Nie polecamy!

Pisemny: 24 może 2019
Czas podróży: 13 — 22 kwiecień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Nie wiem, dlaczego jest tak wiele pozytywnych recenzji tego hotelu. Nie polubił em! Nie polecamy!
Hotel został wybrany na podstawie opinii i wykupiony z wysoką oceną + piaszczyste wejś cie do morza.
Pozytywne punkty:
- szybko zadomowił się w pokoju (20 dolaró w + pudeł ko czekoladek)
- bardzo pię kny teren zagospodarowany. Wszystko kwitnie i jest stale czyszczone, podlewane, myte.
- czysta piaszczysta plaż a.
- dobry bar na plaż y, pyszna kawa, ró ż norodne drinki, pyszne lody, pizza. Przyjaź ni uś miechnię ci kelnerzy.
- w restauracji nie ma kolejki, dobra obsł uga, moż na zjeś ć w restauracji 18+
- codzienne sprzą tanie pokoju (napiwek 1-2 dolary dziennie)
- w pokoju herbata, kawa rozpuszczalna w ofercie;
- ż ele pod prysznic, szampony itp. uzupeł niane codziennie. Rę czniki był y zmieniane codziennie.
Prawdopodobnie z pozytywnych punktó w to wszystko!
Negatywny:

-. bardzo brudne pokoje. Nieubł agany zapach stę chlizny. Grzyb w duszy. Zepsute meble.
- bardzo monotonne jedzenie. To nie jest smaczne!
- na plaż y trzeba wypoż yczyć leż aki od 5.30 rano ! ! ! Po przyjeź dzie wczasowicze ostrzegli nas, ż e tak się tutaj robi, a jest 100% szansa, ż e ​ ​ przychodzą c na plaż ę o 8 rano nie moż na znaleź ć wolnego miejsca. Na plaż y jest niewiele osó b, ale wszystko jest zaję te rę cznikami! To prawda - wcześ nie rano wszyscy wloką się na plaż ę , ż eby wytyczyć sobie miejsce - rzuć rę cznik plaż owy, zostaw jeden kapcie, pareo, krem ​ ​ z filtrem, ksią ż kę itp.
- hotel ma bardzo sł aby internet;
- nierealistycznie trudno był o rozszerzyć numer : ( mieliś my pó ź ny lot, o 12 w nocy. Z hotelu wyleciał y z nami jeszcze 3 rodziny, niektó re był y z mał ymi dzieć mi. Ale ż eby rozszerzyć numer, wszyscy lecieliś my na ten spó ź niony lot musiał em iś ć do recepcji i baaardzo poprosić o przedł uż enie naszego pobytu w hotelu. . Obiecano nam i obiecano: "przyjdź jutro po 20! " "Przyjdź jutro rano po 8 rano! " "Przyjdź dziś po 10 Jestem! " "Wszystko temu towarzyszył y nieprzyjemne uś mieszki ze strony administratoró w. Po skandalu z udział em 3 rodzin wczasowiczó w i administratoró w pokoje dla nas wszystkich został y przedł uż one do godziny 18.00. Pomogł o zaproszenie dyrektora hotelu. (Kierownik nie został powoł any, pokoje został y powię kszone).
Koszt rozlania pokoju do godziny 18.00 kosztuje 50 dolaró w.

Ta nieprzyjemna sytuacja cał kowicie zepsuł a nam wraż enie wypoczynku w tym hotelu. Szkoda, ż e ​ ​ od samego począ tku oferowaliś my te same 50 dolaró w. Moż na by wzią ć pienią dze i pozwolić ludziom spę dzić ostatni dzień na plaż y w spokoju, bez koniecznoś ci biegania co 2 godziny do recepcji.
Jeś li masz jakieś pytania - zapytaj, chę tnie pomoż emy.
Kijó w. Natalia i Wł adimir
-
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał