Niegrzeczny personel egipski. Przyszedł na wycieczkę vtyuhivat i wziął bezczelnie osobistą rzecz, patrząc mu w oczy!

Pisemny: 11 lipiec 2019
Czas podróży: 6 — 9 lipiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 1.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Podobał mi się hotel: przestronne pokoje, ale jeden fakt przekreś lił wszystko. Znajomi z USA podarowali mi Parkera, leż ał na moim leż aku (zapisał em zadania do pracy, wysł ał em info przez Wi-Fi). Podchodzi bezczelny sprzedawca „niezbę dnych usł ug” lotu spadochronem za 30$ i inne udogodnienia i sł owami „Hello Druk” mó wi mi, jak muszę latać na spadochronie, zabiera swoje rzeczy, wkł ada do kieszeni i mó wi „Dał eś mi rację ? ” i po okoł o 10 minutach zaczą ł em aktywnie sprzedawać lot spadochronem patrzą c na moją dziewczynę ze sł owami „jeś li nie jest ską py, kupi ci lot spadochronem” – mimo, ż e nieraz grzecznie odmawialiś my naszemu nowemu znajomemu . Ale to najwyraź niej nie stał o się dla niego argumentem i nadal oferował „dyskretnie swoje usł ugi” przez kolejne 5 minut. Ten „Dryuk” nie zwracał uwagi na to, ż e rzecz był a cennym prezentem od przyjació ł , nie odezwał się już do pró ś b o zwrot rzeczy. A nastę pnego ranka już nagrywał em tym dł ugopisem turystó w na wycieczkach, uś miechają c się dumnie! )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał