Hotel był rozczarowujący: zakwaterowanie jest okropne, problemy z wejściem do morza?

Pisemny: 29 październik 2021
Czas podróży: 18 — 27 październik 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel był rozczarowują cy. Ż ał owaliś my, ż e zrezygnowaliś my z wyboru.
Hotel był przepeł niony, wię c nie moż na był o zadowolić się nawet za $ przed 14.00. Wyglą da na to, ż e wszystkie pokoje był y zaję te. Ale najbardziej nieprzyjemna rzecz zaczę ł a się pó ź niej, kiedy po dł ugim oczekiwaniu usadowiliś my się w starym brudnym pokoju z popielniczką niedaleko drzwi wejś ciowych. Odmó wili zmiany, zaż ą dali „prezentu”. Musiał em dać.20 dolaró w, aby przenieś ć się do mniej wię cej normalnego pokoju, z nieuszkodzonymi lampami i niepodartymi meblami. Z okna moż na był o nawet zobaczyć morze. Potem epopeja zaczę ł a się od zepsutego zamka w pokoju. Karta nie dział ał a, drzwi się nie otworzył y. Skoń czył o się na zameldowaniu się o 16:00. Nigdy nie mieliś my tak strasznego miejsca. I nie byliś my sami. Na recepcji co chwilę przychodzili ludzie ż ą dają c zmiany pokoju, usunię cia brudu, naprawienia czegoś .
Drugi punkt to wejś cie do morza. Począ tkowo dział ał y dwa z trzech obiecanych pontonó w. Ale potem zamknię to kolejny - dł ugi zalany ponton, któ ry prowadził do najpię kniejszego koralowca. Został zamknię ty przez dwa dni z powodu silnych fal. Potem, gdy morze cał kowicie się uspokoił o, nadal go nie otwierali. Raczej wczesnym rankiem wszyscy tam pł ywali, ale o godzinie 9 przyszedł nieszczę sny ratownik, gwizdną ł i wypę dził wszystkich ludzi z morza i z tego pontonu. Wielu stawiał o opó r. Powodem jest to, ż e ponton jest podobno zepsuty, chociaż najprawdopodobniej ratownik po prostu nie chciał pracować . Ł atwiej jest zamkną ć . A cał y 1.5 tysię czny hotel popł yną ł z jednego pontonu. Odnosił o się wraż enie, ż e wejś cie do morza to wejś cie do metra w godzinach szczytu. Wokó ł dziesią tki ludzi i trzeba był o porzą dnie pł yną ć , ż eby w koń cu nie widzieć czyichś nó g przez maskę . I przebij się przez tł um, aby dotrzeć do brzegu.

A do tego ogromne kolejki w jadalni, czę sto po 20-30 osó b, któ re trwają w nieskoń czonoś ć . Choć jedzenie był o pyszne i urozmaicone, to każ de danie trzeba był o „wydobyć ”.
Nie chcę nawet pamię tać stanu toalet na plaż y.
Podsumowanie - hotel absolutnie nie radzi sobie z iloś cią goś ci, któ rych przyją ł .
Oczywiś cie podczas reszty był o wiele pozytywó w. To jest pię kno podwodnego ś wiata, bł ę kitna gruboś ć morza i wspaniał y obszar Hai El Noor, 2 km od hotelu z jego meczetami i koś cioł ami chrześ cijań skimi oraz sklepami El Mercat i „Mango Market” z tanimi pamią tkami i soczystym mango, najpię kniejsze Stare miasto, do któ rego moż na dojechać taksó wką za 3 dolary, a nawet pieszo 4 km pieszo, oraz dzielnica Naama, pł oną ca nocą tysią cami ś wiateł . Ale dla pię kna obrazu i przyjemnego pobytu nastę pnym razem wybierzemy inny hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał