Problemy z rozliczeniem!

Pisemny: 7 luty 2018
Czas podróży: 5 — 12 luty 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Teraz hotel jest pusty, ale w porzą dku, jasne jest, ż e hotel nie jest zaję ty. Jeś li chodzi o jedzenie, pytanie brzmi, lunche to tylko fast food w barze, restauracja nie dział a dla nich na lunch ((((((jest to pomimo faktu, ż e hotel pisze na e-mail biura podró ż y i zapewnia, ż e wszystkie restauracje i bary dział ają w peł ni!
Z rozliczeniem. . . zrobił o się gorą co, chociaż rozumiem, ż e jest to wię kszy problem dla operatora, a nie dla hotelu, ale biuro podró ż y zarezerwował o nam rodzinę - 2 pokoje. A zostaliś my umieszczeni w jednopokojowym apartamencie, czego nie podano w opisie operatora, nocujemy w pokoju nie naszej kategorii. Operator, a wł aś ciwie recepcjonista operatora, nie moż e znaleź ć ostatniej osoby, któ ra ponosi winę za to, ż e hotel, jak się okazał o, ma 2 pokoje z kategorii rodzina, rodzina jednopokojowa (któ rej nie był o na stronie w opisie operatora i w któ rym teraz mieszkamy) oraz drugi pokó j rodzinny - dwupokojowy, za któ ry wpł aciliś my biuro podró ż y!
Już drugi dzień firma gospodarzy szukał a kogoś , kto od teraz zbije pienią dze, aby przenieś ć nas do pokoju, za któ ry zapł aciliś my… Baron, choć pusty, nie wychodzi nam na spotkanie, aby dać nam nasze numer, chociaż gospodarz jest gł upi z opisem pokoi !

Nie chcę jeszcze wymieniać operatora, nagle ich zadowolą i coś zostanie postanowione. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał