Recenzja Jolie Ville Golf Resort

Pisemny: 23 może 2019
Czas podróży: 8 — 16 kwiecień 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Wybraliś my inny hotel, zapł aciliś my za niego, ale okazał o się , ż e nie potwierdzili naszej rezerwacji. Agencja zaproponował a inną opcję , tą alternatywą okazał się hotel Jolie Ville Golf Resort 5*. Nie pojechaliś my do tego hotelu celowo. O Jolie Ville Golf Resort i chcesz napisać recenzję . Mieszkaliś my w bardzo dobrym pokoju, to był duż y pokó j, wszystko tam dział ał o, był o sprytne sprzą tanie. Wszystko był o w porzą dku z pokojem, bez pytań . Mogę postawić tró jkę na jedzeniu, a nawet chyba z minusem. Jedzenie był o zł e....Jedzenie był o, ale z czego nie był o. W sosach był o duż o lokalnego jedzenia, duż o fasoli itp. , moż e po prostu nie jesteś my przyzwyczajeni do takiego jedzenia. Sł odko smacznie, owoce są dobre. Obsł uga w restauracji był a dobra, uprzejmi kelnerzy. Odwiedziliś my też restaurację A la Carte, wtedy oczywiś cie zupeł nie inna obsł uga, inne dania, zupeł nie inna porcja dań . Tam jest cudownie. Hotel był peł ny w 30%, moż e dlatego jedzenie w gł ó wnej restauracji był o takie. Ró wnież minusem był o to, ż e był o daleko od morza, odległ oś ć od willi w któ rej mieszkaliś my do morza wynosił a chyba 1 km. Tam trzeba był o przejś ć takie drewniane mostki, wię c plaż a jest specyficzna. Moż e to być interesują ce dla mł odzież y i dzieci, ale odpoczywał em z mamą , nie był o jej zbyt wygodnie przechodzić przez te wszystkie rzeczy, ale potem przyzwyczailiś my się do tego. Nie ma ż adnych skarg na personel, zaró wno w restauracji, jak i w recepcji, uprzejmi pracownicy są wszę dzie, a takż e na plaż y, ratownicy są uprzejmi i pomocni. Park wodny w hotelu praktycznie nie dział ał , ponadto stwierdzono, ż e na terenie jest basen z wodą morską , nie znaleź liś my go przez tydzień . Ale na terenie, na któ rym mieszkaliś my, był elegancki basen z podgrzewaną wodą , był y hydromasaż e i jacuzzi. Basen zaczynał się od gł ę bokoś ci 45 cm i pł ynnie wychodził na 1.80, zawsze był czysty, był stale myty, czyszczony, sprzą tany. To bardzo wygodne, ż e w tym hotelu nie musisz chodzić z rę cznikiem, wymyś lasz kartę , moż esz wzią ć rę cznik w dowolne miejsce w hotelu, a nastę pnie go zwró cić . Animacja był a dobra. Na plaż y lody, soki, woda, piwo, wszystko był o bardzo dobre. Ogó lnie wszystko jest w porzą dku, ale gdyby zapytali mnie, czy jeszcze raz pojadę do tego hotelu, odpowiedział bym „nie”. Praca przewodnika to po prostu blaszana katastrofa. Gospodarzem był nasz „FLASH TOUR”, natomiast w autobusie umó wiliś my się na spotkanie z przewodnikiem nastę pnego dnia w recepcji o 10 rano, my wraz z innymi turystami czekaliś my na tego przewodnika, go tam nie ma i nie wszystko się wie. Recepcjonistki nic nie wiedzą . Nic nie wiadomo, nic nie jest jasne, gdzie szukać tego poradnika. Czekaliś my na niego 1.5 godziny, okazuje się , ż e siedział za rogiem, niedaleko hotelu, w kawiarni przy stoliku i czekał , aż się tam znajdzie. Nie był o z nim ż adnego znaku, nic, jak mieliś my go tam znaleź ć ? W koń cu, kiedy go znaleź liś my, kró tko zaproponował nam wycieczki, tak jak sugerował...Powiedział : „Proponuję udać się na Malediwy”. Któ re Malediwy? : ) Na co odpowiada: „Ok, nie jedź my na Malediwy”, czyli przewodnik jest na pewno dziwny. Chcieli dostać się do Soho, ale tego nie zrobili, tej wycieczki nie zorganizował hotel. Wybraliś my się na wycieczkę krajoznawczą , spodobał o się przewodnikowi, któ ry ją prowadził . Przed dniem odlotu nie był o informacji, ani o któ rej godzinie zostaniemy odebrani z hotelu, ani jak odprawić się na lot, nic nie był o jasne. Nie mogliś my ponownie znaleź ć przewodnika, został y wskazane trzy numery telefonu tego przewodnika, nikt nie mó gł się z nim skontaktować , wię c nigdy wię cej go nie widzieliś my. Pó ź niej zobaczyliś my informację o naszym locie w hotelu. Przewodnik - ogromny minus!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał