Niespodzianka, rozczarowanie, smutek....

Pisemny: 31 styczeń 2015
Czas podróży: 21 — 30 styczeń 2015
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Po wizycie w tym hotelu przeż yliś my kilka etapó w - zaskoczenie, zaprzeczenie, rozczarowanie, pokorę i akceptację tego, co jest. . . Nasz wybó r Maritim Golfa nie był przypadkowy, dwa lata temu, wypoczywają c na są siednim Pó ł wyspie Maritim, mieliś my okazję zwiedzić teren Golfa i wtedy zafascynował o nas jego pię kno, czystoś ć , masa kwiató w i zieleni. A w 2015 roku postanowiliś my w nim odpoczą ć...przez dwa lata hotel wyraź nie wyblakł , stracił dawny blask. . . Czyli zameldowanie był o utrudnione, oczywiś cie wiemy, ż e obowią zują zasady dotyczą ce zameldowania o godzinie 14.00 i nie wymagaliś my wcześ niejszego zameldowania, ale przynajmniej moż na był o zaproponować goś ciom szklankę wody? Ale nie, siedzieliś my na kanapach w przedpokoju jak biedni krewni. Pokoje są normalne, duż e, meble w dobrym stanie, rę czniki biał e, woda zawsze gorą ca, ale sprzą tanie był o dziwne, ani dolary, ani czekoladki nie pomogł y, nic!!! ! ! Z jakiegoś powodu nasza sprzą taczka doszł a do wniosku, ż e nie potrzebujemy wody, ż e we dwoje powinniś my osuszyć się jednym brudnym rę cznikiem, ż e nie potrzebujemy szamponu i ż elu pod prysznic. Restauracja to osobny rozdział naszej historii, to tylko jadalnia - wyprane, zabrudzone obrusy, brudne serwetki, tę pe noż e, za mał o naczyń i tak w nieskoń czonoś ć . Kelneró w ewidentnie był o za mał o na tak ogromną jadalnię , na duż ą liczbę osó b, szkoda był o na nich patrzeć – przewracają się zmę czeni, chudzi chł opcy w brudnych mundurach, któ rzy po prostu fizycznie nie mieli czasu na pracę . Ró wnie szaro-brudne był y mundury kucharzy....Jedzenie był o doś ć urozmaicone, smaczne, szczegó lnie podobał mi się dzień owocó w morza. Każ dy zawsze znajdował coś dla siebie. Był am bardzo zadowolona z libań skiej restauracji, ż e jedzenie, ż e obsł uga był a doskonał a, nadal jesteś my nią zachwyceni !! ! ! Terytorium jest bardzo pię kne, cieszy oko mnó stwem kwiató w, zieleni, palm, ale nie jest zbyt dobrze oczyszczone. Jest kilka basenó w, basen z wodą morską , z jacuzzi. Plaż a jest pię kna, niezwykł a, ale nie dla osó b z bó lem nó g i plecó w. Dla nas osobiś cie ta plaż a jest najbardziej ukochana, te drewniane schody, balustrady, balkony, skał y urzekają!!! ! ! Bardzo dobre pontony! Bar na plaż y jest ró wnie brudny. . . ale barman jest tam bardzo osobliwy, na począ tku otwarcie cię ignoruje i bije wszelkiego rodzaju alkohole, po prezentacji staje się trochę milszy i wydaje się , ż e na ciebie patrzy)))) a w ostatnich dniach stał się kochany i rozpieszczał y nas sł odyczami))))) Rę czniki na plaż y okropne, brudne, podarte. Ale pracownik, któ ry rozdaje rę czniki, jest bardzo sumienny, przyjazny i starał się pomó c w każ dy moż liwy sposó b. Ale najwię kszą niespodzianką jest animacja. To jest zupeł ne zero! Takiej nudy jak tutaj nigdzie nie był o!!! ! ! Tak, to rodzinny, cichy hotel i nie jesteś my imprezowiczami, ale tutaj jest po prostu banalnie, aż do ziewania, aż do nudy!!!!! ! ! Wieczorami wokalistka bardzo gł oś no ś piewa ze sceny, potem wystę puje zaproszona grupa artystó w, a w tym czasie jeden animator krzyczy do mikrofonu: „Ooh! klacz, klacz! ” I na tym koń czy się cał a ich praca. . Dlatego rozrywka wczasowiczó w to praca samych wczasowiczó w w tym hotelu! Kontyngent urlopowiczó w to Rosjanie, Ukraiń cy, garstka obcokrajowcó w i wielu, wielu Arabó w z dzieć mi, któ re zawsze krzyczą , wszystko przewracają . Uczucie goryczy i smutku nie opuszczał o nas przez pierwsze trzy dni, potem oczywiś cie przestaliś my zwracać uwagę na pewne szczegó ł y, staraliś my się znaleź ć cnoty (a jest ich doś ć ), cieszyć się pię kną pogodą , ciepł em , wyją tkowe morze, traktuj naprawdę zmę czonych i wyczerpanych pracownikó w hotelu ze zrozumieniem, staraliś my się nie urazić ani pozbawić ż adnego z nich, nie są winni, pracują najlepiej jak potrafią za grosz. Ale kierownictwo tego hotelu powinno napisać podrę cznik szkoleniowy-wspó lnika „Jak zmarnować fajny hotel za kilka lat”. Bo hotel jest naprawdę pię kny, niegdyś bogaty, ze swoją ciekawą historią i ile nagró d ma hotel w lobby!! ! ! Spó jrz, rozumiesz, jakie to był o wspaniał e! Cał a ś ciana obwieszona jest zdję ciami artystó w, sportowcó w, politykó w, któ rzy ją odwiedzili! ! ! Co się stał o z niegdyś luksusowym hotelem? Moż e ktoś nam wyrzuci wybrednoś ć . Uwierz mi, to nie jest. Oczywiś cie są nawet hotele 5* znacznie gorsze. . . tylko Maritim Golf tylko do ł ez przepraszam. . . Ż yczymy temu hotelowi pomyś lnoś ci i wielu wdzię cznych turystó w!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał