Typowy hotel (4* z odcinkiem) do masowej obsługi dużego strumienia turystów

Pisemny: 21 październik 2018
Czas podróży: 12 — 19 wrzesień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Pobyt w paź dzierniku 2018 r. Hotel nie jest 5* to na pewno, maksimum jakie moż na podać to 4* z bardzo mocnym rozcią gnię ciem.
- HOTEL -
Typowy hotel przeznaczony do masowej obsł ugi duż ego strumienia klientó w, przez co cierpi wszystko - od poziomu obsł ugi po jakoś ć pokoi. Usiedliś my natychmiast, gdy dotarliś my okoł o 11:00. Wifi jest powolne i tylko w recepcji. Jest wystarczają co duż o basenó w i są czyste. Podobał y mi się leż aki - wystarczy dla wszystkich, lekkie, wygodne, mobilne, wystarczają co czyste. Teren jest zadbany, duż o zieleni, widać , ż e sprzą tają (nie widział em ż adnych ś mieci), krajobraz jest doskonał y. Jest mał y park wodny - wystarczają cy zaró wno dla dorosł ych, jak i dla dzieci. Wiele rodzin z dzieć mi. Ludzi jest sporo - bą dź przygotowany na to, ż e nie jest to dla Ciebie bezpieczna przystań . 20% to obcokrajowcy (Niemcy, Polacy, Wł osi), 80% to nasi (Ukraiń cy, Biał orusini, Rosjanie). Jest wiele letnich tarasó w, na któ rych moż na zapalić papierosa i coś wypić . Wieczorami konkursy „najlepsza para hotelu”, „taniec brzucha” na plaż y, „macarena” od muzykó w na tarasie i na wpó ł pijane tań ce oraz inne ż uż le dla mas.

- USŁ UGA -
Obsł uga jest najgorszą rzeczą w tym hotelu. Zapomnij, ż e ktoś ci pomoż e. Wszyscy absolutnie nie przejmują się twoimi problemami i pytaniami. Patrzą na ciebie ze znudzonymi, zmę czonymi twarzami, jakby był y kolejnym kawał kiem mię sa, któ ry JUŻ za wszystko zapł acił i dlatego nie ma sensu się wysilać , by normalnie ci sł uż yć . Rosyjski jest rozumiany tylko na recepcji, a potem z wielkim trudem, jeś li jeszcze cię rozumieją , ledwo mogą coś powiedzieć - okazuje się , ż e jest jakiś bał agan, musisz parafrazować po angielsku, z czym radzą sobie lepiej. Wszyscy pozostali pracownicy mogą komunikować się tylko za pomocą gestó w, typowych zwrotó w rosyjskich lub w ję zyku angielskim, któ ry znają na poziomie BME.
Swoją drogą , co do ję zyka i stosunku do klientó w zauważ ył em, ż e jeś li zachowujesz się grzecznie, uś miechasz się i mó wisz po angielsku, to relatywnie mó wią c bę dziesz czekać na obiecaną usł ugę lub stać w kolejce bardzo dł ugo, ale jeś li wpadniesz i niegrzecznie szczekać coś po rosyjsku, po czym nagle budzą się kelnerzy i barmani, zaczynają się awanturować i coś beł kotać w stylu „zadzwoń do mojego brata” nalewają c koktajl drż ą cymi rę kami. Wszystko to jest oczywiś cie strasznym smutkiem. Ktokolwiek tego potrzebuje, zrozumie mnie.
Jeś li liczysz na przewodnika od touroperatora, moż esz od razu o tym zapomnieć i zapomnieć o samym przewodniku. Zobaczysz go tylko raz podczas pierwszego spotkania w hotelu, gdzie o zniż kach w sklepach usł yszysz tylko teraz i tylko dla Ciebie, ż e wycieczki to jego chleb powszedni i ż e jeś li weź miesz sobie do gł owy wycieczkę „na ulica”, to bezpoś rednia droga do otchł ani piekł a Myś lę , ż e przewodnik pojawia się w najbardziej ekstremalnych przypadkach, w innych przypadkach zdaj się tylko na siebie i nie trać czasu na szukanie go lub dzwonienie na kolejkę .

- POKÓ J -
Pokó j (standard) stary i odrapany, 3*. Widać , ż e kiedyś , w czasach dinozauró w, mogł a to być dobra liczba. Ale naprawy był y przeprowadzane na chybił trafił i bez wię kszego wysił ku - gdzieś posmarowane, gdzieś nasmarowane, gdzieś w ogó le, jak szufelką , zamalowane gł upio na gó rze, przeł ą czniki w ogó le się nie zmienił y od czasu ich budowy w 2006 roku, poż ó ł kł y ze staroś ci i wisiał y na smarkach. Gniazda są tak stare jak przeł ą czniki, tylko trochę mniej zepsute. W przedpokoju był mał y otwó r w suficie. Pracownik hotelu z gł upim uś miechem na twarzy powiedział mi, ż e to dodatkowa wentylacja. System klimatyzacji jest wbudowany w ś ciany, dlatego prawdopodobnie w pomieszczeniu zawsze sł ychać lekkie przydź wię ki, niezależ nie od tego, czy klimatyzator jest wł ą czony, czy nie. Meble są dokł adnie takie same jak sam pokó j - stare i odrapane. Jest sejf (bezpł atny), do otwarcia któ rego trzeba był o wezwać pracownika, bo zgodnie z instrukcją nie dał o się go otworzyć . W ł azience ten sam obraz - rozmazany / rozmazany, gdzieś te szpachle zaczę ł y odpadać , są minimalne akcesoria do prysznica, hydraulika był a w dobrym stanie. Na balkonie znajduje się stó ł i dwa wytarte wiklinowe krzesł a. Ale najtrudniejszą rzeczą jest zamek w drzwiach wejś ciowych - prawie codziennie szli zmieniać klucze, bo po prostu przestali otwierać zamek. Podobny problem był nie tylko u nas, bo inni goś cie kilka razy podchodzili ze mną do recepcji z dokł adnie tym samym problemem, ilu z nich przyszł o innym razem, moż na się tylko domyś lać . Nie zmienili numeru, bo widzieli, ż e wszystkie standardowe pokoje są takie same jak nasze.
- RESTAURACJE i JEDZENIE -
Istnieją dwie gł ó wne restauracje, jedna tylko dla dorosł ych, system bufetowy to tak naprawdę stoł ó wka z rozbitymi, poplamionymi pojemnikami na naczynia, zamieszanie i pandemonium. Stoł ó wka dla dorosł ych jest cichsza, zapach kuchni mniej wyczuwalny, a wnę trze trochę lepsze. Jedzenie jest normalne, ale menu prawie się nie zmienił o, dlatego pod koniec wakacji ta „odmiana” zaczę ł a być wyraź nie irytują ca. Do dyspozycji są trzy restauracje a la carte – kuchnia wł oska, arabska i azjatycka. Zgodnie z systemem all-inclusive do jednej z restauracji moż na wybrać się raz, za pozostał e wizyty trzeba bę dzie zapł acić . Okazał o się jednak, ż e do tych restauracji nie tak ł atwo się dostać . W restauracji powiedzieli mi, ż e muszę zarezerwować stolik w recepcji, w recepcji powiedzieli, ż e muszę zamó wić przez terminal samoobsł ugowy, terminal nie podał mi daty wizyty i poszedł em do recepcji o pomoc, gdzie pracownik jeszcze zał atwił mi stolik i wydrukował kartkę , któ rą musiał am przedstawić w samej restauracji jako potwierdzenie rezerwacji stolika (ciekawe, czy zarezerwował am stolik przez terminal, czy Mam narysować tę kartkę rę cznie? . . ). Generalnie odnosi się wraż enie, ż e wszystko jest zrobione tak, aby jak najmniej osó b szł o do tych restauracji (co jednak nie jest zaskakują ce). Przy basenach znajdują się bary - gdzie moż na dostać soki/wodę , koktajle, mał ą przeką skę .

- PLAŻ A -
Plaż a jest piaszczysta, stosunkowo czysta - obecne są samotne niedopał ki papierosó w i drobne ś mieci, ale ogó lnie znoś ne, są kosze na ś mieci, a przy parasolach popielniczki. Wejś cie do morza jest ł agodne. Wszę dzie jest bardzo pł ytko (maksymalnie do kolan), z wyją tkiem mał ego obszaru oczyszczonego z koralowcó w, gdzie moż na w peł ni pł ywać . Kapcie koralowe w zasadzie nie są potrzebne, jeś li nie masz zamiaru robić kilometrowych spaceró w po rafach koralowych. Jeś li chcesz nurkować , jesteś na molo. Parasole wbudowane w piasek, metalowe z wiklinowym blatem, leż aki takie same jak przy basenach - wygodne i lekkie. Na terenie hotelu znajduje się kilka punktó w do wydawania rę cznikó w, m. in. tuż przy plaż y. Na plaż y są dwa bary - asortyment jest taki sam jak w barach przy basenach w hotelu.
- WYNIKI -
Ogó lnie hotel sprawiał wraż enie sowieckiego sanatorium tylko w nowoczesny sposó b - duż o ludzi, standardowa rozrywka, niedbał a obsł uga lub brak obsł ugi, jakoś ć pokoi ledwo znoś na.
Widzieliś my w pobliż u inne hotele - przynajmniej na zewną trz gorsze, z brudnymi plaż ami, ł ysymi parasolami i masywnymi starymi drewnianymi leż akami z brudnymi poduszkami. Wię c nasz hotel prawdopodobnie nie jest jeszcze najgorszą opcją . W zwią zku z tym moż emy ogó lnie wnioskować o poziomie rekreacji w Egipcie - mianowicie, ż e poziom, delikatnie mó wią c, nie jest zbyt dobry i trzeba bardzo się postarać , aby znaleź ć hotel, któ ry odpowiadał by jego gwiazdom.
Wię c…

Nie radzę jechać do tego hotelu - jeś li cenisz jakoś ć i wygodę , jeś li chcesz uzyskać jakoś ć i komfort, za któ ry zapł acił eś pienią dze, szukasz spokojnego i komfortowego hotelu bez tł umó w ludzi, któ ry doró wna jego gwiazdy, z szacunkiem personelu wobec ciebie.
Moż esz pojechać do tego hotelu - jeś li jesteś niewymagają cym turystą pod wzglę dem komfortu i obsł ugi, mił oś nikiem standardowych banalnych wakacji, przyzwyczajonym do standardowych wydarzeń kulturalnych, jeś li jesteś na takich wakacjach pierwszy raz lub w ogó le pierwszy raz na wakacjach za granicą . Jest to też stosunkowo dobra opcja, jeś li jesz w doborowym towarzystwie, wtedy wszystkie nieprzyjemne chwile i niekonsekwencje prawdopodobnie nie bę dą tak rzucać się w oczy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał