnie z oczekiwaniami, po prostu wł oż yli mi x, stoją c na korytarzu z kupą bagaż u, a gdybym sam nie biegał , stał bym przynajmniej przez cał ą wiecznoś ć.

Ró wnież dwie turystki został y zmuszone do krę cenia się wieczorem po ciemku w pustym korytarzu w mokrych strojach ką pielowych, bo też miał y problemy z kluczami. Co zakoń czył o sprawę , ja xs. Ale administratorzy hotelu wyraź nie nie przejmowali się tą sytuacją.

Co moż na powiedzieć ? Obsł uga klienta jest obrzydliwa do punktu surrealistycznego absurdu. Jeden z najwię kszych, najbogatszych i najbardziej turystycznych hoteli nie ma dyż urnych technikó w, nie ma personelu wyszkolonego w ję zykach obcych, nie ma sprzę tu do serwisowania.
Nie wierzę , ż e nie mają pienię dzy na kadrę techniczną , kursy ję zykó w obcych dla pracownikó w i dobre routery, bo jest wielu klientó w i luksusó w też . Hotel stawia wył ą cznie na masową produkcję kosztem jakoś ci, oczywiś cie oszczę dzają c pracownikó w. Albo administracja po prostu nie jest w stanie zorganizować pracy.
Nie trzeba dodawać , ż e odmó wiono mi rekompensaty za niedogodnoś ci i absolutnie nie podję to ż adnych pró b naprawienia niedocią gnię ć.


Na 6 godzin przed wyjazdem miał em problem - przewodnik hotelowy zapomniał dodać mnie do listy transferó w i wyjazdó w. Administracja hotelu, zgodnie z oczekiwaniami, wł ą czył a gł upca i nie zrozumiał a niczego po rosyjsku i angielsku. Jak zwykle jechali od jednego administratora do drugiego i wszyscy kazali mi czekać . Ponadto, gdy chciał em zgł osić sytuację krewnym i organizatorowi wycieczki, hotel stracił bezpł atny internet i nie miał dostę pu do alternatywnego. Problem został jednak rozwią zany, ale dlaczego zamiast odpoczywać , klient miał by wszystko sterować i wszystko kontrolować?

Najważ niejsze jest to, ż e w hotelu ich oś cież a nie należ ą do nich, ale do twoich problemó w. Schrzanią , a klient zadecyduje o wszystkim. Jeś li nie lubisz cią gł ych oczekiwań , kł opotó w i rozgrywek, to Jolie Ville Golf Resort 5 * nie radzę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał