Nadal najlepszy hotel na pobyt na rafie?

Pisemny: 6 listopad 2018
Czas podróży: 10 — 19 październik 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 10.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Zostawił am już opinię o tym hotelu, w któ rej obiecał am tam wró cić : ) wię c wró cił am.

Tym razem wyjazd został mocno zrujnowany przez kontuzję podczas safari, ale mogł em naprawdę docenić obsł ugę . Wię c.


Rafa hotelowa był a pię kna jak zawsze. Wcią ż jeden z najlepszych w Sharm i zdecydowanie najlepszy w swoim przedziale cenowym. Od razu gorą co polecam ten hotel mił oś nikom snorkelingu i nurkó w - wspaniał a rafa i normalny sklep nurkowy na miejscu pozwolą Wam spę dzić na rafie przynajmniej cał y dzień , przynajmniej codziennie. Ryby i ukwiał y są bardziej zró ż nicowane niż na innych rafach; opró cz „zwykł ych” bę dą doś ć rzadkie. Nieco na pó ł noc, w stronę nowego pontonu pobliskiego hotelu El Montazah, znajduje się nawet (obecnie opuszczona) dziura na oś miornicę . Przy odrobinie szczę ś cia moż na spotkać pł aszczki w tym samym kierunku, a jeś li wsią dziesz na ponton Melia (kolejny hotel na poł udnie) i popł yniesz na pó ł noc, na przylą dek, a potem na ż ó ł wie.

Jedzenie znacznie się poprawił o.
Z „no có ż , to jest Egipt” zamienił a się w „hmm, niespodziewanie dla Egiptu”. Ale poł ą czył bym to z porą roku - turystó w jest wię cej jesienią niż wiosną , podczas mojej ostatniej wizyty; logiczne jest, ż e wię cej pracownikó w; i mogą zapewnić wię kszą ró ż norodnoś ć poż ywienia. Szef kuchni pozostał ten sam i jest bardzo otwarty na recenzje turystó w, naprawdę poprawia kuchnię na naszych oczach. Nie zaniedbuj szerokiej gamy przypraw, olejó w aromatyzowanych (oliwa, sezam, kukurydza, sł onecznik) i kulinarnych zió ł , któ re znalazł y się na bufecie - to pozwala "poprawić " inaczej mdł e jedzenie na naprawdę smaczne.

Sprzą tanie, na któ re narzekał em w ostatniej recenzji, poprawił o się minimalnie.
Natychmiast zaczę li rozstawiać w pokojach wszystkie kosmetyki – ż el pod prysznic, szampon, odż ywkę , mleczko do ciał a; pomimo tego, ż e wcześ niej ż el i szampon moż na był o dostać tylko na zamó wienie, a nie był o w ogó le odż ywki i mleczka. Ale tekstylia, takie jak narzuty na ł ó ż ko czy dywany, są nadal, szczerze mó wią c, okropne - w ogó le nie wydają się być czyszczone. Jeś li podczas pierwszego przejś cia sprzą tacza miał eś na drzwiach „nie przeszkadzać ”, sam tego dnia nie wró ci - lepiej po prostu zadzwonić do recepcji i poprosić o posprzą tanie. Ale generalnie sprzą tanie to wcią ż niezrozumiał y cyrk.


Nieznacznie poprawił a się ró wnież infrastruktura. Po remoncie otwarto kolejny basen dla dzieci oraz restaurację a la carte. Drugi prysznic na plaż y pojawił się na plaż y - daleko od pontonu, ale tuż obok baru na plaż y.
Nawiasem mó wią c, sam bar na plaż y jest nadal godny pochwał y - bardzo uprzejmy personel, normalne przeką ski „podwieczorek” i tak, doł ą cz do fanklubu Mardi, barmana baru na plaż y; wiele osó b dzię kuje mu.

Ogó lnie rzecz biorą c - nadal bardzo polecam ten hotel na relaksują ce wakacje. Wspaniał a rafa, ł adny duż y teren zielony, wspaniał e zachody sł oń ca, niesamowite odpł ywy; plus przyzwoite pokoje i normalne jedzenie.

Có ż , o nieoczekiwanej stronie usł ugi. Miał em pecha, ż e ​ ​ prawie na samym począ tku wakacji zarobił em kilka paskudnych zł amań , a tydzień spę dził em w zaleconej przez lekarzy „odpoczynku” - w bandaż ach, bez oddalania się od pokoju, bez moż liwoś ci wygodnego jedzenia a nawet po prostu usią ś ć . Nie był o winy hotelu ani organizatora wycieczki.
Od chwili, gdy przyjechał em ze szpitala z rę ką na temblaku - nawet nie kontaktują c się jeszcze z organizatorem wycieczek - hotel trochę walił mu w uszy.
Nadchodzą cy pracownicy odprowadzili mnie, szczerze zainteresowali się moim zdrowiem, otworzyli drzwi, uł oż yli mnie na siedzeniach, nosili ską dś poduszki, pomagali we wszystkich domowych drobiazgach.
Szef kuchni zaproponował gotowanie wszystkiego, co lubię - osobno lub w formie bufetu. Barmani w moim ulubionym barze na plaż y, gdzie siedział em cał y dzień patrzą c na morze, zostali nawet godzinę po zamknię ciu, aby mi sł uż yć.
Sprzą taczki przyniosł y do ​ ​ pokoju kwiaty i rywalizują c ze sobą zł oż ył y najbardziej nieoczekiwane rę czniki bez napiwku : )

Dali mi bezpł atną obsł ugę pokoju, abym nie musiał a ponownie iś ć do jadalni lub baru; a widzą c, ż e nie otworzył am nawet wszystkich przyniesionych przeze mnie potraw, zaczę li interesować się smakami i przynosić najukochań sze.
Przedstawiciel touroperatora – dzię kuję , TEZ Tour – zorganizował wiele waż niejszych rzeczy. Dostał am pokó j dla osó b niepeł nosprawnych, a gdy okazał o się , ż e w moim przypadku to i tak nie zadział a, nie podnieś li brwi.
To przedstawiciel operatora pomó gł zwró cić zaliczkę za cał y kurs masaż y w tutejszym spa - masaż e są dobre, ale nie mogł em już z nich korzystać , a chł opaki cią gnę li z pienię dzmi. Zgodził się ró wnież na dodatkowe udogodnienia w pokoju - dodatkowe rę czniki lub kubki nie był y zbyteczne na moim stanowisku.
Ogó lnie rzecz biorą c, w takich rzeczach przejawia się sł uż ba. Hotel i obsł uga nie miał y nic wspó lnego z moimi niedogodnoś ciami, ale mimo to skakali nad gł owami, aby otaczać mnie opieką na każ dym kroku i przynajmniej czymś sprawiać przyjemnoś ć . Naprawdę mam nadzieję , ż e nikt z Was nigdy nie przeż yje podobnych wakacyjnych doś wiadczeń - ale teraz wiem, ż e jeś li coś się stanie, w Sirenie ludzie starają się zapewnić bardzo dobrą obsł ugę nawet tam, gdzie nie jest to ich obowią zkiem.

Zdecydowanie planuję tam znowu wakacje : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał