Nie pójdę ponownie do tego hotelu?

Pisemny: 25 luty 2020
Czas podróży: 12 — 19 październik 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Przyjazd rano. Ś niadania nie są wysył ane, rozliczone za dwie godziny. Dajesz też napiwek tragarzowi, on też prosi o czekoladki. Sprzą tanie w pokoju jest dobre, szlafrok, kapcie, akcesoria mydlane - tam. Morze jest dobre, ale odległ oś ć wzdł uż rafy niewielka. W hotelu jest wielu mieszkań có w. Jedzenie jest bardzo skromne i bez smaku, bez ró ż norodnoś ci, codziennie to samo. Sł aby z owocami. Dobrze, ż e to był sezon mango - moż na był o kupić tanio i duż o. Nie chciał em trzy razy iś ć na obiad, poszedł em na Stare Miasto i kupił em krewetki. Po tym hotelu myś lał em, ż e już nigdy nie wezmę All Inclusive, ale tylko ś niadanie i kolację .
Ptaki latają w jadalni, siedzą na stoł ach, nawet wrony kradną jedzenie z talerzy. Czekasz, aż kelner przyniosą drinka, czasem zapominają , musisz pobiec za nimi i im przypomnieć . Dziewczyna kelnerka był a bardzo dobra i uważ na, nawet nie raz dzię kował am jej prezentami. Hotel jest zmę czony pod każ dym wzglę dem. Chcę dać napiwek, ale nic na to nie poradzę .
Nie polecam tego hotelu i nie wró cę ponownie.

W porze lunchu nie karmią w dniu wyjazdu, bransoletka jest szybko odcinana o godzinie 12, a potem nie moż na znaleź ć miejsca w lobby, gdzie czekać na transfer, wszystko jest zaję te.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał