Hotel jest dobry, ale nie cztery?

Pisemny: 30 wrzesień 2021
Czas podróży: 15 — 28 wrzesień 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Chcę podzielić się moją opinią na temat moich doś wiadczeń z pobytu w hotelu FUN & SUN Smart Seti Sharm 4 * w Sharm El Sheikh.
15 wrześ nia 2021 moja ż ona i ja postanowiliś my pojechać na wakacje do Sharm El Sheikh. Od razu nas ulokowali w tym hotelu, co jest duż ym plusem, bo nie musieliś my czekać na zameldowanie. Chciał bym ró wnież zwró cić uwagę na dobrą kuchnię i pracę kucharzy. Tylko pozytywne opinie o plaż y i jej sprzą taniu.
Niestety bę dzie tylko lista wad i jest to bardzo znaczą ca. Pierwszym minusem od razu jest przewodnik Ali. Po spotkaniu zaczą ł wymuszać na nas wycieczki, ale po naszej odmowie obraził się na nas i zaczą ł ignorować nasze proś by, co jest cał kowicie nieprofesjonalne i nieetyczne. Nie był o z niego uwagi ani udział u. Ogromny minus dla TUI za posiadanie takich przewodnikó w, któ rzy opró cz tego, ż e mają pensję , wolą robić swoje osobiste interesy na turystach.

Ponadto, kiedy zameldowaliś my się w pokoju, mieliś my problemy z klimatyzatorem. Nie był o kontroli klimatyzacji. Przez dwa dni marzliś my pod niewł ą czaną klimatyzacją . Musiał em wyjś ć na balkon, ż eby się ogrzać . W recepcji nasze proś by został y przyję te tylko nominalnie, odpowiadają c na kró tkie oboję tne „w porzą dku”. W rezultacie klimatyzator zaczą ł dział ać dopiero dwa dni pó ź niej.
Dopiero pó ź niej, z doś wiadczenia komunikowania się z sprzą taczami, odkryliś my, ż e sł owo „ok” w lokalnym egipskim dialekcie angielskiego oznacza „zapł acić ”. Za każ dym razem, gdy pytaliś my sprzą taczy o jakieś usł ugi, któ re wchodzą w zakres ich obowią zkó w sł uż bowych, odpowiadali „ok” i wykonywali charakterystyczne ruchy palcami, bł agają c o banknoty. Sprzą taczki są bardzo zł e. Myj tylko podł ogi, rę czniki w ogó le nie są zmieniane. O wymianę papieru toaletowego trzeba poprosić osobno, chociaż wyraź nie widzą , ż e go tam nie ma.
Po tym, jak przestaliś my ignorować „w porzą dku” pytania od sprzą taczek, odkryliś my, ż e najwyraź niej obsadzono nas mró wkami, aby „dać nam nauczkę ”. W naszym pokoju nie był o jedzenia, wię c mró wki po prostu nie miał y gdzie go zabrać .
Albo oto inny przypadek z personelem serwisowym. W naszym bezpł atnym sejfie skoń czył y się baterie. Sejf został otwarty raz. Zadzwonił em do recepcji, poprosił em o wymianę baterii. W rezultacie wymiana baterii został a wysł ana do nas zaledwie dwa dni pó ź niej, po czym, jak myś lisz, co się stał o? Zmieniacz baterii staną ł przed nami jak posą g i zaczą ł powtarzać znaną już mantrę – „Dobrze? OK? "
Co do poś cieli: w czterogwiazdkowym hotelu nie wiedzą , co to są poszewki na koł dry i ich nie rozdają . Pod kocem, pod któ rym spał a jedna osoba, za dwa tygodnie bę dzie spał a kolejna. A tak przy okazji, podczas pandemii koronawirusa, kiedy warunki sanitarne są tak waż ne.

Kilka sł ó w o animatorach. Są absolutnie zerowe i ż adne. W ż aden sposó b nie zabawiają goś ci i nie są tym zainteresowani. Jedyne, co robią , to stoją i „wklejają się ” w ekrany swoich smartfonó w, oboję tnie bronią c swojej zmiany. Nie mają kunsztu i iskier, któ re mogł yby przycią gną ć turystó w.
Podsumowują c, chcę powiedzieć , ż e jadą c na wakacje, naprawdę nie chciał em brać drugiego portfela, aby zapł acić za usł ugi, któ re był y już wliczone w cenę już drogiej wycieczki. Chcę też wszystkich ostrzec czysto informacyjnie, ż ebyś cie zabrali ze sobą niewielkie pienią dze (jeden dolar), bo lokalni sprzedawcy w sklepach nie lubią dawać reszty. Nie ma ró wnież kantoru wymiany walut.
Ogó lnie rzecz biorą c, odpoczynek jest normalny dla starszych pań , ale 4-gwiazdkowy hotel oczywiś cie nie cią gnie. Od sił y 3.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał