Wszystko było w porządku z wyjątkiem wyłudzenia pieniędzy podczas eksmisji

Pisemny: 16 sierpień 2018
Czas podróży: 7 — 14 sierpień 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
*O biurze podró ż y, touroperatorze, przewoź niku*

Lecieliś my z firmą turystyczną "Chodź my z nami" z Zaporoż a. Praca ich personelu (Daria) jest na najwyż szym poziomie.
Czego nie moż na powiedzieć o touroperatorze: „Join Up” – pojechaliś my z nimi kilka razy – zdaliś my sobie sprawę , ż e to ż uż el, teraz nic nie wybierzemy. Godziny przyjazdu i wyjazdu są maksymalnie podane w taki sposó b, aby ukraś ć Ci dzień w hotelu. Lokalny przewodnik Ahmed unosił się tylko na wycieczki, a po tym, jak porzuciliś my wszystkich, szczerze powiedział , ż e nas nie lubi). Ten pan nie pozwolił nam ostrzec o odroczeniu wyjazdu o godzinę , przez co siedzieliś my pó ł torej godziny na progu hotelu od wpó ł do trzeciej nad ranem, dzwonią c do każ dego, kogo mogliś my, w tym do niego , czekam na przelew.

Polecieli wł asnym przewoź nikiem Sky Up czarterowym Boeingiem - stan techniczny samolotu jest w najlepszym wydaniu, obsł uga bardzo profesjonalna. Usł uga jest na poziomie poró wnywalnym do regularnych lotó w „Turkish Airlines”.

*O hotelu*
Sł yszał em, ż e kiedy przyjeż dż asz do Egiptu, najpierw potrzebujesz czasu, aby przyzwyczaić się do tego ś miecia. Wcześ niej odwiedził solidny UAI i dlatego nie spodziewał się wiele.
Wybraliś my hotel na podstawie dobrych opinii o obsł udze, morzu i plaż y. Rzeczywiś cie, kiedy przyzwyczailiś my się do starego wyposaż enia i ogó lnej niechlujnoś ci pokoju, plaż y, restauracji, zdaliś my sobie sprawę , ż e jedzenie na ogó ł nie jest zł e, personel jest bardzo przyjazny, terytorium jest normalne, plaż a jest duż a, a rafa jest naprawdę dobra na tyle, ż e mogę tam polecić wycieczkę najbliż szym.

*Personel*

Spoś ró d personelu wyró ż nił bym wspaniał ą pracę:
- sprzedawca sprzę tu (i nie tylko) na plaż y, jak Mohammed,
- Pracownik plaż y Fox (aka Ahmed) - oferuje naprawdę dobre i tanie wycieczki z "Anar Dive Center" (o tym pó ź niej)
- mę ski barman fajki wodnej z Bedouin Bar i nie tylko (ale fajki nie bierz, jest ź le, jak prawie wszę dzie w Egipcie),
- wesoł y Angelo - barman Grill bar,
- szczery, po prostu bł ogi dziadek z Birds Paradise,
- Szef Kuchni w kuchni.
Chł opaki ż artują , komunikują się , pomagają , odpoczywają i naprawdę nać pają się swoją pracą , jak niektó rzy Jamajczycy na Karaibach, zaraż ają swoim pozytywnym nastrojem, nie nudzą c się.

*Porady*

Nawiasem mó wią c, nikt nie ż ą dał pienię dzy na herbatę , z wyją tkiem przypadku wymuszenia podczas eksmisji (dalej).
Jednak podczas naszego pobytu wylewaliś my niezł ą kwotę każ demu, kto był przyjazny i starał się.

Wrzucili też.20 USD do paszportu za każ dy pokó j w recepcji przy zameldowaniu, chociaż nie jestem pewien, czy miał o to jakiś efekt specjalny.

*Rewizja i udoskonalenie usł ugi*

W poł owie tygodnia wł adze hotelu zaczę ł y ostro przywracać porzą dek.
Hotel rozkwitł na naszych oczach: animacje i koncerty, zrobił o się zauważ alnie czyś ciej, jaś niej, obsł uga stał a się lepsza.
Ale najmilsze jest to, ż e Szef Kuchni pojawił się w kuchni, gonią c wszystkich kucharzy, sł uż ą c wszelką pomocą goś ciom, organizują c specjalny obiad dla europejskiej czę ś ci goś ci.
Rzeczywiś cie wycieczka jest na poziomie, dobre napoje i jedzenie, po prostu niezapomniane zabawne i niezwykle profesjonalne instruktorzy centrum nurkowego i
przyjazna i czujna zał oga ł odzi DANIZ. Ł ó dź jest w dobrym stanie, celowo rekrutują mniej osó b niż inni, co jest duż ym plusem.
Zostawiliś my niezapomniane wraż enia z pł ywania i nurkowania, a wraż enie był o takie, ż e ci ludzie kochają swoją pracę i wygó rowane starają się o wydane przez nas pienią dze, wcale nie o pienią dze, co dziwne, ale coś w tym stylu)

*Eksmisja i PROBLEMY*

Z recepcjonistką był o zakł opotanie
1) Musiał em poprosić o zmianę terminu dostawy lunchboxu w recepcji na 3.30 od 4.00 z powodu wymeldowania. Zł oczyń ca w recepcji zapisał VME na marginesach, ale nie na znaku. Gdy poprosił em o wejś cie bezpoś rednio do stoł u, powiedział : „Dobra, zrobię to pó ź niej”, uś miechną ł się dziwnie i zamkną ł pismo. Pó ź niej zrozumieliś my dlaczego.
2) Kiedy przyszliś my się wyprowadzić , wpadliś my na tego samego towarzysza, poczekaliś my, aż pogadał przez 10 minut, a potem wyprowadziliś my się po 5 minutach.

3) Odcią ł bransoletki i zabrał je. Poprosiliś my o ich zwrot (odbieramy je na pamią tkę we wszystkich hotelach AI). Powiedział : „Musisz też zostawić coś dla mnie na pamią tkę , ż eby je wyrzucił , powiedział : „Ja – dla ciebie, ty dla mnie, to jest logika”. Powiedział em, ż eby to odebrać , to nie to nie ma znaczenia. a potem zwró cili jeden. Poprosili mnie, abym dał drugi. Powiedział : „Ale nie zostawił eś mi ż adnych pienię dzy, kiedy się zameldował eś ”. Powiedział em, ż e zameldowaliś my się z innym facetem i zostawiliś my pienią dze do niego. Jego uwaga to "Tak, a teraz musisz mi dać ". Po 5 minutach kł ó tni, nadal rzucił obie zmię te bransoletki i wyszedł.
4) Zadzwoniliś my do niego ponownie, proszą c o pudeł ka na lunch. Odmó wił ich wydania, powiedział : „Idź , usią dź , poczekaj”. Po odczekaniu 15 minut podszedł em i zapytał em, ile czasu zajmie zdobycie pudeł ka na lunch. Na co otrzymał odpowiedź „Zależ y od tego, ile mi dasz”.
Zł oczyń ca ponownie wycofał się na zaplecze mó wią c „Spó jrz co jest napisane w magazynie – 4.00” Na kł ó tnie okoł o 3.30 i nasz transfer o 3.40 nie zareagował.
5) Pomogł o, ż e transfer był opó ź niony. Po kł ó tni z naszą czwó rką , po 4 nad ranem otrzymaliś my pudeł ka na lunch, któ re przez cał y ten czas leż ał y na zapleczu. Trzeba był o mu je wyrwać z rą k, bo wycią gną ł paczki i mocno je trzymał . Potem wyszliś my na zewną trz i senni i wś ciekli czekaliś my na opó ź niony transfer, na wszelki wypadek mają c pod rę ką taksó wkę . Nie był o już nastroju na pó jś cie do hotelu. Nigdy nie otrzymał pienię dzy, w przeciwień stwie do wielu innych pracownikó w obsł ugi, z któ rymi wspó ł pracowaliś my.
Po 10 minutach wró cił em i zrobił em mu zdję cie - zał ą czam do recenzji, zobacz. zrzut ekranu http://prntscr. com/kj2njj. Nazwiska nie widać , pró bował zakryć znak, gdy powiedział em, ż e robię zdję cie do recenzji.
Mam nadzieję , ż e bę dzie wię cej skarg, zostanie zwolniony i poprowadzi wielbł ą dy. Ponownie przypominam, hotel i personel są DOBRE.

WRAŻ ENIE JEDEN POJEDYNCZY PRACOWNIK PRÓ BUJE PRZERWAĆ . JEŚ LI JESZ - ZOBACZ ZDJĘ CIE WYMUSZNIKA - NIE KONTAKTUJ SIĘ Z NIM I NIE WCHODZ W Ż ADNY SPOSÓ B - TO OSZUSTWO, KTÓ RE OTWIERA WYMUSZĄ PIENIĄ DZE BEZPOŚ REDNIO W LOBBY I SZKODZI WSZYSTKIM PERSONELOWI HOTELU.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał