Mieliśmy szczęście z operatorem i hotelem. nie mylić z reklamą

Pisemny: 15 styczeń 2015
Czas podróży: 11 — 18 styczeń 2015
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 7.0
Mieliś my udać się do 4. kwartał u El Fanaar, a po przyjeź dzie powiedziano nam, ż e z powodu problemó w z hotelem wszystkie 18 osó b. jedzie do Hiltona. I mamy szczę ś cie. Po raz pierwszy zaznaczę Touroperator Doł ą cz. Nie myś l, ż e jestem agentem lub tym podobnym. Ale to jest coś , za co moż na go pochwalić . Został em też przeniesiony do innego pokoju na proś bę przedstawiciela tego operatora. Teraz o hotelu: przy zameldowaniu we wszystkich pokojach dają skarabeusza na szyi. Fajny! Jedzenie: bardzo smaczne dla naszego brata, pierwszy raz widzę dla nas zupy tj. nie postrzę piony kajak dla obcokrajowcó w. Jest też pyszna. . . Okolica jest super, wszystko jest cał kiem przyzwoite. Chociaż Hilton. Z minusó w zwró cił bym uwagę na plaż ę . Nie jest ró wna i dzieli się na wzgó rza i zagł ę bienia. Wejś cie do morza też nie jest dla każ dego. Myś lę , ż e bę dzie to problematyczne dla mał ych dzieci i osó b starszych. Jeden mał y basen z ciepł ą wodą zamiast dwó ch, ale morze i rafa blokują wszystko. W styczniu nadal wieje, ale w poró wnaniu z domem, to jest to, czego potrzebujesz. Ogó lnie zadowolony z hotelu. Witam! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał