Rozkosz

Pisemny: 9 listopad 2019
Czas podróży: 4 — 8 listopad 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Na wakacjach z mę ż em. Rozkosz!!!

Zacznę w kolejnoś ci.

Przybył do hotelu o 20:30. Zgodnie z czasem "Domina" (czas hotelowy wyprzedza godzinę ) - 21:30. Czyli do koń ca kolacji pozostał o 30 minut. W recepcji powiedział em, ż e zjedliś my ś niadanie o 9 rano i chcielibyś my zjeś ć obiad. Zabrano nas nawet do restauracji Coral, ż eby się nie zgubić . Zaszokować ! Zjedliś my kolację , przyszliś my do recepcji i zabrano nas do naszego pokoju.


Przyniesiono nam walizkę , wszystko pokazano, wyjaś niono. W lodó wce był y nawet napoje ("Al"): 2 puszki piwa, 1b cola, 1b sprite, 2 butelki wody. Wyjaś nili, ż e kolejne napeł nienie batonu jest odpł atne, a to prezent. Woda butelkowana, czy nam się skoń czył a, czy nie, uzupeł niana był a codziennie - 2 butelki po 0.5 litra każ da. Mydł o, szampon, rę czniki, notes przy telefonie, dł ugopis, spis numeró w telefonó w do hotelu, igł y, nici, guzik, przypinka w pudeł ku, torebki, kartki A4, koperty - wszystko z logiem hotelu! Innymi sł owy - WSZYSTKO DLA CIEBIE!
Duż y pokó j, duż e ł ó ż ko, dobry materac, duż o kocó w (nagle robi się zimno! ).

Duż y, jasny taras, zabudowa balkonu - do podł ogi, wiklinowe krzesł a, stó ł . Z okna MORZE, PALMY, KWIATY, WSCHÓ D!

Restauracja "Koral" - osobny numer. Nie pró bowali nawet wszystkiego. I nie dlatego, ż e nie chcieli, ale fizycznie (był y 4 noce) nie mieli czasu. WSZYSTKO jest smaczne, ś wież e, apetyczne. Zadbano ró wnież o dzieci. Porcja - 2 noż e, 2 widelce, serwetki.

Nie mogę się powstrzymać od opowiedzenia ci jednego z przypadkó w, któ re przyniosł y mi czuł oś ć . Personel restauracji nieustannie chodzą mię dzy stolikami i czyszczą brudne naczynia. Ostroż nie "pilnował em" zł oż onej serwetki na talerzu (choć już ją zabrudził em). Chł opak kilkakrotnie pró bował ją podnieś ć , w koń cu mu się udał o, a ja był am zdenerwowana (jak ja teraz zmoczę rę ce! ). Okazał o się - na pró ż no! W niecał ą minutę miał em czystą serwetkę ! Oczywiś cie był em mu wdzię czny.
Morze, ryby, plaż a, ponton (byliś my w strefie pontonowej z dwoma basenami), leż aki, rę czniki, parasole, piaszczyste zejś cia do morza - wszystko bardzo przemyś lane. Wszystko po to, abyś czuł się komfortowo!

Sprzedawcy w sklepach (znajdują się mię dzy plaż ą a restauracją „Colar”) - poprawni, dyskretni.


Przewodnik hotelowy „Join Up” Joe jest najsł odszą osobą . (Przeczytawszy recenzje w Internecie o przewodnikach hotelowych, na począ tku był em bardzo ostroż ny). Naprawdę dał przydatne informacje na temat pobytu w Egipcie i hotelu. Wyjeż dż ają c, obowią zkiem wczasowicza jest przyjś ć do recepcji, oddać klucze do pokoju, sejfu, karty z rę cznikó w i spokojnie poczekać , aż autobus przyjedzie po Ciebie. Walizka zostanie dostarczona z pokoju do recepcji przez personel hotelu.

W czasach staroż ytnych w uż yciu był a heraldyka. Tak wię c na herbie tego hotelu bę dzie napisane: "Nega, spokó j, komfort. "!! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał