Hotel jest dobry, ale są dojarki?

Pisemny: 21 luty 2020
Czas podróży: 12 — 19 luty 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Ogó lnie wraż enia z hotelu są pozytywne, ale negatywne ze strony personelu.

Po przybyciu do hotelu zobaczyliś my, ż e zarezerwowany pokó j z podwó jnym ł ó ż kiem był z dwoma pojedynczymi ł ó ż kami. Dla nas to nie jest wygodne i niedopuszczalne, bo moja có rka ma ponad rok i musiał a spać na ś rodku ł ó ż ka. Nie był o też balkonu (przynajmniej do suszenia rzeczy dziecię cych), w oknach był y jakieś niezrozumiał e rury, a na dodatek był o bardzo gł oś no. Nie był o ochoty ani moż liwoś ci ż ycia z tak mał ym dzieckiem w takim pokoju. Poprosił em administratora Hosama (zał ą czam zdję cie) o zmianę na inny pokó j, któ ry bę dzie z podwó jnym ł ó ż kiem zgodnie z zamó wieniem i jeś li to moż liwe z balkonem. Po prostu dał klucze i powiedział , ż e poszukaj i zbadaj pokó j.


Teren hotelu jest ogromny. Szukamy ponad 30 minut w tym pomieszczeniu, w któ rym warunki są takie same. Był em gotó w zapł acić odpowiednią kwotę za najlepszy pokó j.
Przyjechał a rosyjskoję zyczna administratorka Natasza (zał ą czam też zdję cie), ustalił a najlepszy dostę pny pokó j z balkonem z widokiem na morze. Natasza przynajmniej narysował a przybliż oną mapę tego, jak znaleź ć i zobaczyć pokó j. Jednak wychodził na dziedziniec i basen. Poczynił em uwagi, był konflikt. Pł acą c za pokó j superior oczekuję , ż e otrzymam odpowiednie warunki i dokł adnie taki numer, o jaki proszę.

To nie jest wysoki sezon, jest duż o wolnych pokoi, nie robi się tego za darmo, nie chcę się czegoś dowiadywać z obsł ugą hotelu godzinę po nocy w trasie. Natasza niegrzecznie odmó wił a pokazania mi najlepszych opcji, rzucają c nasze paszporty na stó ł , mó wią c: „zadzwoń do firmy w trasie, wyprowadź się i poszukaj innego hotelu”. W tym momencie nie mogł em skontaktować się z przedstawicielem mojego touroperatora, moja ż ona i dziecko byli torturowani, aby czekać.
Nie chcieliś my już komunikować się z tą osobą , udał o nam się zadzwonić do innego administratora, któ ry szybko rozwią zał ten problem. Natychmiast zabrano nas do pokoju na parterze z widokiem na morze. Za to samo i dodatkowo pł atne.


Kilka sł ó w o jadalni. Kiedy przyjechaliś my tu po raz pierwszy, zauważ yliś my, ż e nasz rodak jest kucharzem, a na jego odznace obok nazwiska widniał a ukraiń ska flaga. Zapytali go o rachunek za jedzenie, na co otrzymał zgrubną odpowiedź : „szukaj informacji o jedzeniu na tabliczkach napisanych w trzech ję zykach”. Pó ź niej okazał o się , ż e kucharz ten był mę ż em wspomnianej niegrzecznej administratorki Nataszy. Có ż mogę powiedzieć.

Pragnę zwró cić uwagę na znakomitą i sumienną pracę wszystkich animatoró w, któ rzy organizują aktywny i zabawny wypoczynek dla wczasowiczó w w hotelu.
Ogó lnie wakacje zakoń czył y się sukcesem.
Moja rodzina i ja przyjechaliś my tu ponownie, pod warunkiem, ż e kierownictwo zwró ci uwagę i naprawi taką wadę , jak nieodpowiedni i niegrzeczny stosunek niektó rych pracownikó w do goś ci hotelowych.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał