Obrzydliwa obsługa i jedzenie?

Pisemny: 17 może 2018
Czas podróży: 2 — 11 może 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Odwiedził em ten hotel w maju 2018 roku. Z pozytywnych aspektó w tylko terytorium i morze.
Jedzenie jest obrzydliwe (monotonne i bez smaku).
Oszczę dnoś ć we wszystkim: pomarań cze są krojone jak sał atka, brzoskwinie są zielone. Na tym koń czy się gama owocó w.
Owoce morza są maleń kie: ryba o niezrozumiał ej jakoś ci, smaż ona w cieś cie. Wyglą da na to, ż e produkty są podgrzewane od ś niadania do obiadu, a potem do kolacji!! ! ! Nie bę dziesz gł odny, ale jakoś ć produktó w jest bardzo wą tpliwa!
Restauracje a la carte to tylko nazwa. Menu wieczorne jest takie samo jak menu lunchowe.
A co najważ niejsze - brak wody butelkowanej w barze! ! ! Wkł adają do pokoju 1.5 litra wody dziennie, a przy barze nalewają wodę z niezrozumiał ych butelek.
Rotawirus jest w ruchu!! !
Zadbaj o siebie i swoje zdrowie i wybierz inny hotel. Cena nie odpowiada jakoś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał