Okropny hotel?

Pisemny: 3 styczeń 2009
Czas podróży: 13 — 20 grudzień 2008
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Był y od 13.12 do 20.12. 08. Podró ż ował z mamą . Nie podobał o mi się prawie wszystko.
All inclusive jest inny dla każ dego. Rosjanie noszą bordową bransoletkę . Z tymi bransoletkami wino (nawiasem mó wią c, obrzydliwej jakoś ci i, jak nam pó ź niej powiedziano, z dodatkiem difenhydraminy) moż na dostać tylko podczas obiadu i kolacji. W tym samym czasie, aby dostać jakikolwiek alkohol (lub herbatę rano), bę dziesz musiał wstać i nalać sobie. Natomiast dla osó b z bransoletkami w innych kolorach podchodzą kelnerzy i przynoszą to, czego potrzebują . Jedzenie jest dobrze przygotowane, ale bardzo monotonne. Warzywa są generalnie zł e. Zupa to tylko nazwa. Ś ciś le mó wią c, nie tylko z mię sem był o ź le. Facet z beczki rozumie tylko rosyjski (chociaż wystarczy nauczyć się tylko jednego sł owa - piwo, wszystko inne wymawia się tak samo). Jakoś się zbliż ył em, wię c zamiast nalać nowy, wepchną ł we mnie szklankę , któ ra był a już dawno wylana. Nawet kiedy podchodzisz i mó wisz po angielsku, bransoletka nadal okreś la, ż e ​ ​ jesteś Rosjaninem i zachowujesz się bezczelnie i chamsko.
Pewnego dnia wybraliś my się na dł ugą wycieczkę z pó ź nym powrotem do hotelu (inna para z tego samego hotelu, przez tego samego przewodnika, pojechał a na tę samą wycieczkę ). Zamó wił nam obiad. Kiedy weszliś my do restauracji, od razu wszystko został o tej parze przyniesione, ale począ tkowo w ogó le nie zwracali na nas uwagi. Pię ć minut pó ź niej przyszli do nas. Powiedział em, ż e powinien być obiad. Nie zrozumieli mnie (personel hotelu jest ogó lnie BARDZO zł y z ję zykiem rosyjskim - praktycznie nic). Pię ć minut pó ź niej podszedł inny Egipcjanin i zapytał , czy mó wimy po angielsku. Mó j poziom wystarczył , aby zrozumieć , ż e mó wi, ż e nie ma nas na liś cie. Nalegał em, ż e powinniś my być , ponieważ dyskutowano o tej samej parze. Zdezorientowany, wyszedł ponownie. Wreszcie, gdy ta para już jadł a, przyniesiono nam obiad. Ale nastró j znikną ł .

Jeś li chodzi o tzw. restauracje, nie należ y zbytnio liczyć na ich poziomie. Obsł uga jest dobra, ale jedzenie. . . Ich makaron to granatowy makaron z pastą pomidorową . Pizza to kawał ek ciasta z duż ą iloś cią sera i kilkoma duż ymi kawał kami pomidora, pieczarek i szynki na cał ą pizzę . Chiń skie mię so jest lepsze, ale. . . Potem niektó rzy poszli do zwykł ej restauracji.
Dobrze posprzą tali pokó j, ale przez cał y tydzień nie pamię tał em zmiany poś cieli. Kiedy nie zostawiliś my dolara, dostaliś my mniej rę cznikó w.
Ogrzewanie basenu nie dział ał o. Jak nam powiedziano, ogrzewanie był o zepsute. Ale naprawią to dopiero za tydzień .
Ostrzegano nas przed dł ugim pontonem. Tak, daleko od morza. A nawet jak zejdziesz z pontonu, to jeszcze 10 metró w do przejś cia po koralowcach na gł ę bokoś ć . Kiedy wiatr był silny, nie wpuszczano ich do morza.
Plaż a innego hotelu (5 gwiazdek, należ ą ca do tego samego wł aś ciciela). Ale straż nicy nie mogli wejś ć na terytorium, tylko przejś ć obok. Kiedy przeszliś my przez kolejne wejś cie i udał o nam się wejś ć do ś rodka. Nawiasem mó wią c, baseny tam ró wnież nie są podgrzewane. Nie wolno nam był o korzystać ze zjeż dż alni.
Podobał a mi się animacja, chł opaki bardzo się starali. wszystko inne nie jest.
Przy wyjeź dzie, gdy pokó j był już przekazany, bransoletki został y zdję te i czekaliś my na autobus, odmó wili mi nalania herbaty w barze.
Naprawdę ż ał ował em wyboru tego hotelu. Nikomu nie radzę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał