Duże terytorium, piękna długa rafa, „zmęczone” pokoje?

Pisemny: 21 listopad 2021
Czas podróży: 4 — 10 listopad 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Niektó re punkty trudno podzielić na plusy i minusy, bo to, co dla jednych jest plusem, dla innych moż e być minusem.
Duż e terytorium. To był dla nas plus. Uwielbiamy chodzić . Ponadto obecnoś ć duż ego terytorium w pobliż u hotelu pozwala na umieszczenie kilku duż ych basenó w, zjeż dż alni, fontann, jest gdzie chodzić , gdy po prostu zmę czysz się jedzeniem, piciem, pł ywaniem, leż eniem : )
Dla tych, któ rzy lubią zjeż dż ać do restauracji windą bezpoś rednio z pokoju (warunkowo) i od razu po dwó ch krokach być na plaż y - tak nie jest.
Terytorium jest pod opieką : sadzi się krzewy kwiatowe, pię kne klomby z ró ż nokolorowymi kamieniami, przycina się , podlewa itp. drzewa i krzewy.

Opró cz gł ó wnej restauracji dział ał dodatkowo tylko grill bar, do któ rego moż na był o pó jś ć w porze lunchu i po wcześ niejszym umó wieniu się na kolację . Teoretycznie jest też restauracja meksykań ska a la carte. Nie pojechaliś my tam, wię c nie mogę nic o tym powiedzieć .
Na terenie znajduje się ró wnież ką cik Beduinó w, restauracja rybna, chł odnia skrzynia na lody, ale to wszystko nie dział ał o. Chociaż z dumą powiedziano nam, ż e hotel jest w 100% peł ny i ż e w tym czasie był o 1620 goś ci. Dlaczego w tym przypadku poł owa istnieją cej infrastruktury nie dział a, jest pytaniem.
Pokoje. Kiedyś pewnie był y przyzwoite, ale teraz wyglą dają na sfatygowane - oderwane drewniane powierzchnie ł ó ż ek, szafki nocne, stoł y, rdza na kanalizacji itp. Mó wią , ż e są pokoje po remoncie, ale podobno mieliś my pecha, byliś my w budynku 38. Drugi pokó j, zaję ty przez naszą rodzinę , miał pę knię cie w ł azience, z któ rego po wejś ciu są czył a się brą zowa ciecz, a pod prysznicem nie był o zimnej wody. Nikt nie naprawił by go u nas, w najlepszym razie zaoferowaliby zmianę pokoju, a dla nas waż ne był o, aby oba pokoje był y w pobliż u. Dlatego w obawie przed przebywaniem w ró ż nych czę ś ciach hotelu znosiliś my to i wszyscy szli pod prysznic w jednym pokoju, co oczywiś cie był o naszym osobistym wyborem, ale trzeba przyznać , ż e taka jest sytuacja z hydrauliką w hotelu, któ ry jest deklarowany jako 5 gwiazdek, nawet egipski, nie OK - prawda?
Sprzą tanie pokoju polegał o na dodaniu butelki wody i wł oż eniu gó rnego prześ cieradł a na ł ó ż ko pod materac. Chociaż to ostatnie był o dla mnie zbyteczne. Sam rano starannie zł oż ył em wszystko na ł ó ż ku. ż eby w pokoju nie był o bał aganu, a po zatankowaniu sprzą taczka musiał a za każ dym razem z trudem wycią gać prześ cieradł o spod materaca. Jednocześ nie wytrzyj kurz z powierzchni – nie był on w ż aden sposó b uwzglę dniony w planie sprzą tania. Mimo pozostawionych czekoladek i dolara nawet ewidentnie brudnego rę cznika nigdy nie wymieniono, chociaż już jednoznacznie leż ał na podł odze w ł azience, ale za każ dym razem był tylko „ostroż nie” podnoszony z podł ogi i zawieszany na suszarce.

Osobnym tematem jest pracownik ANEX Tour pracują cy w hotelu. W zasadzie oczywiś cie nie ma to nic wspó lnego z samym hotelem, ale ponieważ w tym hotelu mieszkają gł ó wnie turyś ci z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej, warto o tym wspomnieć . Jeś li chcesz poczuć się jak niebyt - wybierz się na spotkanie z przewodnikiem z ANEX Tour w tym hotelu. Istotą jego historii w skró cie był o to, ż e jeś li my, ł obuzy, przybyliś my do hotelu, zapł aciwszy tylko 500 dolaró w z nosa, to usią dź i nie gadaj, a jeś li chcesz usł ugi i doskonał ego stosunku do siebie, to jedź do Rixos za 5000 j. m. Fakt, ż e nasz lot z Charkowa był kilkakrotnie przekł adany i w efekcie opó ź niony o 10 godzin, podczas któ rych ró wnież udał o im się zamrozić bez wyjaś nienia, ż e ​ ​ w pewnym momencie zaczę ł o się nawet wydawać , ż e staliś my się jednym z tych „szczę ś liwcó w”. tych” , któ rzy nie czekali na swó j odlot, a w wyniku takiego opó ź nienia lotu ukradli nam wł aś ciwie cał y dzień odpoczynku z siedmiu, ten przedstawiciel touroperatora powiedział prawie dosł ownie: „Tak , wszystko w porzą dku, mamy tam prawo do 12 godzin – loty transferowe tutaj. ” A wszystko to, pamię tajcie, nie jest odpowiedzią na niektó re twierdzenia turystó w, ale po prostu w formie informacji od przewodnika na spotkaniu. To mił e, prawda?
Wszelkie fakty, takż e te, któ re miał y miejsce, moż na przedstawić w zupeł nie inny sposó b. Na przykł ad nic nie był o warte, ż eby ten sam przewodnik powiedział coś w stylu: „Chł opaki, pewnie przeczytaliś cie opinie przed wyborem tego hotelu i zrozumieliś cie, ż e jest to tak zwana „budż etowa pią tka”. Dlatego bą dź cie pobł aż liwi na pewne niedoskonał oś ci w sł uż bie w tym czasie lot był opó ź niony z powodu warunkó w pogodowych i doł oż ymy wszelkich starań , aby pobyt tutaj był udany, abyś zapomniał o tym nieprzyjemnym począ tku wakacji. " Dokł adnie. Ale nie. Trzeba był o "tupać " na goś ci hotelu. Być moż e ta konkretna osoba twierdzi w ten sposó b, a moż e jest to polityka cał ego ANEX Tour.
O kolejkach w restauracji i opieszał oś ci kelneró w serwują cych jedzenie, doś ć już napisano w poprzednich recenzjach, nie bę dę się powtarzał . W jedzeniu był wybó r: kilka rodzajó w dodatkó w, kurczak, woł owina, ryby. Co do smakoł ykó w, opinie nawet w naszej rodzinie był y podzielone. Podobał o mi się , mó j mą ż nie. Napoje, zaró wno alkoholowe, jak i bezalkoholowe, są okropne, z wyją tkiem wina w restauracji gł ó wnej i piwa.
Gł ó wnym atutem dla nas - któ ry tak naprawdę ten hotel został wybrany na pierwszym miejscu, był a bajecznie pię kna rafa ze wszystkimi jej mieszkań cami oraz brak wiatru, któ ry był dla nas waż niejszy niż jedzenie, napoje i nowe meble w pokoje. Ale był oby mił o, gdyby to wszystko był o obecne w tym hotelu ł ą cznie, ale tak nie jest.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał