Niesamowicie przepraszam za długo oczekiwane, ale stracone wakacje… Morze rozczarowań

Pisemny: 7 wrzesień 2018
Czas podróży: 10 — 24 sierpień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Niesamowicie przepraszam za dł ugo oczekiwane, ale stracone wakacje ........
Mó j mą ż i ja odpoczywaliś my w tym hotelu w sierpniu... Wybraliś my hotel na bardzo dł ugi czas, wcześ niej był y 4 gwiazdki (Mercury, Leila Valeila w Hurghadzie), postanowiliś my doł oż yć pienią dze i odpoczą ć w 5 gwiazdkach. Moja recenzja bę dzie negatywna, bo morze rozczarowań jest na każ dym kroku. Nie chciał em tego pisać , ale skoro administracja nalega…. moż e naprawdę moż na wszystko zmienić na lepsze. I konieczna jest zmiana, najprawdopodobniej od gó ry. Bardzo trudno mi zrozumieć , dlaczego wielu wczasowiczó w oburza się w hotelu (a rozmawialiś my z Biał orusinami, Ukraiń cami, Kazachami, Ormianami), a recenzje są najlepsze. W tajemnicy animatorzy powiedzieli nam, ż e hotel sam pisze wię kszoś ć recenzji (nie wiem, czy to prawda, nie mogę powiedzieć ).
Hotel jest budż etowy, oszczę dnoś ci na każ dym kroku, wraz z mę ż em odnieś liś my wraż enie, ż e za organizację cał ej obsł ugi odpowiada bardzo rozważ ny czł owieczek, któ ry wie jak i gdzie i jak konkretnie oszczę dzać ))). A co mogę powiedzieć , jeś li sama Gestrelation odpowiedział a na nasze pewne pytanie z chytrym uś miechem - To jest biznes !!! ! ! Tak, to naprawdę tylko biznes. Nikt tutaj tak naprawdę nie dba o Ciebie jako o goś cia, zwł aszcza gdy ostatniego dnia jest godzina 12:00, nikt Cię tam nie potrzebuje. Był em w wielkim szoku, gdy jedna para z dzieckiem w wieku 2 lat został a wyeksmitowana o godzinie 12.00, transfer odebrał ich o 00.00, cał y ten czas spę dzili na przyję ciu, wyczerpani do przeraż enia, szczegó lnie dziecko, bo byli nie ma numeru za dodatkową opł atą , nie ma wolnych pokoi (dodatkowa opł ata - do 15.00-40, do 18.00-60, do 20.00-80 wydaje się tak). Mam poró wnanie z powyż szymi hotelami, to nie jest tam nawet blisko, no có ż , maksymalnie 10 USD. Ogó lnie rzecz biorą c, moż e jeś li odpoczywasz po raz pierwszy, to ci się spodoba.

Oczywiś cie mieliś my wię cej poró wnań z poprzednimi hotelami (w niektó rych byliś my 2 razy), gdzie był y 4 gwiazdki. Dla poró wnania Barcelo 3 gwiazdki, a poprzednim 6. No, chyba w kolejnoś ci - przyjechaliś my wieczorem, o 20.30, nikt nas nie spotkał z ż adnymi sokami, zabrali nam dokumenty i wysł ali do restauracji, i tutaj pierwsze rozczarowanie - To zwykł a kolacja! , przeszliś my od stoł u do stoł u, aby znaleź ć czysty obrus .... pó ź niej zdaliś my sobie sprawę , ż e musimy dojś ć do począ tku i wtedy wszystkie obrusy był y czyste. W recepcji przedstawił em list motywacyjny, któ ry wydrukował em z TopHotels, i w przenoś ni został em wysł any wraz z tym listem. Cał e lobby w recepcji wymaga gruntownego remontu, meble są stare, kolumna ze stoiskami od touroperatoró w jest zdarta, zrobiliś my jej zdję cie pierwszego wieczoru, wię c drugiego został a zawieszona biał ymi prześ cieradł ami.
(Duż y posą g powitalny ró wnież wspina się po obu stronach), schody i korytarze są najprawdopodobniej myte raz w tygodniu, wszę dzie są brudne plamy na kafelkach, pierwszego dnia na stopniach schodó w (w pobliż u recepcji) widzieliś my duż e plamy z rozlanej kawy, te plamy prał y dopiero po 5 dniach, ś wież e kwiaty w wazonie na stole Gestrelation (przepraszam, przed jej nosem), zwię dł e i już zgnił e, stał y 4 dni i wszystkim był o wygodnie. Pierwszy pokó j, któ ry dostaliś my za dopł atą , został natychmiast zmieniony z widokiem na morze, był o to w cią gu 5 minut. Komplement w postaci owocó w, o ile zrozumieliś my po 4 dniach, po poproszeniu Mariny, został wniesiony do pierwszego pokoju, któ ry nam dano. Nasz pokó j był po prostu cudowny (wszystkie są takie same), przestronny, duż o sł oikó w, ))) naprawdę.5 gwiazdek. No to trochę denerwował o, ż e pod prysznicem nie był o drzwi i zawsze był a duż a kał uż a wody i spł ywał a do pokoju, ale to bzdura. Najbardziej wkurzył mnie klimatyzator
. To okropne!! ! ! Ź le chł odzi pomieszczenie, ale gł oś no, po prostu przeraż enie. )))) Nie wyspaliś my się jak na jedną noc. Sprzą tanie to ró wnież.5 punktó w, zawsze był o czysto i ś wież o po sprzą taniu, poprosili o zmianę poś cieli po 5 dniach, zmienili ją . Zostawiają.1, 5 wody dziennie, nam to nie wystarczał o, bo nie moż na nawet umyć zę bó w z kranu. Nie wiem, czy to prawda, ale podobno drugą butelkę wody kupiono za pienią dze.


Morze!! ! ! Oczywiś cie bardzo pię kna. Dwa kroki i jesteś otoczony wieloma kolorowymi rybami, woda jest ciepł a. Wspaniał y! ! ! W kolejnych dniach przed obiadem był o gwał towne, porwane przez fale, ale pod pewnymi wzglę dami był to też szum, fale rano, spokó j po poł udniu. . Frustrują ce był o to, ż e po przypł ywach przypł ywy był y bardzo brudne morze ! ! ! Wysoko! ! ! Nie był o mił o wejś ć . W poró wnaniu z poprzednimi hotelami wszyscy tam byli ł apani na siatkę.5 razy dziennie, grabili ś mieci przez cał y dzień . Tutaj ta sprawa nie jest zbyt dobra.
((Jeś li chodzi o leż aki to nie zabraliś my ich o 5 rano, przyjechaliś my o 8 rano i zawsze moż na był o znaleź ć miejsce po lewej stronie baru. Pod koniec wakacji wielu Wł ochó w przyjechał a, a tu kolejna niespodzianka, zawsze uważ ał em ten naró d za cywilizowany, nieee.... nie moż na leż eć obok nich, są bardzo hał aś liwi, gromadzą się w grupach po 10-15 osó b i te emocjonalne gł oś ne rozmowy sprawił y, ż e po prostu opuś ć plaż ę , ale to też nie jest najgorsze, zostaw leż aki, porzucili rzeczy i rę czniki na stos i zaję li je, a potem zrobili awanturę z bezczelnym spojrzeniem. ))). Có ż , to ich prawo.

Jadalnia!! ! ! Renowacja antykó w, stare krzesł a, stoł y. Ponieważ przyjechaliś my i odpoczywaliś my w restauracjach innych hoteli, nie jest to tutaj nawet blisko. Przybiegł em tutaj, zjadł em szybko i wyszedł em. Cał ą szafę , któ rą zabraliś my do wyjś cia, wyczyś ciliś my do czysta i zabraliś my do domu. To nie dla tego hotelu.

Dziewczyna, któ ra stoi przy wejś ciu i zapisuje numery, powinna przynajmniej nauczyć się szczerego uś miechu, jeś li podczas obiadu wyszł a (no powiedzmy do toalety) i weszł a ponownie, lepiej ją ominą ć , wzią ć spojrzeć na nią , ż e staje się przeraż ają ce. Wszyscy kelnerzy są szczerzy, uprzejmi, mili, a jeś li dasz kolejne $, cał a uwaga bę dzie skupiona tylko na Tobie. Jedyny minus, jeś li zamó wisz wino na począ tku wieczoru, to moż e pod koniec kolacji przyniosą je, ale nie wiadomo, gdzie je noszą , moż e z jakiegoś pomieszczenia gospodarczego (we wszystkich hotelach był o to najmniej wypeł nić ). Za pierwszym razem myś leliś my, ż e jest rozcień czony wodą , czerwone wino jest ró ż owawe, a smak wody jest wyczuwalny, pó ź niej poprosiliś my o przyniesienie normalnego i och, szczę ś cia ! ! Przyniosł y. Najprawdopodobniej jest wylewany, rzucany jest ló d, a zanim do nas dotrze, to już poł owa wody. Moż e warto był oby podzielić obowią zki mię dzy kelneró w, jeden niesie wino i soki, a drugi zmywa naczynia.
Skł adasz zamó wienie i dopó ki nie dojdzie do koń ca rzę du, zbierają c naczynia, nawet nie drgnie, ż eby ci coś przynieś ć . Jeś li chodzi o jedzenie… có ż , nie jesteś my zbyt dobrzy. W tych hotelach co wieczó r był y dwa grille, był y ró ż ne smakoł yki, ale tutaj jest to samo. Jakoś ć jedzenia to nie fontanna. Czę sto niedogotowane ryby i kurczaki. Przyjechaliś my na otwarcie i po 5 minutach zebrał a się kolejka 15 osó b, no có ż , ż eby przyspieszyć , odwró ciliś my kawał ek, usmaż yliś my go na wierzchu i jedziemy dalej, jeś ć . Po tym, jak zobaczył em w ś rodku czerwoną rybę i kurczaka, przerzucił em się na dietetycznego gotowanego kurczaka i tak dalej przez pozostał e 8 dni. Có ż , co rano nie poszł o dobrze, jest przerabiane i podawane na lunch, no có ż , to zrozumiał e, przymykamy na to oczy, ale te sał atki, któ re nie poszł y na lunch, są w tym samym miejscu na obiad lub ciasto , z czego poł owa został a na obiad, zawsze widzisz na kolację (zawsze przychodziliś my na otwarcie). Myś lę , ż e te lady chł odnicze nie schł adzają się tak dobrze w tym upale.
Natknę li się na brudne pomidory, trzy razy pró bowali wzią ć sał atkę warzywną i za każ dym razem trafiali na zgnił e pomidory, potem zupeł nie odmó wili sał atek, ogó rkó w paszowych (odpoczywamy 5 razy w Egipcie, no có ż , ogó rkó w z takimi nie był o smak). Do szaleń stwa zakochana w chlebie... Musiał am ż yć bez chleba przez dwa tygodnie, każ dy obiad i kolację , pieczywo wszystkie są dę bowe, moż e są ś wież e, ale należ y je przykryć folią . Dokł adnie te same pieczywo był y wszę dzie (w sensie w poprzednich hotelach), ale wszystkie był y przewiewne i mię kkie. Kilka razy zauważ yliś my, jak goś cie przypadkowo upuszczają ł yż ki, któ re są ustawiane ze wspó lnego talerza, miarki, obsł uga najpierw się uś miecha, odkł ada, a potem zwraca bez mycia i wymiany. Dania mię sne (wą tró bka, woł owina....), któ re był y rozdawane, nie powiem inaczej, rozdawano, tak chciwie i czasem ze zł em, ż e nie chciał em ich pó ź niej jeś ć .
(w poprzednich hotelach to nie był o blisko, weź tyle, ile chcesz, ale jeś li chcesz, moż esz zorganizować ze sobą ogromny talerz i przynieś ć go do swojego pokoju, a był y 4 gwiazdki). Generalnie od 4 dnia odpoczynku byliś my na tabletkach, zresztą po powrocie do domu dokł adnie tydzień był taki sam. Faceci, z któ rymi podró ż owali w transferze, powiedzieli to samo, wypili cał ą smektę i nifuroksazyd, któ re zabrali ze sobą . To jest przeraż ają ce!! ! ! Wyjechali strasznie.


Bardzo podobał y mi się chł opaki z „restauracji” na plaż y, byli bardzo uprzejmi i bardziej im ufaliś my w kwestii czystoś ci gotowania. Nie fani fast foodó w, ale bardzo podobał a mi się pizza rybna, dzię ki za radę szefowi kuchni, wyglą da na to, ż e ma na imię Abdul, jest po prostu mą dry, a Mohamed jest ś wietny!!!! ! ! Zawsze przyjemnie był o z nim pogadać .

Poszliś my do sklepó w hotelowych, ceny są maksymalne i bardzo trudno się z nimi targować (znowu wszystko jest w poró wnaniu z innymi hotelami).
Za radą turystó w odwiedziliś my sklep George Clooney w mieś cie, za tę cenę bardzo wygodnie i przyjemnie, wygodnie - piszesz do niego w viberze, ustalasz godzinę i taksó wka przyjeż dż a za darmo, też bierze jesteś bezpł atny; ceny - jeś li magnes kosztuje 2 USD w hotelu, to za 1 USD są.2 sztuki, wszystko inne jest takie samo. Kiedy czekaliś my w recepcji na taksó wkę od George'a, przedstawiciel Tez-tour (Tez-tour jest szalenie kochany i szanowany, wszystkie 5 lat tylko z Tez-tour !!! ! ! ) zobaczył wizytó wkę tego sklepu w naszych rę kach, to szok!!! ! ! Myś lał em, ż e nas zje, ile negatywnoś ci wyraż ał w naszym kierunku, chociaż wcześ niej rozmawialiś my z nim co wieczó r o tym i owym. Na przykł ad nie mamy sumienia, tutaj ludzie w hotelowych sklepach pł acą szalone czynsze, a ty jesteś taki kiepski w chodzeniu do George'a. {usunię te przez moderatora: nieautoryzowane reklamy}. Zakoń czył rozmowę groź bami - po prostu spró buj dać komuś wizytó wkę . Myś lę , ż e to gł upie – każ dy ma prawo wyboru!

Odwiedziliś my na miejscu sklep z olejem jaś minowym, byliś my zadowoleni. Sprzedawca, generalnie ogień , pozytywny, wszystko wyjaś nił , powiedział , pokazał , zrobił doskonał y rabat. Byliś my ró wnież zadowoleni z jakoś ci olejkó w. Jeszcze raz dzię kuję!! ! ! Polecamy ten sklep wszystkim! (Rozumiemy, ż e jest to reklama, ale mamy nadzieję , ż e nie zostaną one wycię te z recenzji).

Podobał a nam się ró wnież wizyta w spa. Dziewczyna Wiktoria, któ ra nas spotkał a, jest bardzo uważ na, pozytywna, przyjemna. Odwiedził em saunę , masaż e, jacuzzi. Tyle uwagi....!!! ! ! I podali herbatę . Masaż ognia!! ! ! I za każ dym razem nowa maska! Nie pamię tam imienia dziewczyny, któ ra robił a masaż , ale wrzucę z nią zdję cie. Jest urocza, w jej rę kach był o tak ł atwo i spokojnie, ż e mam wraż enie, jakbym znał a ją ponad rok. Dzię kuję bardzo!!!!! !

Coś w tym stylu! Jest o wiele wię cej do napisania, ale myś lę , ż e przedstawił em gł ó wne punkty.
Chcę od razu przeprosić administrację hotelu, rozumiem, ż e po wszystkich pozytywnych recenzjach czytanie naszych jest nieprzyjemne, ale niczego nie upię kszał em, a jeś li naprawdę otworzysz oczy i docenisz swoją pracę i hotel, to bę dziesz zrozum, ż e jesteś bardzo daleko od 5 gwiazdek, nawet w poró wnaniu z 4, wiele musi zostać sfinalizowanych. W zwią zku z tym pienią dze, któ re zapł aciliś my, nie są tego warte. Szkoda bardzo, ż e wakacje stracone. Po raz pierwszy od 5 lat wakacji w Egipcie przyjechaliś my zał amani, nie wypoczę ci, zł apaliś my infekcję i nie ma ochoty doł ą czyć do nowego sezonu pracy, a szkoda wydanych pienię dzy. Bardzo smutny!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! Ż yczymy hotelowi istotnych zmian i lepszej obsł ugi, ale dla turystó w, któ rzy planują odwiedzić ten hotel, nie odradzamy, moż e dla Was bę dzie inaczej!

Ż yczenia Relacji Goś cinnych - Dziewczyny, Olga i Marina, proś ciej, jesteś twarzą hotelu, jesteś jak prawa rę ka turysty, ale nie chciał em się do ciebie zbliż ać , tyle patosu, wydaje się był eś naszym goś ciem, znowu poró wnujemy się z innymi hotelami, dziewczyny i ja nadal korespondujemy i gratulujemy im wakacji, byli jak serce, dusza hotelu ..... W naszej recenzji nie ma nic upię kszonego, a ja napisał em to bez agresywnego nastroju, ale z morzem rozczarowań... Nikt nie chciał urazić , ale tak jest !!! ! ! Co prawda nie jesteś my nudnymi ludź mi, jesteś my w ż yciu bardzo pozytywnymi ludź mi, zawsze bę dziemy milczeć i wytrwać , ale to nie tym razem. Powodzenia w hotelu i dobrego wypoczynku dla turystó w! ! ! Absolutnie nie oczekujemy od Was przeprosin, któ re Olga napisze poniż ej, teraz nie ma to dla nas znaczenia, ale zró bcie pozytywny i przyjemny wypoczynek oraz komfort przyszł ym turystom!!!!! !
Nie mamy ż adnych skarg na firmę Intravel Lux (cudowne i uważ ne dziewczyny) i organizatora wycieczek Tez-tour, wybó r należ ał do nas, a wszystkie kwestie organizacyjne został y zał atwione na 5+.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał