Straszny horror - więc chcę powiedzieć o tym hotelu!

Pisemny: 2 marta 2020
Czas podróży: 1 — 4 luty 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Pierwsze wraż enia z hotelu są w porzą dku. Niczym kró lewska sala, przestronny jasny pokó j, cał a infrastruktura jest pod rę ką , ale… w porzą dku! Odpoczywaliś my we tró jkę z mał ym dzieckiem (dziecko ma prawie 2 lata)
Osada
Przyjechaliś my do hotelu okoł o 8:30 rano, zabrali nam paszporty w recepcji, powiedzieli, ż e trzeba poczekać do 14:00 i nie bę dą mogli wcześ niej się zameldować . Ż ADNE POKOJE SĄ DOSTĘ PNE. Nie prosili bezpoś rednio o pienią dze. To jest ich prawo, ponieważ . zgodnie z regulaminem doba hotelowa od godziny 14:00. Jednak! Okoł o godziny 11 zniecierpliwiony wujek, któ ry siedział obok nas, podszedł do recepcji z kartką ($) i nagle odnaleziono numer! Dalej (i usiedliś my, ż eby czekać tuż obok recepcji) z recepcji zadzwonił do mnie pracownik i powiedział , ż e tylko w trosce o moją rodzinę (a wł aś nie w tym czasie dziecko zasnę ł o w jego ramionach) znalazł pokó j i zameldował by nas (był o o 11:00). Został on przedstawiony w taki sposó b, ż e naprawdę bardzo się starał i szukał numeru w koszach, doś ć jednoznacznie sugerują c, ż e należ y mu podzię kować ! Chł opaki, albo kierujecie się wł asnymi zasadami, albo na począ tku idziecie na spotkanie z klientem i zdobywacie pozytywną reputację ! I tak okazuje się , ż e po prostu wyczerpują klienta w nadziei, ż e poniosą $$$.

W uczciwoś ci - bransoletki zakł ada się o godzinie 10:00 (zaraz po ś niadaniu) i moż liwe staje się skorzystanie z dobrodziejstw hotelu, napicie się wody, napicie się kawy. . .
Numer
Dostaliś my pokó j 5206. Przy wejś ciu bardzo nam się ten pokó j spodobał - czysty, jasny, przestronny, ale radoś ć trwał a kilka minut!
1. W pokoju nie ma balkonu! W OGÓ LE! Na stole jest popielniczka, a nasz "przewodnik" powiedział "to nie problem, moż na palić w pokoju"! Wcale się nie wstydził , ż e mamy z nami 2-letnie dziecko! ) Ale generalnie oczywiś cie to są nasze problemy, dobrze, ż e pokó j przed nami nie był zadymiony!
2. Klimatyzator nie dział ał do ogrzewania! Natychmiast zaprosili specjalistó w, poszturchali, poszperali, powiedzieli, ż e zadzwoń na recepcję . Zadzwonił em i powiedzieli, ż e ogrzewanie nie dział a w cał ym hotelu. Có ż , chyba coś się zepsuł o, wytrzymamy noc (a w nocy jest naprawdę zimno). Przychodzę na recepcję nastę pnego dnia z tym pytaniem - w odpowiedzi ogrzewanie z klimatyzatoró w nie dział a w cał ym Egipcie! To kompletny akapit! Ale to był oby w porzą dku. . .

3. Na cał y pokó j jest JEDEN koc. Dzwonię do recepcji, proszę o koc… Tak, tak, potem 5 minut, potem 20 minut, teraz szukają …. okoł o godziny 12 w nocy ostatni telefon do recepcji w sprawie koca - w odpowiedzi „sir, to jest problem, szukają , jeszcze nie ma koca…. Wię c zasnę liś my TRZY z nas na wspó lnym ł ó ż ku pod jednym kocem (dlaczego dziecko nie spał o we wł asnym ł ó ż eczku - o tym pó ź niej)! Nastę pnego dnia nadal szukał em koca, znalazł em rosyjską dziewczynę w recepcji, powiedział a - w hotelu jest duż o goś ci i WSZYSCY JEST ZIMNO, nie ma wystarczają cej iloś ci kocó w dla wszystkich ! ! ! A klimatyzatory do ogrzewania (jak pamię tamy) nie dział ają ! To jest cał y paragraf 2!! !
4. Ł ó ż eczko. Przywieź li ją , ale jest bardzo mał a! Mam breloczek z mał ą taś mą mierniczą , a wię c ł ó ż eczko ma 82 centymetry! Nasze dziecko w wieku 1 roku i 11 miesię cy ma 83 centymetry! ! ! Tych. nawet ona po prostu nie zmieś ci się tam bez kucania, nie mó wią c już o starszych dzieciach! I znowu telefony na recepcję...Tak, tak, tak, szukamy, to tyle, 5 minut....w ogó le nie czekał em! Nastę pnego dnia ta sama Rosjanka z recepcji powiedział a, ż e ​ ​ w hotelu nie ma innych ł ó ż ek, a jeś li ci to nie odpowiada, przyniosą duż e standardowe ł ó ż ko! I zł ap dziecko z tego ł ó ż ka, jak chcesz (nie powiedział a tego, to już wynik ode mnie)
5. Nie ma akcesorió w mydlanych (tylko mydł o w dozownikach), rę czniki są brudne, czasem prześ witują , w toalecie nie ma szczotki, czajnika. . . ok, skoń czmy z pokojem, ale to nie wszystko.
Odż ywianie
Wiele recenzji mó wi „nie wyjdziesz gł odny”. Wię c w tym hotelu ta opcja nie jest nawet wykluczona! Albo po prostu, có ż , przynajmniej coś , co moż na w siebie wcisną ć . Bez wię kszego narzekania po prostu czasami jedyny kurczak (z mię sa) był tak spalony i wysuszony, ż e chrzę ś cił zę bami! Dalej nie pó jdę , jest peł ny film ze ś niadania, obiadu, kolacji - przekonaj się sam, moż e to dla Ciebie normalne.
Terytorium
Nie ma go jako takiego, ponieważ jest urokiem, wyjdź i chodź , gdzie chcesz.

Ogó lnie rzecz biorą c, ostatnie wraż enia, có ż , najbardziej negatywne pozostał y z tego hotelu! Znowu chł opaki, któ rzy piszą „przybyliś my nad morze, a nie po to, ż eby szukać wad”, tylko nie bą dź cie przebiegli i uspokajajcie się – jesteś cie na morzu 3-4 godziny, maksymalnie 5, a potem chcecie wygodnie odpoczą ć w swoim pokoju (i spać to co najmniej 6 godzin), umyj się , przebierz się...w sumie wszystkie 8 godzin w pokoju, potem chcesz normalnie jeś ć (i zjeś ć ś niadanie i obiad i kolację ), a nie szukać przynajmniej coś...Tak sł aby sen i odż ywianie mogą ł atwo zepsuć każ de "morze".
Nawiasem mó wią c, dostanie się nad morze to osobna misja - weź bilet, wepchnij go do autobusu, opuś ć plaż ę (wiszą c na jednej nodze)...
Ś MIECI!! !
Ogó lnie rzecz biorą c, wszystkie filmy z tego wspaniał ego hotelu są potwierdzeniem sł ó w! Cał kiem moż liwe, ż e to cał kiem normalne i tu po prostu przesadzam)
W tym przypadku zdecydowanie polecam spojrzeć przed wyjazdem do tego hotelu i „na wł asne oczy” upewnić się , ż e nie spotka Was taka niespodzianka jak nasza! Có ż , oczywiś cie już tam nie chodzimy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał