Hotel niezorientowany na klienta, nieprzyjazny nieprofesjonalny personel?

Pisemny: 3 lipiec 2021
Czas podróży: 13 — 27 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Pobyt w czerwcu 2021 r. Jak sł usznie piszą turyś ci, nie ma tu koralowcó w ani ryb. Wejś cie do morza jest piaszczyste z glonami, ale bardzo pł ytkie i moż na pł yną ć tylko z pomostu, któ ry nie dochodzi do rafy, w pobliż u Rixos ma dł ugi pomost. Silne pł ywy.
Najgorszą i najważ niejszą rzeczą , jaką przedstawia ten hotel, jest nieprzyjazny, nieuważ ny, oboję tny personel, przede wszystkim menedż erowie w recepcji, kucharze w restauracji, a takż e wszyscy, z któ rymi chcesz się skontaktować w celu uzyskania informacji lub pomocy. Od pierwszego wraż enia do odlotu na lotnisko stosunek do ciebie jest taki, jakbyś prosił o nocleg za darmo, a oni odprawiają ci jaką ś przymusową sł uż bę . Nie ma organizacji rozliczeń / eksmisji, wszystko jest jakoś chaotyczne, nieprzemyś lane. Moż esz stać przy ladzie z kilkoma kierownikami kilka minut i nikt nie zwró ci na ciebie uwagi, a to przynajmniej nieprofesjonalne, nie mó wią c już o mił ym wraż eniu i trosce o klienta. Poró wnuję to z hotelem Rehana w tym samym Nabq, gdzie wszyscy cieszą się , ż e cię widzą , uś miechają się i starają pomó c, jest zupeł nie inna atmosfera i ludzie.
Osiedliliś my się w odległ ym budynku z oknami wychodzą cymi na podwó rko są siedniego hotelu, to znaczy, ż e wcale tego nie robią , bo wolnych pokoi jest duż o, bo hotel jest tylko w poł owie zapeł niony. Nastę pnego dnia, za poś rednictwem przewodnika hotelowego Samira - wielkie dzię ki niemu - przenió sł się do innego pokoju z dobrym widokiem.

Jedzenie jest ok, ró ż norodne ciasta, ale rogaliki na ś niadanie są czę sto nieś wież e, co znowu jest niedopuszczalne, a przy okazji nie serwują oliwek (przez 2 tygodnie tylko raz na ś niadanie).
Podawany jest bezpł atny Internet, ale tylko w ograniczonej liczbie, a nastę pnie za opł atą , chociaż cią gnie się na cał ym terytorium.
W zwią zku z tym wszystkie inne dobre rzeczy nie decydują już o niczym na korzyś ć hotelu - ani wspaniał e terytorium, ani dobre pokoje, ani pię kny taras, ani ogromna plaż a. Ponieważ obsł uga hotelowa jest okropna, niezorientowana na klienta, pozostawia negatywne emocje. Nie polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał