nie polecam

Pisemny: 6 marta 2020
Czas podróży: 27 luty — 6 marta 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel został zasugerowany przez biuro podró ż y, nie był o czasu na wybó r, wię c zgodził em się , zapł acił em 520 $ i odleciał em.
Zameldowanie 27.02 okoł o 22-00. To był o piekł o. Pierwszy hotel, w któ rym nie ma plakietek na recepcji, kompletny chaos z bransoletkami, ankietami, paszportami. Powiedz mi, po co kopiować dane paszportu wł asnymi rę kami, jeś li natychmiast zrobią jego kserokopię ? No dobrze. Ankieta został a wypeł niona, ale liczby nie są gotowe! ! ! 22-00 i nie gotowy! Odesł any na resztki obiadu. Zjedliś my coś i wró ciliś my do recepcji. Przy wypeł nianiu ankiety wrę czono prezent i proszę nie marudzić nerwó w i podać normalny numer. Wrę czają c kartkę z uś miechem mó wiono, ż e pokó j jest bardzo dobry, czekam na Was z wdzię cznoś cią ! I wtedy zaczę ł o się piekł o! Wszedł em do pokoju, dał em portierowi dolara, zwalczył em obsesję przytulania! W ogó le naprawdę oborzeli, nie ma sł ó w! Pokó j był okropny, ale był em bardzo zmę czony i nie miał em ochoty przeklinać , wię c spluną ł em i postanowił em wzią ć prysznic. A tu najciekawsze, nie ma rę cznikó w! W ogó le nie ma listwy na toalecie w ł azience, kł adę się do ł ó ż ka, ale też nie był o posprzą tane! Zadzwonił em do recepcji, daj mi rę czniki. Mó wią ok. Mija pó ł godziny i nikt.
Czas jest po 23:00. Idę do recepcji, od razu zaczynam domagać się rę cznikó w lub przenoszę się do wyczyszczonego pokoju z rę cznikami. Zero odpowiedzi! Tipo idź do pokoju i czekaj, to nie mó j problem, mó wi Arab za ladą . Tu już moja cierpliwoś ć się ł amie i zaczynam podnosić gł os, och, zadział ał o. Okoł o 23-30 idziemy do pokoju z jakimś nowym Arabem, po drodze zabiera gdzieś z pokoju rę czniki i przynosi je do mojego pokoju. Wchodzimy, tu już zaczynam z nim sprawdzać pokó j, wszę dzie jest brud, papiery od był ych mieszkań có w i kontrolna w gł owie, suszarka w ł azience jest kompletnie zepsuta. Wtedy moja cierpliwoś ć w koń cu się skoń czył a i już przeszedł em do innej rozmowy, ustalam warunek, albo zameldujesz mnie do posprzą tanego pokoju z dział ają cą suszarką i rę cznikami, albo dzwonię na policję i notuję odmowę udzielenia mi pł atny pokó j. Pokó j z rę cznikami i suszarką do wł osó w został natychmiast znaleziony, ao 24 został em w koń cu zasiedlony, chociaż nowy tragarz już przynió sł walizkę i zaczą ł ż ą dać pienię dzy! Wprowadził am się , dzię ki Bogu, był y rę czniki, suszarka dział ał a, pokó j oczywiś cie też był zabity, ale w bardzo dobrym miejscu.

Rano widział am byki pod ł ó ż kiem, wię c już sama posprzą tał am pokó j. Powiedział em sprzą taczowi, ż e nie chcę go widzieć w pokoju, sam go posprzą tam, oczekuję od Niego tylko wody przy drzwiach. Potem wszystko wydawał o się być w porzą dku. Morze, sł oń ce, jedzenie w jadalni mi odpowiadał y. Oczywiś cie oszczę dnoś ci są bardzo widoczne, ale nie jem duż o, a najważ niejsze jest dla mnie jedzenie - ż eby się nie zatruć . Nieprzyjemne jest to, ż e nic nie jest dozwolone z bransoletkami czterech w są siednim hotelu! Tutaj moż esz poprosić o wó dkę w barze, ale nie moż esz wzią ć mał ej buł ki we wł oskiej kawiarni przy basenie o 16.00. Okazuje się , ż e jedzenie nie jest all inclusive, a jedynie ś niadania, obiady i kolacje. I tylko w Twojej restauracji lub podczas lunchu na plaż y. Nie bę dziesz mó gł jeś ć nigdzie indziej. Wszystko opiera się na sprycie. Naleś niki na plaż y piecze się w godzinach 13-14, kiedy jest pora obiadowa, to bez sensu i absolutnie niesmaczne. Do 13 nie ma gdzie jeś ć , po 15 już nie ma moż liwoś ci, jeś ć mogą tylko osoby od 5. Kolacja od 19 do 22.
Restauracje a la carte nie są zalecane. Szczegó lnie wł oski. Stoi tam nikczemny Arab iz wyrazem obrzydzenia i wyż szoś ci mó wi, gdzie ma usią ś ć . Nie oferuj, ale rozkazuj! Bardzo nieprzyjemne wraż enia, tutaj jest bezpoś rednie uczucie obrzydliwoś ci, jakby weszł o w kał . W rezultacie: nie polecam hotelu i sami nie przyjedziemy ponownie za ż adne pienią dze. Nie widzę sensu marnować czasu na coś , co nie sprawia przyjemnoś ci. Chociaż chł opaki z jadalni bardzo się starali i nie był o ż adnych problemó w. Personel zajmują cy się architekturą krajobrazu jest ró wnież pracowity i uprzejmy, zawsze dzień dobry lub dzień dobry. W przeciwień stwie do chichoczą cych sprzą taczek, któ rzy pozwalali sobie na zwroty „hej dziewczyno” lub „hej, pię kna”. Naprawdę ż ał uję , ż e chodzę do tego hotelu?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał