Zepsute wakacje. To jest 3*, a nie 5*

Pisemny: 17 czerwiec 2019
Czas podróży: 5 — 15 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Cześ ć wszystkim. Był am w tym hotelu z mę ż em przez 9 nocy i 10 dni. Z "Aneksu" lecieliś my liniami lotniczymi "Azurair". Byli bardzo zadowoleni z lotu samolotem, wszystko jest wygodne i na wysokim poziomie. Z Kijowa lecieliś my nocą . Hotel był o 9:00. Natychmiast zapł aciliś my 10? Jak najszybciej osiedlić nas w pokoju z dala od basenó w, aby w pię knym pokoju był o cicho. Bransoletki został y zał oż one na nas dopiero o godzinie 13:00 i o tej godzinie ró wnież został y rozliczone. Moje oburzenie nie miał o granic. To nie pierwszy raz, kiedy jesteś my w Egipcie, ale po raz pierwszy mamy taką postawę . W poprzednich hotelach czekaliś my maksymalnie 2 godziny, ale nie 4. Nie wolno nam był o pić ani jeś ć . Byli zmę czeni po drodze. Wszyscy, któ rzy przyjechali z nami, dawali pienią dze i wszyscy czekali do 13:00. Myś lę , ż e robi się to celowo, abyś my nie doszli na ś niadanie i nie chodzili po hotelu.
Czekają c na odprawę przez 4 godziny mieliś my okazję obserwować , jak menedż erowie komunikują się z turystami: Ukraiń cy, Biał orusini, Rosjanie i Kazachowie są traktowani powierzchownie, mimika jest odmroż ona, ale jak przychodzą Niemcy i Wł osi to kichają , uś miechają się i kocham wię ź nió w. Wię c usadowiliś my się . NUMBER został o ź le wyczyszczone. Wizualnie - pokó j jest mniej wię cej dobry. Ogromnym problemem z pokojami jest brak izolacji akustycznej. Sł yszeliś my wszystko, dosł ownie, co wczasowicze mó wili w pokojach obok. To był o okropne! Ś ciany kartonowe. Powiedział em to w recepcji, ale nie przeniesiono nas, powiedzieli: „Jeś li mó wią gł oś no lub krzyczą - zadzwoń na policję ”. Podkreś lam: ten problem we wszystkich pokojach! Teraz o PLAŻ Y. Moż na się do niego dostać windą lub schodami. Jest wiele schodó w. Jeś li jesteś osobą starszą lub masz problemy ze stopami - ten hotel nie jest dla Ciebie.
Niektó rzy zachowują się kulturalnie i uprzejmie, ale wię kszoś ć - krzyczy, pali, niektó rzy dziko. Kobiety ką pią się w burkach. Widział em tylko kilku w specjalnych, zamknię tych garniturach. POWIERZCHNIA PLAŻ Y I HOTELU JEST DUŻ A, ALE NIEUWAŻ NA. Wszystko jest porzucone, zaniedbane. Wyglą da na to, ż e wł aś ciciele nie lubią swojego hotelu. W tym hotelu nie ma poczucia, ż e ​ ​ jesteś goś ciem. Cał y personel jest ponury, nadę ty, oboję tny. Ale nie z Europejczykami! Nr RIF Byliś my w wielu hotelach, ale on nie ż yje. Chcesz zobaczyć ryby - pł yń daleko w lewo (jeś li stoisz twarzą do morza), ale gdy fale są cał y czas, nie popł yniesz zbyt daleko. RESTAURACJA: na pierwszy rzut oka duż o, ale wszystko się powtarza z dnia na dzień . Ziemniaki zawsze był y surowe i bez smaku, na grillu i spaghetti był y dł ugie kolejki, robotnicy wydawali się podawać celowo powoli, cieszyli się kolejką z talerzami, jakby prosili wszystkich o ten kawał ek kurczaka lub ryby.

W hotelu 5 * tak nie powinno być , to poniż a goś cia. Jest duż o pieczenia, pieczenie jest pyszne. Nie byliś my gł odni, ale nie widzieliś my tam dobrej kuchni. Lody rozprowadzane są w barze, nie ma. Kawa - nie. Plastikowe kubki nie zmywają się dobrze. Miał em nieprzyjemny przypadek: w barze, któ ry jest na recepcji, poprosił a o nalanie mi wentylatora. Kiedy go wypił em, zobaczył em, ż e szklanka jest brudna, ktoś przede mną pije colę . Był em znudzony. Zachowaj ostroż noś ć , jeś li nie chcesz sprowadzić do domu infekcji rotowirusem. To hotel, do któ rego nie chce się wracać . Mó j mą ż i ja bardzo kochamy Egipt i był to pierwszy hotel, z któ rego chciał am uciec, któ ry był zimny, ponieważ nie lubią tu goś ci, nie doceniają tych, któ rzy ich wybrali. Chcę też opowiedzieć historię , któ ra przydarzył a się nam trzeciego dnia odpoczynku: mó j mą ż chwycił w morzu kulę boi i został mocno spalony przez koralowce.
Kiedy podeszliś my do kierownika w recepcji, powiedział , ż e mamy dwie opcje: albo wezwą karetkę i zabiorą czł owieka, albo pł acimy duż e pienią dze, czy 20? ich lekarz na miejscu wykona zastrzyk przeciwalergiczny i zaleci leczenie. Umó wiliś my się na lekarza z hotelu. Kiedy poszli do jego biura, bardzo mi przykro, ż e nie zrobił em zdję cia tego, co tam widział em: bał agan, niehigieniczne warunki, porozrzucane strzykawki na stole. Był em bardzo zaskoczony, ż e podczas robienia zastrzyku umył rę ce i zał oż ył jednorazowe rę kawiczki. Gdyby tego nie zrobił , wezwalibyś my karetkę . Administracja hotelu, idź do gabinetu lekarskiego, jest strach! I jeszcze jedno: wybraliś my się na jednodniową wycieczkę do Izraela z Aneksu. Rano, gdy wszyscy nasi ludzie z ró ż nych hoteli zaczę li dostawać ś niadanie, któ re spakowali do hotelu, okazał o się , ż e nasze ś niadanie był o najbiedniejsze: paczka soku, buł ka, trochę roztopionego sera. Wstydził em się hotelu.
Wycią gnij wnioski z tego, co napisał em. Nie polecam tego hotelu nikomu.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał