Zostawił złe wrażenie na naszych wakacjach.

Pisemny: 28 sierpień 2015
Czas podróży: 16 — 27 sierpień 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Drodzy przyjaciele!
Nasz agent turystyczny polecił nam ten hotel za „cenę ” i „jakoś ć ” i zauważ yliś my, ż e ten hotel jest obsł ugiwany przez duż ą firmę Pegasus!
Osiedliliś my się na począ tku 11 rano, do hotelu dotarliś my okoł o 7 rano, od razu poprosiliś my o dobry pokó j, musieliś my czekać , na co dawaliś my 20 USD napiwkó w.
Podobał mi się Morze Czerwone! Teren hotelu nie robił wię kszego wraż enia.
Pokó j 2205 i balkon był y przestronne, a meble był y stare, poś ciel już umyta i już wyglą dał a na szarą . Obrzydliwy zapach w ł azience. Te same szare rę czniki, w niektó rych przypadkach już podarte.
Jedzenie jest skromne, bez obfitoś ci potraw i czasami z nieś wież ymi warzywami. Trzeba stać w kolejce nawet po omlet na ś niadanie.

Najbardziej obrzydliwą rzeczą w tym wszystkim jest Usł uga, któ rej w zasadzie nie ma, począ wszy od dyrektora generalnego Ahmeta w recepcji, a skoń czywszy na obsł udze hotelu - portier walizkowy Ali, barman Mukhamed, tylko Hama i ż ebracy!
Dlatego jeś li nie chcesz zepsuć wakacji - wybierz naprawdę inne hotele, a na pewno nie zepsujesz nastroju i wraż eń z pobytu w tym hotelu. I jeszcze jedna kwestia - kradzież w pokojach, a nawet z sejfó w jest ró wnież obecna.
P. s. : w cią gu pierwszych 4 dni odpoczynku napisaliś my 2 skargi na dyrektora generalnego Abdurahima, aby naprawdę wpł yną ć na cał e bachanalia ze strony personelu tego hotelu!
Z poważ aniem,
Turyś ci Natalia T. i Artem L.
28.08. 2015
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał