Naoliwione wakacje

Pisemny: 19 czerwiec 2010
Czas podróży: 2 — 12 czerwiec 2010
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Chcemy opowiedzieć o naszych nieudanych wakacjach! Zaczę ł o się w zasadzie nieź le od pierwszego dnia! Ale po obiedzie w restauracji Coral zaczę ł y się cudowne rzeczy, a mianowicie zaczę ł o się cię ż kie zatrucie pokarmowe, ze straszliwymi konsekwencjami, wiesz co! Zwracają c się o pomoc do naszego touroperatora Adion Tour, zaproponowano nam, ż e przyjdziemy do recepcji, aby napisać skargę na restaurację , ale nie był o moż liwoś ci wyjś cia z pokoju! Do wieczora, kiedy nasza koleż anka bardzo zachorował a, miał a już doś ć krwi i dopiero zaczynaliś my, pró bowaliś my zadzwonić do miejscowego lekarza, powiedziano nam, ż e ta usł uga jest pł atna, chociaż mieliś my ubezpieczenie ROSNO, po czym zdecydowaliś my ż eby zadzwonić do ROSNO i na wł asny koszt wytł umaczyli nam, ż e wszystko jest w porzą dku, zadzwonią po karetkę ! Czekaliś my dł ugo, był o jeszcze gorzej, postanowiliś my sami iś ć na przyję cie! Ledwo dotarliś my, przyszliś my na recepcję , wyjaś niliś my sytuację , nagle wszyscy przestali nas rozumieć , mó wią c, ż e nie znają rosyjskiego, ale w hotelu jest osoba, któ ra reprezentuje interesy hotelu i zna wszystkie ję zyki, w tym rosyjskim (ona sama Rosjanka), baliś my się , bo koleż anka tracił a przytomnoś ć i nie mogliś my nic zrobić ! Podeszliś my do niej, powiedzieli, ż e wszystko jest bardzo zł e, na co nam odpowiedział a, ż e ​ ​ zadzwoni po ochronę , a nie po karetkę , bo jesteś my zbyt emocjonalni! A czym innym powinniś my być w tej sytuacji, kiedy nie wiadomo kto pomoż e i co zrobić , a z grubsza wszyscy trafią do piekł a! Mimo to wezwał a dla nas karetkę , przyjechali szybko i po 15 minutach byliś my w klinice, gdzie byliś my bardzo dobrze obsł uż eni, DZIĘ KI LEKAROM BARDZO WYKWALIFIKOWANI! Swoją drogą ta dziewczyna miał a odznakę z imieniem POLINA! Leż eliś my w pokoju w cię ż kim stanie jeszcze 2 dni, nikt o nas nie pamię tał , ponownie dzwonią c do naszego touroperatora, proszą c, ż eby przynieś li nam chociaż wodę i coś do jedzenia, znowu usł yszeliś my, ż e nie mogą nam w niczym pomó c ! ! ! Postanowiliś my ponownie zadzwonić do recepcji, poł ą czyliś my się z Rosjanką , któ ra opiekuje się goś ć mi, po zapoznaniu się z naszą sytuacją pomogł a nam i po pię ciu minutach był o wszystko w pokoju do naszego powrotu do zdrowia, DZIĘ KUJĘ TY ANASTASIA KOLOBOVA, osoba z duszą i zrozumieniem , wię c jeś li pojedziesz, moż esz spokojnie się z nią skontaktować , zawsze pomoż e!! ! ! I PROSZĘ O OGROMNE PODZIĘ KOWANIA TEJ DZIEWCZYNCE (ANASTASIA KOLOBOVA), gdyby nie ona, nikt by nam nie pomó gł ! I tak hotel jest bardzo pię kny, obsł uga jest uprzejma i pomocna, nie liczą c recepcji i samej POLINY !!! ! ! W koń cu nawet nie chcieliś my wyjeż dż ać ! Mimo to morze, plaż a jest super!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał