Przeciętny kiepski hotel?

Pisemny: 14 grudzień 2021
Czas podróży: 27 listopad — 4 grudzień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 1.0
Oboje odpoczywali. Wycieczka do operatora Anex. Z lotniska przywieziono do hotelu o godzinie 13:30 tylko 28 osó b. Meldowanie się w pokojach był o bardzo dł ugie, po skandalu w recepcji o 16:00 dostaliś my pokó j na drugiej linii na samym koń cu. Spacer z pokoju do morza zajmuje okoł o 20 minut. Co pó ł godziny kursował autobus na plaż ę . Plaż a jest KŁ OPOTEM HOTELU! ! ! Jest malutki, 30 metró w, leż aki trzeba wzią ć o 6 rano, kto nie miał czasu na leż ak, skuli się na skał ach lub leż y w przejś ciu mię dzy leż akami na piasku. Odpoczywają c w tym samym czasie w hotelu nawet 700 osó b i wszyscy po prostu fizycznie nie mogą się pomieś cić na plaż y. Rę czniki zmieniane są raz dziennie, są podarte i brudne.
Jedzenie nie jest zł e, nakł adają je na talerze w porcjach, denerwują tylko ogromne kolejki w jadalni. Bar zaczyna dział ać dopiero o 11 rano i jeden drink nalewany jest w jednej rę ce, na blacie przyklejone jest tł uste ogł oszenie o szybkoś ci wypuszczania tylko jednego drinka, wię c kolejka do baru jest ogromna. Opcja, na przykł ad, biorę drinka dla siebie, a moja ż ona nie przechodzi, piwo nalewa się do szklanek))) Z przewodnika hotelowego pozostał osobny negatyw. Na spotkaniu powiedział , ż e stu wszystkich turystó w jest jego towarem i musi im sprzedać wycieczki. Tych, któ rzy nie wykupili wycieczek, trzymał przez dwie godziny w dusznej hali, aby dać mu voucher i zarejestrować się na lot powrotny. W Egipcie był o 11 razy. Pobyt w hotelu Hilton był najgorszy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał