Nie kwalifikuje się do 5 gwiazdek

Pisemny: 12 październik 2018
Czas podróży: 5 — 16 październik 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Przybył.5. 10.2018 o godzinie 21:00 i dlatego nie był o problemó w z odprawą . Za 20 USD zmienili pokó j z widokiem na morze. Odpoczywamy 5 osó b, ja, mó j mą ż , jego siostra, najstarszy syn 2.9 lat i najmł odszy 10 miesię cy. Poję cie „pó ź nego obiadu” lub przynajmniej czegoś takiego jak pó ź na przeką ska dla goś ci nie jest brane pod uwagę . Musiał em oczywiś cie zamó wić pokó j za dodatkową opł atą i był oby lepiej, gdybym tego nie robił..

Pokó j rodzinny w ogó le nie jest zł y, ale "zmę czony" ...Chociaż najważ niejsze, ż e wszystko dział a poprawnie. . Pokoje sprzą tane są codziennie, ale jakoś . W pokoju nie ma ż elazka, kapci ani szlafrokó w.


Kuchnia jest monotonna . . Codziennie to samo ...Nie ma menu dla dzieci i karmię je tylko ryż em i makaronem ...Tak naprawdę nie jedzą nic innego, a czasem zupy ...
Soki są okropne, bardzo skoncentrowane, a po spró bowaniu duż o wymiotował em. . Od tego czasu podaję tylko herbatę lub wodę butelkowaną.

Kolejnym negatywem są komary_

13.10. 2018
W zwią zku z tym, ż e poprzedniego komentarza nie moż na usuną ć /edytować , postanowił em napisać nowy.
Mił o był o uzyskać informację zwrotną , chociaż się tego nie spodziewał em, ale po wystawieniu recenzji nastę pnego dnia skontaktowano się ze mną w celu omó wienia tego, co napisał em i pró by naprawienia sytuacji. A to bardzo duż y plus!
Jak się okazał o, był am po ciemku, nasz przewodnik / agent musiał powiedzieć , ż e jeś li nagle potrzebujemy jakiejkolwiek pomocy (jedzenie / szlafrok / kapcie / ż elazko i wiele wię cej), wystarczył o skontaktować się z Guest Relations, Irina, a ona pomogł aby i wyjaś nił a co jest co. Ale niestety dowiedział em się o tym 2 dni przed wyjazdem...
Jak pisał am, jedzenie jest monotonne, a menu dla dzieci nie jest brane pod uwagę , ale okazuje się , ż e moż na wcześ niej pó jś ć do Szefa Kuchni (np. rano) i opowiedzieć o upodobaniach dziecka, nie trzeba za to dodatkowo pł acić , to był a mił a niespodzianka.
Na ż yczenie dostę pne są kapcie i szlafroki, a takż e deska do prasowania i ż elazko.
Jeś li chodzi o sprzą tanie pokoju to wyszł o niezrę cznie, oczywiś cie napisał em, ż e i tak go sprzą tają , ale przychodzą codziennie, a takż e zapomniał em napisać , ż e nie kobiety tu pracują , a tylko mę ż czyź ni. Có ż , wię c wszystko temu przypisał em.

Ogó lnie personel i menedż erowie przeprosili za niedogodnoś ci i zaoferowali, ż e dobrze posprzą tają pokó j i wysł ali bezpł atny bukiet owocó w. Co jest bardzo mił e. Stał o się trochę niewygodnie przed sprzą taczką w pokoju, ponieważ dzisiaj powiedział em, ż e nie trzeba sprzą tać , ponieważ był em w pokoju i był em chory..
Ogó lnie dodam, ż e nigdy wcześ niej nie pisał em recenzji o hotelach, to był o moje pierwsze doś wiadczenie i teraz wyznaję , ż e jestem zawstydzony tym, co napisał em, chociaż rozumiem, ż e wszystko jest napisane uczciwie.
Ogó lnie rzecz biorą c, wniosek jest taki. Zadawaj pytania personelowi hotelu, a wtedy ł atwiej Tobie i im bę dzie ś wiadczyć usł ugę , któ rej oczekujesz.
Zwł aszcza jeś li zatrzymasz się w tym hotelu.

15.10. 2018
14 paź dziernika pró bował em skontaktować się z obsł ugą techniczną TurPravda, ale jak dotą d nie otrzymał em odpowiedzi. Dzisiaj jest nasz ostatni dzień odpoczynku. Wię cej radoś ci niż smutku, ż e tak powiem, ale 10 dni na odpoczynek w obcym kraju to za duż o.
Dziś był mał y „incydent”, dowiedział am się , ż e w restauracji nad morzem „syrena” (syrena) nie moż na zabrać jedzenia na wynos, prosił am mę ż a, ż eby przynió sł jedzenie do pokoju, bo byliś my spó ź nił em się na obiad (byliś my na morzu), a potem poł oż ył em dzieci do ł ó ż ka, ale z racji tego, ż e karmił em (gv), nie wytrzymał bym do obiadu...Mó j mą ż wró cił i powiedział , ż e Nie dawaj jedzenia na wynos, a ja deptał em, ż eby to zjeś ć sam...To dziwne, bo bez problemu moż na je zabrać z gł ó wnej restauracji.

Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li wybierasz się do Sharm El Sheikh, miej ze sobą pastę do zę bó w i fumigator na komary ...Resztę moż na poprosić )

Dzię kuję Egiptowi za sł oń ce. Leć my do nas w zimną , ale rodzimą jesień.
Dobry nastró j wszystkim!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał