Pokój nigdy nie był sprzątany?

Pisemny: 16 marta 2016
Czas podróży: 8 — 15 marta 2016
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywał em w tym hotelu od 03.08. 2016 do 15.03. 2016. Miał em pó ź ne zameldowanie. Przyjechaliś my o 19:40 i poszliś my prosto na kolację . Ś niadania i kolacje miał y to samo menu każ dego dnia z niewielkimi ró ż nicami.
Ś niadanie:
Fasola w pomidorach.
Osobno surowe pomidory, osobno ogó rki.
Suró wka z kapusty pekiń skiej, pomidoró w i ogó rkó w.
Sał atka z kalafiora z marchewką .
Coś pomię dzy twarogiem a serem feta.
Mał y asortyment sł odkich wypiekó w.
Prawie każ de ś niadanie był o daniem z duszonego bakł aż ana i pomidoró w - wcale nie był o smaczne.

Był o też coś w rodzaju gulaszu warzywnego z marchewki, cukinii i szparagó w - wszystko to jest lekko duszone i prawie bez smaku, poza tym najwyraź niej warzywa był y sł abo umyte, bo piasek czę sto chrupał na zę bach. Na zamó wienie wypiekano naleś niki lub jajecznicę .
Ponieważ nie jem mię sa, trudno mi powiedzieć , co był o mię sem. Wyglą da na to, ż e to mię so w sosie pomidorowym. Był a herbata, kawa i napoje. Był a sł odka zupa ryż owa. Moim zdaniem na ś niadanie moż na był o zjeś ć tylko robaka.
Na obiad:
Zawsze był ryż , najczę ś ciej z curry, choć dwa razy był biał y solony ryż . Gdybym kupił ten ryż na Ukrainie w stoł ó wce, uznał bym, ż e jest dobry, ale nie doskonał y. Dla Arabó w ten ryż to pierwsza tró jka. Wiem, ż e Arabowie są ś wietni w gotowaniu ryż u.
Na obiad był o też ubite danie, któ re moim zdaniem został o przygotowane z na wpó ł zjedzonego porannego gulaszu warzywnego i dania z bakł aż ana i pomidoró w.
Zawsze był a zupa puree, moim zdaniem pyszna. Czę sto na wodzie był y tł uczone ziemniaki i ź le ubite. Znowu gulasz warzywny z chrupią cym piaskiem na zę bach. Gotowana ciecierzyca, któ rej nikt nie jadł . Przyprawa sezamowa - dla sł abej czwó rki. Asortyment wypiekó w jest dwa razy wię kszy niż rano. Z owocó w na obiad podano tylko pomarań cze, chociaż moż na był o dodać przynajmniej banany i daktyle. Herbata, kawa, napoje.
Wcześ niej odpoczywał em w trzygwiazdkowym hotelu i nie widzę ż adnej ró ż nicy w odż ywianiu. Jedzenie nie cią gnie się.4*. Czę sto zdarzał y się sytuacje, ż e kelner zabierał brudne naczynia i nagle zaczą ł gł oś no mó wić po arabsku, nie zwracają c się do nikogo w szczegó lnoś ci. Jak rozumiem, to on powiedział , jak „dobry” jestem, skoro nie daję „bakszyszu”. Bardzo nieprzyjemne.

Prawie każ dy obiad skł adał się z ryb i dwó ch dań mię snych. Był a też cukinia w sosie pomidorowym - cał kiem smaczna. Zjadł em kolację z zupą puree i ryż em z dodatkiem warzyw.
Jak mó wi tytuł , mó j pokó j nigdy nie był sprzą tany ani zmieniany. W ostatnim dniu pobytu zmieniono rę czniki, a nagromadzone ś mieci wyrzucono.
Lodó wka i pilot do telewizora nie dział ał y w pokoju. Kanał y moż na był o zmieniać tylko w telewizorze. Awarie najwyraź niej nigdy nie został y naprawione, ponieważ nie dał em „bakszyszu”. Jeden gł upi woź ny cał y czas się uś miechał , ś miał , mó wił po arabsku, czasem przybijał pią tkę , cał y czas trzymał go za rę kę . Bardzo odpychają ce i niepokoją ce zachowanie. Pozostał e pomieszczenia został y jednak posprzą tane, prawdopodobnie na „bakszysz”.
Są też pozytywne aspekty. Pokó j jest duż y i jasny, przyjemnie w nim przebywać . Duż e podwó jne ł ó ż ko jest lepsze niż w moim domu. Ł adny basen z 3 zjeż dż alniami.
Najgorsza rzecz, jaka wydarzył a się w tym hotelu. W przedostatnim dniu mojego pobytu obrabowali są siedni pokó j, ukradli stary biedny telefon komó rkowy (wedł ug ofiary) i spodnie dresowe jej mę ż a. Na frontowych drzwiach był y ś lady wł amania.

W tej sytuacji bardziej zaskoczył o mnie dział anie administracji i bezpieczeń stwa. Szef ochrony hotelu po zbadaniu uszkodzonych drzwi wejś ciowych w pokoju powiedział , ż e ofiary dokonał y napadu i same ukrył y rzekomo „skradzione” rzeczy. Administrator hotelu nigdy nie zadzwonił na policję i nie poinformował organizatora wycieczki o kradzież y. Był już pó ź ny wieczó r i administrator powiedział , ż e jutro moż na tę sytuację przedyskutować z dyrektorem. Reż yser nie pojawił się nastę pnego dnia. W ramach rekompensaty ofiary miał y w dniu wyjazdu moż liwoś ć pozostania w pokoju do ostatniej chwili i pó jś cia na obiad.
Dla siebie zdecydował em, ż e:
Jeś li bę dzie okazja, aby ponownie pojechać do tego hotelu w niskiej cenie, pó jdę tylko wtedy, gdy nie ma innego hotelu, w któ rym nie kradną . Pojadę , bo:
1) inne hotele o podobnej cenie mają podobne problemy.
2) Dosyć dobrze mi odpowiada jakoś ć obsł ugi. Jestem trochę przyzwyczajony do takiej postawy. Niegrzecznoś ci trudno unikną ć w ż yciu codziennym. Poza tym w moim domu nie zmieniam poś cieli co tydzień , wię c nie obchodzi mnie, czy moja poś ciel nie został a zmieniona. Chociaż oczywiś cie chcę otrzymać usł ugę zgodną z opisem wycieczki.
3) Aby zapobiec kradzież y, podejmuję wł asne ś rodki bezpieczeń stwa.
Czytelniku, jeś li masz czas na przeczytanie recenzji hoteli i moż esz sobie pozwolić na inny hotel, w któ rym przynajmniej nie ma kradzież y, moż esz pojechać na wakacje do innego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał