Nieuzasadniona wysoka ocena

Pisemny: 5 luty 2019
Czas podróży: 30 styczeń 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Praca w recepcji i odprawie nie jest zł a.
Hotel jest w 100% peł ny.
Pokó j jest jak pokó j, meble są stare, wszystko dział a.
Teren jest zielony i czysty.
Hotel posiada 690 pokoi, plaż a jest niewielka, szeroka na 70 metró w. Na plaż y jest tylko 200 leż akó w. Gę stoś ć wczasowiczó w jest jak na publicznej plaż y w Odessie.
Musisz zają ć miejsce o 7 rano. Nie ma już miejsc dla tych, któ rzy przychodzą na 8-9 godzin.
Rafa nie jest zł a, jeś li pł yniesz za bojami w lewo.
Ponton jest sam, cią gle z tł umem.
2 restauracje - dla pierwszej i drugiej linii.
Na pierwszej linii czę sto ustawiają się kolejki do restauracji, czekają ce na zwolnienie miejsc, do któ rych moż na wejś ć .
Kelnerzy szeleszczą , ale jest ich niewielu, nie zawsze radzą sobie z iloś cią zjadaczy.

Jedzenie jest monotonne. Woł owina, kurczak, ryby są stale dostę pne. Są ś wież e warzywa. Z owocó w - jabł ka, banany, pomarań cze, daktyle, mandarynki.
Sł odkie - ró ż ne odmiany herbatnikó w.
Wieczorne programy i bar w niezrozumiał ej piwnicznej awarii.
Ogó lna ocena hotelu to 3 na 5.
Nie wró cę ponownie i nie polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał