Wakacyjna epopeja

Pisemny: 6 luty 2010
Czas podróży: 23 — 30 styczeń 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my w Baron Resort od 23.01. 10 do 30.01. dziesię ć.
Wycieczka został a zakupiona na polecenie konsultanta i pię kne zdję cia. W domu, po przeczytaniu recenzji, trochę się zdenerwowali, ale pod koniec reszty znó w przekonali się , ile osó b ma tak wiele opinii. Kró tko mó wią c, nie wahaj się i nie wahaj się , niezapomniane wakacje. Co najważ niejsze, nie zapomnij w domu o pozytywnym nastawieniu i odrobinie ironii, wtedy wszystko bę dzie ciepł e i przytulne i wygodne i satysfakcjonują ce.
Hotel jest wspaniał y, bardzo czysty. Jedzenie mi się podobał o, choć jedliś my tylko w gł ó wnej restauracji, postanowiliś my nie eksperymentować . Jedzenie nie jest tł uste, wybó r dań jest duż y. Niestety lody spró bowaliś my dopiero ostatniego dnia, bo sł odyczy nie mieliś my, a sorbet nam się spodobał.

Bariera ję zykowa nie był a szczegó lnie odczuwalna, chociaż o nieco tendencyjnym stosunku do turystó w z Rosji mogę powiedzieć , ż e jest gdzie być , ale jak się nie zawracać , to jest to znoś ne.
Wyraż a się to w mał ych niuansach, na przykł ad obsł uga w gł ó wnej restauracji Synaj. Wszyscy nasi rodacy muszą dł ugo czekać na napoje, a na ś niadaniach czę sto trzeba się obejś ć bez herbaty lub kawy (nie denerwuj się szczegó lnie, bo moż esz sam nalać ś wież o wyciskane soki, a herbatę moż esz napić się w pokoju). Napoje są przynoszone do innych goś ci natychmiast. Od razu wyjaś nię , ż e wcale nie chodzi o napiwki i obcią ż enie kelneró w. Tyle, ż e opinia goś ci zagranicznych jest ceniona znacznie wyż ej niż opinia turystó w z Rosji, widać to chociaż by po tym, ż e na angloję zycznych forach kierownik hotelu nie odpowiada szablonami na recenzje turystó w, jak widać .
Udał o mi się z mę ż em mieszkać zaró wno w tak zwanej „cyrkonie” w 943 roku, jak iw peł noprawnym „standardzie” prezentowanym w broszurach reklamowych Mostrevel i na stronie internetowej hotelu.
Osiedliliś my się najpierw naturalnie o 943 rzeczywiś cie hał as z generatora jest nie do zniesienia, opró cz hał asu jaki odpalił jakiś silnik diesla, mgieł ka i smró d, nawiasem mó wią c, okna po przeciwnej stronie wychodzą na ulicę handlową , to nie wiadomo, co jest lepsze. Nawiasem mó wią c, po przyjeź dzie do Moskwy zwró ciliś my się do organizatora wycieczki o wyjaś nienie niezgodnoś ci z pokojem zarezerwowanym na bilecie i zdję ciami, zapewniono nas, ż e Mostrevel przeprowadza wewnę trzną kontrolę tego faktu, to znaczy, jeś li ty zakwaterowani są w pokojach od 7 do 10 po przyjeź dzie...moż na bez problemu zaż ą dać od hotelu udostę pnienia pokoju wypisanego w voucherze (kategoria standard) i zarezerwowanego przy zakupie wycieczki. Chociaż mam nadzieję , ż e po sprawdzeniu wszystko się zmieni i nie bę dziesz musiał ż ą dać tego, za co zapł acił eś , bo pokó j kategorii standard w hotelu ma 40 m2, pokoje z cyrkoniami, maksymalnie 20, chociaż jeś li poró wnasz room service , to tam nam się bardziej podobał o, bo

Nie musiał em przypominać o piciu wody i kawy (z mini baru prawie nie korzystaliś my). Widok na morze jest wart swojej ceny.
Kiedy zameldowaliś my się pod 943, powiedziano nam cennik: przeprowadzka na I pię tro - 20 usd, gł ó wny budynek, 2-3 pię tra - 30 usd, nadal nie rozumiemy, czy jest to urzę dowa opł ata, czy opł aty od hotelu personel recepcji, bo do hotelu przyjechał a duż a grupa, w tym 3 pary, któ re nie dostał y się do są siedniego hotelu Baron Palms z powodu przepeł nienia, a w koń cu tylko my zostaliś my wysł ani na pomył kę , a kiedy okazał o się , na co podstawowych turystó w (dla goś ci, któ rzy zapł acili za Baron Palms, znaleziono wolne pokoje), nigdy nie otrzymaliś my odpowiedzi ani od przewodnika, ani od dyrektora generalnego hotelu. Nawiasem mó wią c, odszkodowanie obiecane przez kierownika osobiś cie ró wnież nie był o widoczne))). Ale dostaliś my kosz owocó w i wieniec na szyi, przy zameldowaniu wielu nie miał o szczę ś cia.
Z wycieczek zabrali tylko buggy, na któ rym spadł o koł o (odkrę cona drą ż ek kierowniczy) na pustyni i w zwią zku z tym nie był o z nimi narzę dzi, nie przewró cili się (na szczę ś cie mą ż ma specjalne przeszkolenie w jazdy), jesteś my szczę ś liwi, ekstremalni))). Nie wspię li się na wielbł ą da (to był o straszne), co zaoszczę dził o budż et))), bo to jest mono wspinaczka, zejdź na Nuno. Nawiasem mó wią c, buggy został y zabrane z przewodnika, czyli oficjalnie. Kiedy chcieli nauczyć się spadochroniarstwa, kot. oferują na plaż y, pytali o limit wagowy, 150. Mamy za duż o, ale urzę dnik zapewnił , ż e nadal moż na latać , zastanawiam się gdzie))))
Miasto w szoku, poczuliś my kolor, nie pojedziemy ponownie, wszystko moż na kupić w hotelu w sklepie lub w skrajnych przypadkach na alei handlowej, ceny są takie same.

Nie korzystaliś my z ż adnych dodatkowych usł ug w systemie PAI, poza masaż em, nam się podobał o. Pojechał am dwa razy, dla siebie i dla mojego mę ż a. Sala fitness nie jest zł a, bież nia nie jest przeznaczona do duż ych cię ż aró w, to przeką ski.
Podobał a mi się animacja, kilka razy chodziliś my na koncert (wieczorem był o naprawdę zimno). Ć wiczenia i sporty prowadzone są bardzo kompetentnie (Tatiana, szacunek), radzę wszystkim, program jest zaprojektowany w taki sposó b, ż e nawet począ tkują cy przydadzą się , a nie bardzo. Podobał a mi się muzyka na plaż y.
Zdarza się też , ż e recenzje czasem piszą o gotowych orzechach i napojach (czę ś ciej droż szy alkohol), a przyczyna nie jest jasna, w barze przy basenie przed nami ktoś poprosił o orzechy, odmó wiono im (zakoń czono), ale my byliś my już otrzymał dwa opakowania. A w lobby barze musieliś my staną ć w obronie paru emerytó w ze Szwecji, odmó wiono im kawy, skoń czył o się cappuccino i espresso, a nescafe, któ re podobno trzeba był o wyhodować , też nie chciał o się lać przez 40 minut przez jednego kelnera, a drugi bez sprzeciwu znalazł nawet zagubione cappuccino.
W efekcie na pewno wró cimy do Barona (jeś li mnie wpuszczą ))))
Mał a rada poż egnalna, przyjeż dż ają c do obcego kraju, z jego wielowiekową kulturą i tradycjami, musisz zachowywać się jak osoba wykształ cona, cywilizowana, nie zapominaj, ż e odwiedzasz.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał