Dobry hotel. Ale. Nie pójdę po raz drugi.

Pisemny: 7 marta 2016
Czas podróży: 25 luty — 3 marta 2016
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Był em w Hilton w innych krajach. I są pewne ró ż nice narodowe. Mimo wszystko, co Hilton stara się utrzymać jako czę ś ć dobrej sieci hoteli, personel, któ ry skł ada się z lokalnych mieszkań có w, z pewnoś cią psuje jego wraż enie. Powolny, ospał y, leniwy. Ale. Sam hotel jest dobry. I miejsce, terytorium i morze. Jedzenie też nie jest zł e, a przy okazji wzią ł em Wi-Fi w pokoju.
Naprzeciw hotelu znajduje się mini market z doś ć demokratycznymi cenami. A jednak w jednym ze straganó w sprzedają wycieczki. Sprzedawca nazywa się Olya i jest bardzo odpowiednią kobietą . Ze wszystkich wycieczek, któ re od niej odbyliś my, tylko jedna okazał a się nieudana. I to nie jej wina. Tak wię c wycieczka na Gó rę Mojż esza nie był a zbyt wygodna. I wcale nie ze wzglę du na trudnoś ć wspinania się . Wyjechaliś my okoł o 21 i wszyscy chcieli spać przed wejś ciem na gó rę . To prawda, ż e ​ ​ kierowca i przewodnik „Grand Tours” postanowili posł uchać lokalnej muzyki. Przy peł nej gł oś noś ci. Do samego koń ca. A nasze proś by został y raczej niegrzecznie odrzucone. A moż e bez zakupó w po drodze? Przewodnik natarczywie proponował dokonanie zakupó w. Có ż , bardzo wytrwał y! Przy okazji pamię taj, ż e minibus jest bardzo mał y i ciasny. Prawie 4 godziny drogi w jednej pozycji. Bez klimatyzacji. Przy akompaniamencie bardzo gł oś nej egipskiej muzyki! A reszta. . . Wszystko w porzą dku!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał