Nie życzysz swojemu wrogowi

Pisemny: 17 może 2016
Czas podróży: 14 — 21 kwiecień 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Dashing zaprowadził mnie do tego hotelu. Zacznę od nowa. Po przyjeź dzie osiedlili nas w najbardziej odległ ych domach, mimo ż e hotel jest w 30% zapeł niony - pó ź niej podczas rozmó w z goś ć mi dowiedzieliś my się , ż e to podstę pne posunię cie Arabó w, ż e przy kasie, a mianowicie zamieszkali w odległ y region, trzeba iś ć do recepcji i zapł acić.10-20 godz. e. „osiedlić się bliż ej”. Potem poszliś my na plaż ę . Hotel jest naprawdę drugiej linii, na pierwszej linii hotel Farouz, takż e Hilton, wejś cie i rę cznik są bezpł atne. Plaż a Farouz jest dobra - duż a, czysta, bez raf, wszystko jest pię kne, wszyscy są szczę ś liwi. Po plaż y obiad. Nie jadł em gorszego jedzenia. Wybó r jest bardzo mał y, raz mię so lub ryba do wyboru, wszystkie potrawy doprawione jedną przyprawą , ohydny w smaku, któ rego w koń cu mieliś my tak doś ć , ż e jedliś my w jadł odajniach Naama Bay, jeś li tylko nie tutaj. Talerze są wyszczerbione, brudne, po podł odze jadalni biegają karaluchy (w ostatnich dniach zauważ yli, ż e wspinał y się na nogach).
Trzeba przyjś ć wcześ nie – mimo ż e jest bardzo mał o goś ci – wyjmują bardzo mał o „jadalnego” jedzenia, to samo mię so czy rybę , i nie wycią gają tego w przyszł oś ci. Bardzo czę sto zauważ yli, ż e serwują wczorajsze produkty – to samo lobio czy buł eczki (wystarczy posypać je pudrem). Nawiasem mó wią c, obsł uga pokoju był a mile zaskoczona, ale napiwki są nieodł ą czne - zostawił dolara - zmiana rę cznikó w, mydł o, szampony są nowe, ł ó ż ko jest pię knie wykonane - nie - i tak wszystko jest zrobione. Dodatkowo w opisie czytamy, ż e bary przy basenie, przeką ski, wszystko od rana do wieczora, bez ograniczeń . W rzeczywistoś ci - w ś ciś le okreś lonych godzinach - od 11 do 15. W pozostał ych godzinach czynny jest tylko bar w budynku gł ó wnym. Ale to nie wszystko. Wszystkie dział ania personelu hotelu mają na celu wyhodowanie, oszukanie, sprzedanie jakiegoś bzdur. Zamó wiliś my ś wią teczną romantyczną kolację - jest taka usł uga, dziewczyno,
któ ry stoi przy wejś ciu do jadalni oferuje - wskazana cena 30$. W przedostatni dzień . Przywieź li niejadalną zupę puree, któ rą podaje się podczas obiadó w, kilka krewetek i krabó w. Có ż , kop gł ę biej, kop gł ę biej, wszystko w tej samej okropnej przyprawie, okej. Ale najciekawsza rzecz zaczę ł a się pó ź niej - temperatura i wymioty - był y strasznie zatrute, chociaż wcześ niej owoce morza był y dobrze tolerowane. Odebrany ostatniego dnia. Ale to nie jest najciekawsze - pienią dze został y odł oż one na obiad - 30 dolaró w i kilka dolaró w na drogę tam i tyle. Chciał em zapł acić od razu po zł oż eniu zamó wienia przed zł oż eniem zamó wienia, ale „wiem, wiem”. Po obiedzie przynoszą rachunek - 60 dolaró w. Nie rozumiał em, zgł osił em kelnerowi, ż e przy zamó wieniu podano 30, na co powiedział „30 dla osó b z furgonetki” i kazał przyjś ć i sprawdzić z kierownikiem. Nastę pnego dnia podszedł i wyjaś nił - mó wią mi „300 funduszy dla jednej osoby, fortu person 600 funduszy”, czyli już.68 dolaró w.

Kł ó cił em się dł ugo, argumentował em, ż e wyrzucili do 500 funtó w lub 50 dolaró w. Chciał em zapł acić , kazali zapł acić w recepcji, moż na przed wyjazdem - nie ma pienię dzy, trzeba szukać . Zadzwonił em do domu, zapisali to na karcie. Już przed wyjazdem przychodzę zapł acić - znowu 68 dolaró w lub 600 funtó w, bez rabatu, mó wię uzgodnione z kierownikiem kuchni - dzwonią , nie odbierają telefonu, wchodzą - nie chcą wyjś ć . Mó wię , ż e dam z rabatem, już nie strzelał em, nie ma. Podjechał autobus touroperatora - zatrzasnę li drzwi, nikogo nie wypuszczają , dopó ki nie zapł acisz. Mó wię im, ż e są oszustami, ale oni „nic nie wiedzą , nie puś cimy cię ”. Ź le się czuję po obiedzie, moja ż ona jeszcze gorzej. Nie kł ó cił em się dalej, bo poż yczył em pienią dze od ludzi, spł acił em i poszedł em do domu. W ten sposó b „gubią się ” w tym hotelu nasi wspó ł obywatele. Reszta jest zepsuta, pomimo wspaniał ego morza i pię knego miasta. W przyszł oś ci wszystko - tylko nie ten hotel. Jak to się mó wi, nie ż yczysz tego swojemu wrogowi. Wię c,
jeś li zależ y Ci na zdrowiu, nerwach i chcesz normalnie odpoczą ć - nie wybieraj tej dziury.
PS Po przyjeź dzie zwró cili się do lekarzy o zatrucie - zdali testy. Odpowiedź był a prosta – cię ż kie zatrucie pokarmowe spowodowane zepsutą lub niewł aś ciwie przygotowaną ż ywnoś cią .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał