Ruiny niegdyś przytulnego, dobrego niedrogiego hotelu.

Pisemny: 28 czerwiec 2019
Czas podróży: 14 — 21 czerwiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 8.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Przyjechaliś my 21.06. 2019, po raz pierwszy chciał em podzielić się informacjami, zwł aszcza, ż e ​ ​ jest z czym poró wnać .
- LOKALIZACJA - 5.
Miejsce DOSKONAŁ E, zjazd do SOHO, 1 linia, zatoka, zejś cie do morza jest stosunkowo mał e, jest drewniana klatka schodowa, jest kamienna droga. Znajdują się tam trzy plaż e, duż a na poziomie wody, na któ rej znajduje się bar oraz wystarczają ca liczba leż akó w i markiz. Dwie plaż e nieco wyż ej są zawsze bezpł atne, z boiskiem do siatkó wki i restauracją dział ają cą w trybie „a la carte” po 20-00. Są dwa kró tkie plastikowe pontony. Nie ma duż ych obszaró w z piaskiem po kolana dla dzieci. Cał kiem przyzwoita rafa, z duż ą liczbą ró ż nych duż ych i mał ych ryb, nawet sfilmowano 1.5-metrową murenę i wiele mał ych pł aszczek + malowniczą bogatą rafę Concord w są siedztwie. Oczywiś cie nie jest to „REEF OASIS BEACH RESORT”, ale cał kiem przyzwoity. Doś ć ciekawego filmowania na kilka dni.

TERYTORIUM - 3.5.
Teren jest niewielki, przytulny, czę ś ć jest w remoncie, czę ś ć II linii "ISLAND GARDEN RESORT", po drugiej stronie ulicy, jest w budowie i czę ś ciowo pracuje. Duż o budynkó w, zieleni, alejek, basenó w i rozrywek wrę cz przeciwnie. Dosł ownie nastę pnego dnia nie ma gdzie zrobić zdję cia. Trzy baseny, dwa przy recepcji są wię ksze, jeden nad morzem jest mał y. Wszystkie są mał e, ale z jakiegoś powodu dzieci poniż ej 12 roku ż ycia nie mają wstę pu na morze nawet z rodzicami. 2 zjeż dż alnie + plac zabaw dla dzieci. Amfiteatr w gó rnej czę ś ci hotelu, przy recepcji, prawie poza terenem we wnę ce, jest zupeł nie niesł yszalny. Dostę pny jest ró wnież bar do godziny 23:00. Jeś li mieszkasz w pobliż u morza, musisz się spocić , aby wypić koktajl. Budynki są dwukondygnacyjne, oddzielne, poza pokojami w budynku recepcji, są one dla wszystkich priorytetem.
SERWIS - 4.5
Uprzejmy, przyjacielski, ale nachalny. Nikt nie prosi o pienią dze, ale na każ dym kroku proponują wypeł nianie ankiet. Co wię cej, z oceną „zadowalają cy” pracownicy, któ rzy nie rozumieją , czego od nich chcą , są natychmiast karani. Có ż , nie rozumieją , ż e grzyby w ł azience są zł e. Tak, a nie przyszedł eś przywró cić porzą dek, ale odpoczą ć . W rezultacie wspó ł czujesz im i stawiasz „doskonał e”. Hotel jest wię ziony dla Ukraiń có w i Arabó w. Są Biał orusini, Kazachstan i ż ebracy Rashki, któ rzy przeciekli przez Miń sk. Animatorzy Biał orusini pró bują , ale na cał kiem przyzwoitym koncercie usł yszeć Raszystowskie „buty” i uciekają cych artystó w, to norma. Mimo to obsł uga jest pozytywną cechą tego hotelu.

Ż YWNOŚ Ć - 4.
Standard niedrogiego hotelu, ale nie wyszedł gł odny. Nie był o zatruć . Smak jest cał kiem smaczny, kucharze pró bowali, ale zgodnie z budż etem nie ma ograniczeń ani kolejek.
POKOJE - 2.
Przyjechaliś my do hotelu o 2 w nocy, zmieniliś my pokó j 3 razy, dopł aciliś my 10 USD za pokó j nad morzem i zaczę liś my sprzą tać , byliś my w szoku. Meble kruszą się i cał kowicie się rozpadają . Szok w ł azience. Na ś cianie wokó ł dozownika mydł a moż na zbierać grzyby, dozownik przecieka. Co wię cej, po spostrzeż eniu dodali detergent, ale grzybó w nie pokroili, najwyraź niej się boją . W ł azience nie ma okapó w, klimatyzator w pokoju jest gł oś ny i wieje w twarz, ś ciany się kruszą . Ale telewizor jest duż y i pł aski. 3 - kanał y ukraiń skie. Na plaż y wszystkie leż aki są martwe i podarte bez materacy, w innych sprawach, jak wszystko inne. Ale nikogo tym w Egipcie nie zaskoczysz, wię c nie zwró cili na to uwagi.
CAŁ KOWITE WRAŻ ENIE - 3.8
Ruiny niegdyś przytulnego, dobrego niedrogiego hotelu. Uprzejmy, przyjazny personel. Jeś li pracujesz do 3 *, moż e się dobrze utrzymać . Nie bę dziemy ż ał ować , ż e odwiedziliś my, ale nikomu nie doradzimy, podobnie jak pewnie już tu nie wró cimy. Za te pienią dze są lepsze opcje.
TOUR OPERATOR to inna historia. ANUSTUR - 2.

Straszna obsł uga z uś miechem na twarzy. Nabmanuli we wszystkim. . . Zameldowaliś my się pó ź no 4 godziny, o 3 nad ranem nastę pnego dnia. . Wymeldowaliś my się o 3 nad ranem (wcześ niej). Ukradli 1 dzień i 2 noce, na propozycję rekompensaty za SKRADZIONY czas grzecznie wysł ali do ogrodu. Chociaż w przypadku wcześ niejszego przyjazdu, pó ź ny wyjazd (nawet o pó ł godziny) wymaga dopł aty w wysokoś ci 100 USD. Wycieczki są okropne i drogie, tylko strata pienię dzy i brak usł ugi. Zmuszają Cię do zakupu w kró tkim czasie, dopó ki nie zapytasz o cenę . Ale co obiecuje. . . Odszkodowanie za dwa skradzione dni - napoje wytrawne (pomidor, ogó rek, banan, 2 butiki z pikantnym serem, 2 sł odkie buł eczki, 0.5 wody, 0.2 sok), któ re trzeba był o wyrzucić po 15 minutach na lotnisku, pł yny nie mogą być przewoż one.
Pozytywne, tyle ż e AZUR AIR.
Kiedyś myś lał em, ż e negatywne recenzje są pisane daleko od pozytywnych ludzi i nie moż na zadowolić wszystkich, a cena przemawia za wszystkim. Ale 2.000 UAH. Za 5 nocy i 6 dni (chociaż zapł acił em za 8 dni i 7 nocy), jakoś trochę za drogi jak na taki hotel. Oto jak to się stał o.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał