Wysokie oczekiwania — wysoka cena i CAŁKOWITE rozczarowanie

Pisemny: 1 październik 2017
Czas podróży: 16 — 28 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Cześ ć wszystkim! Wł aś nie wró ciliś my z wycieczki do Egiptu, gdzie nocowaliś my w Baron Resort Sharm El Sheikh i bez zwł oki postanowiliś my napisać wszystko, co udał o nam się zobaczyć i usł yszeć.

Począ tkowo przy wyborze wycieczki jednym z gł ó wnych wymagań hotelu był a dostę pnoś ć i wysoka jakoś ć pracy Internetu, ponieważ.75% czasu musiał em pracować na laptopie (specyfika zawodu). Wybó r padł na Barona, co poleca tripadvisor. ru, a takż e umieszcza go w rankingu 15 najlepszych hoteli w Egipcie (dla serwisu bę dzie osobne pytanie, wedł ug jakich kryterió w są ustalane tak wysokie oceny).

Do hotelu dotarliś my po 22-00 czasu lokalnego.


Po przyjeź dzie nie był o ż adnych specjalnych i przyjemnych spotkań od strony hotelu, o któ rych wspominaliś my w poprzednich komentarzach. Nikt nie pojawił się z kieliszkami napojó w i wiankami, gdyż spotyka miejscowych Egipcjan i Arabó w. Przyjechaliś my bardzo gł odni i musieliś my kilka razy prosić o pozwolenie na posił ek w restauracji.
Mniej wię cej przy szó stej pró bie niechę tnie otworzyli restaurację , mimo ż e przybył o okoł o 10 nowych gł odnych goś ci.

Dostał am pokó j z widokiem na morze - no oczywiś cie nie bez dodatkowych stymulują cych "rozmó w" na recepcji. Jeś li nie ma takich zachę t, wszyscy osiedlają się w najdalszych pokojach z widokiem na kamienie, któ re pozostał y po budowie.

Pokó j jest przestronny, ale wszystko jest bardzo stare, zniszczone. Internet w pokoju prawie nie dział ał , a poszukiwania lokalnego informatyka nie zakoń czył y się duż ym sukcesem. Jak się okazał o, pewnego dnia modlił się przez pó ł dnia, potem był zaję ty - w recepcji tylko obiecują , ale nic nie robią , aby rozwią zać problem. Generalnie cał y czas musiał em pracować w hotelowym lobby, gdzie był przynajmniej jakiś internet.

Lobby jest bardzo gł oś ne - w hotelu odpoczywali gł ó wnie Arabowie, któ rzy nie mają poję cia o kulturze.
Cią gł e krzyki, wł ą czają wideo w telefonie dla cał ego pokoju i wszyscy masowo patrzą na cał y dź wię k, unoszą nogi na stole, krzyczą i biegają jak szaleni w ró ż nych kierunkach. W ich gł owie nie ma najmniejszej wskazó wki, ż e mogą komuś przeszkadzać . Jest wielu wczasowiczó w z mał ymi dzieć mi i cią gle sł ychać histerię i krzyki.

Z plusó w warto podkreś lić nienaganną pracę w lobby dziewczyn z Filipin, zwł aszcza Stefanii, któ ra cieszył a się pysznymi koktajlami i niesamowitą uwagą , zawsze z uś miechem i dobrym nastrojem.


Warto ró wnież wspomnieć o muchach w lobby, któ re powoli, ale pewnie cię zjadają!

Plaż a przy hotelu jest przestronna, czysta, piasek jest stale wyró wnany, jest duż o leż akó w, 5% jest zaję te sił ą . Warto jednak wspomnieć o rurze na plaż y, z któ rej ś cieki spł ywają do morza (zdję cie w zał ą czeniu).

Koralowce w morzu są zł e, prawie wszystkie martwe i pokryte piaskiem z powodu cią gł ych przypł ywó w.
Zalecamy przejś cie pó ł tora kilometra w prawo, jeś li patrzysz na morze. Jest wię cej pię knych koralowcó w i wię cej ryb.

Obsł uga na plaż y w barze jest okropna! Pierwszego dnia, na proś bę kelnera o przygotowanie koktajli, niegrzecznie odpowiedział , ż e jeś li odpoczywasz, to odpoczywasz - a jeś li chcesz koktajl, to zajmij moje miejsce i pracuj. W przyszł oś ci pró bowali ominą ć ten sł upek przy dziesią tej drodze.

Na morzu są też stał e fale z powodu silnych wiatró w. Ci, któ rzy sł abo pł ywają , mogą zranić się na ostrych koralowcach.

Jedzenie w hotelu jest urozmaicone i smaczne, ale tylko pod zamknię tymi daniami. Sł odycze i sał atki powstają z tego, ż e nie jedli tego gł ó wnego, zawsze był jakiś zapach stę chlizny. Sł odycze są monotonne i niesmaczne. Dostę pne owoce.

Obsł ugę w restauracji zapamię tał o nieustanne ż ą danie personelu, aby siedzieć na miejscach bliż ej dystrybucji, aby nie zabrudzić już wyczyszczonych stoł ó w.

Dopiero po „uprzejmej” uwadze z naszej strony, personel został w tyle. W samej restauracji jest cią gł y hał as od sprzą tania stoł ó w, kelnerzy cią gle czyszczą sztuć ce i robią duż o hał asu. Każ dy jest powolny, zamawiasz napó j na począ tku posił ku, przynoszą go na koniec, w 50% przypadkó w w ogó le nie przychodzą i nie pytają . Tł umy krę cą się wokó ł Arabó w lub jeden dział a - dziesię ciu stoi i drapie się po ję zykach. Na szczegó lną uwagę zasł uguje odzież kelnerska! ! ! Tak brudnych koszul i spodni chyba jeszcze w ż yciu nie widzieliś my – tkanina jest poczerniał a, widoczne są plamy po jedzeniu i napojach. W jakiś sposó b staje się to nawet przeraż ają ce, gdy wyobraż asz sobie, ile drobnoustrojó w jest na takich ubraniach!

Warto zwró cić uwagę na czystoś ć samego terytorium - wszystkie trawniki są przycię te, stał e podlewanie. Ale nie jest jasne, dlaczego pomalowali kamienne krawę ż niki czerwoną farbą do podł ó g?

Szczegó lnie ciekawie zaczę ł o się przy wymeldowaniu z hotelu.
Nasz wyjazd był zaplanowany na 18:35, okoł o 11:55 zadzwonili i prawie kazali nam szybko opuś cić pokó j. Dzieje się tak pomimo faktu, ż e do hotelu dotarliś my pierwszego dnia po godzinie 22:00, a nasz dzień jeszcze się nie skoń czył . Po skandalu, z „ramion mistrza”, pozwolono im zostać jeszcze przez 3 godziny i iś ć na posił ek. O 18:35 nikt z biura podró ż y Coral nie przyszedł po nas, zaczę li się dowiadywać , dodzwonili się do przewodnika i okazał o się , ż e lot bę dzie opó ź niony o pó ł torej godziny. Hotel powinien był nas ostrzec, ale jak już wiadomo, nikt tego nie zrobi. Nie był o przeprosin ani komplementó w. Goś cie są traktowani jak bydł o! Kiedy zostali eksmitowani, powiedzieli, ż e już czekają na goś ci, ale za osobną dopł atą mogli wszystko rozwią zać (40 USD za kilka godzin). Torby został y wyniesione na ulicę o 15-00, wię c cał y czas ich pilnowaliś my, patrzą c z holu.

Niestety, to był NAJGORSZY hotel, w jakim był em w Egipcie!
A my odpoczywaliś my tylko w hotelach uznanych ś wiatowych sieci. Koniec z nogą ! Przygotowujemy ró wnież zgł oszenie na stronę tripadvisor. biura podró ż y ru i Coral - dlaczego oszukują klientó w i doradzają hotelom, któ re przycią gają maksymalnie 3 gwiazdki, podają c je jako luksusowe pią tki.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał