Nic nie zepsuje nam wakacji.

Pisemny: 27 grudzień 2010
Czas podróży: 16 — 25 grudzień 2010
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Nie ma nowych opinii o tym hotelu, wię c postanowił em pomó c tym, któ rzy wybierają : )
Uś miechnę ł am się w autobusie, gdy przewodnik powiedział , ż e rekiny atakują tylko te, któ re zanurkował y daleko w morze, a jeś li zanurkujesz przy brzegu, nic ci się nie stanie : ) A rekinó w w ogó le nie mamy! Ponadto. Czekaliś my do 14, wzię liś my klucz z recepcji i poszliś my obejrzeć pokó j. Otwierają c drzwi byli przeraż eni: smró d, brud i odrapanie. Wró ciliś my do recepcji i wyjaś niliś my, ż e nie bę dziemy ż yć w takich warunkach. Ż adnych problemó w, czekaj, wszystko uporzą dkujemy, zapewnili nas : ) Nie chciał em czekać , mó wię pokaż mi, jakie są inne liczby. Obejrzał em jeszcze kilka pokoi, z któ rych jeden jest „nowy”. Wyraż a się to w tym, ż e meble w nim pomalowane są czerwoną farbą o zapachu, któ ry jeszcze nie zwietrzał . Stwierdzono, ż e pokoje są prawie takie same i osiedliliś my się w oryginalnym. Po oczyszczeniu zrobił o się trochę lepiej,
ale prześ cieradł a był y zaró wno brudne, jak i pozostawione z cudzymi wł osami itp. Znalazł em ś rodek czyszczą cy na podł odze, szturchną ł em go palcem i kazał em zmienić . Zapach w pokoju został wyeliminowany jakimś ś rodkiem dezynfekują cym, podł ogi został y umyte. Klimatyzacja, telewizor dział ał . Sejf był zamknię ty. Nie uż ywaliś my go, wię c nie naprawiliś my problemu.

W hotelu znajduje się mał y autobus, któ ry zabierze Cię na plaż ę , a wieczorem do Naama. W recepcji znajduje się kartka z rozkł adem zaję ć . Wię c autobus nie zawsze się do tego trzyma. Raz nie zabrał facetó w, któ rych znał z plaż y, raz przybyliś my do Naama o wyznaczonej godzinie i nie widzieliś my go. Pró bował em to zał atwić w recepcji. Pokazano nam magazyn w cał oś ci napisany po arabsku! ! ! Prawdopodobnie z tego powinniś my zrozumieć , ż e autobus był i nawet kogoś przywió zł . Ogó lnie uznano, ż e wyszedł trochę przed czasem. W trakcie dialogu odnosił o się wraż enie, ż e recepcjonistka zupeł nie zapomniał a ję zyka rosyjskiego, a wraz z nim angielskiego.
Chociaż przy odprawie ten sam pracownik zaskoczył mnie swoim dobrym rosyjskim. Moim zdaniem terytorium hotelu po prostu nie ma. Basen, obok jest kolejna malutka leż anka dla dzieci, za nią bar i jakiś dó ł z siatką do siatkó wki. Recepcja jest bardzo mał a z bardzo starymi sofami i brzydkim ż yrandolem. Jedzenie jest dobrze przygotowane na mó j gust, ale wybó r jest bardzo mał y. Specjalnie na ś niadanie: pł atki i kulki, jajecznica, ser typu brynza, okropna kieł basa, trochę sał aty i kilka rodzajó w buł eczek do herbaty i kawy. Kolacja jest lepsza. Z owocó w dali: guawa, banany, daktyle, mandarynki. Z rozmowy z jednym turystą dowiedział em się , ż e wł aś ciciel hotelu się zmienił , a wcześ niej był o tu znacznie lepiej. "Zadowolony" turtess przewodnik. Przybywają c wieczorem do pokoju zobaczył em notatkę z proś bą , aby przyszedł do niego rano. Wiadomoś ć był a wstrzą sają ca. Zaoferował cał kowicie za darmo, na 2 dni pozostał e przed wyjazdem, przeniesienie się do 5-gwiazdkowego hotelu all inclusive Concorde,
natomiast tutaj mieliś my HB. Zapytany, dlaczego tego potrzebuje, nie odpowiedział . Oczywiś cie wyraż ono zgodę . Wszyscy spakują swoje rzeczy w godzinach 12-30, autobus odbierze Cię . Po 2 godzinach przy basenie spotykam się z przewodnikiem mó wi, ż e nic się nie stał o, wszystko jest anulowane: ((
Chę ć ponownego przyjazdu do tego hotelu nie pojawił a się . Hotel jest odpowiedni dla bardzo bezpretensjonalnych turystó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał