Dobry hotel?

Pisemny: 16 grudzień 2019
Czas podróży: 29 listopad — 10 grudzień 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 10.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu już drugi raz w tym roku, pierwszy raz - pod koniec marca, a teraz - na począ tku grudnia. Tak się zł oż ył o, ż e na tydzień przed wyjazdem ż ona zł amał a nogę , postanowili nie odmawiać wyjazdu, jak już obiecali dzieciom. Przybywają c do hotelu, w recepcji natychmiast zał oż yliś my bransoletki i wysł ano do restauracji na lunch, nie poszedł em na lunch, ale poszedł em na spacer po terytorium. Dostał em telefon od mojej ż ony, któ ra podekscytowana szlochał a do telefonu. Znalazł em pł aczą cą ż onę z dwó jką dzieci koł o budynku 26 w brudnym pokoju dwuosobowym, koł o kosza na ś mieci, Bó g wie doką d od windy do morza, basenu i restauracji. Przypominam: ż ona ze zł amaną nogą , a nas jest czworo.
Przywieziono ich gł upio do pokoju na placu, otworzyli pokó j i szybko wyszli. Ż ona stoi o kulach i pł acze. Odebrał em od niej klucze do pokoju i poszedł em do recepcji, oddaję mu klucze i odkł adam 20$, wyjaś niam: moja ż ona ma zł amaną nogę , potrzebuję pokoju w pobliż u windy na morze (stamtą d jadą obok tuk-tukiem i przejazd na basen i do restauracji), mieszkaliś my tam w marcu w budynku 32 (nie dawano pienię dzy). W recepcji pracownik Herceg powiedział , ż e nie ma wolnych pokoi (pó ź niej dowiedział em się , ż e są wolne pokoje) i coś wymyś li. Po chwili namysł u ten wielki szef Herceg, biorą c pienią dze, wysł ał nas do pokoju na koń cu budynku 28, któ ry ró wnież jest daleko od windy, ale trochę bliż ej gł ó wnego basenu i lepszego pokoju. Tak wię c przez 12 dni moja ż ona skakał a o kulach po cał ym hotelu, w cią gu ostatnich pię ciu dni przynosił a ś niadanie, a czasem obiad do pokoju, rę ce już ją bolał y, ż eby poruszać się o kulach.
Ogó lnie rzecz biorą c, w poró wnaniu z wiosną hotel stał się lepszy. Jedzenie się poprawił o, animacja poprawił a się , budynki są remontowane, ś wietna plaż a. Ale wszystkie te plusy już pierwszego dnia został y zepsute przez pracownika Hercega na recepcji, któ ry nie dba o twoją pozycję i wszystkich wokó ł niego, interesują go tylko twoje dolary. Wszystkim pozostał ym pracownikom hotelu pragnę wyrazić wdzię cznoś ć za pomoc i wsparcie zawsze i wszę dzie. Hotel pię ć postawił bym na minusie, ale z powodu ludzi takich jak Herceg rę ka nie podnosi się .

PS Herceg to duż y, gruby minus, któ ry zamyka wszystkie zalety tego cał kiem dobrego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał