Nie ma usługi!!

Pisemny: 3 grudzień 2017
Czas podróży: 25 listopad — 2 grudzień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
odpoczywał od 25.11. 17 do 17.02. 12. Tego jeszcze nie widziano, w Egipcie nie pierwszy raz był y w hotelach 4* i 5*, ale ten był szokują cy. Zacznę w kolejnoś ci; przy barze do jednorazowych kubkó w wlewa się wodę , soki i alkohol. W restauracji czekanie na wino na lunch lub kolację nie jest realistyczne, dopó ki nie przyniesiesz niczego, czego chcesz. Kawa o poranku przygotowywana jest dopiero od godziny 10.00. Jedzenie w restauracji też jest bardzo skromne, na ś niadanie rozdają jedno jajko na twardo, kucharz, któ ry robi jajecznicę jest zdenerwowany, zawsze rzuca patelnię . Na obiad mał e oś miornice i kraby to granica tej restauracji, pomidory ś mierdzą kwaś nym mię sem (.
Sprzą tanie pokoi też jest smutne, ł ó ż ko nie był o zmieniane przez 8 dni (. Ledwo zmusili nas do oddania nam czystych rę cznikó w, byliś my w pokoju z dzieckiem i nie daliś my trzeciego kompletu rę cznikó w.
Nie pojedziemy ponownie do tego hotelu, jego maksimum to 3*.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał