Hotel jest okropny?

Pisemny: 25 wrzesień 2018
Czas podróży: 11 — 19 sierpień 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Zawsze czytam TurPravdę przed wyborem hotelu, ale niestety nie tym razem.

Wybraliś my ten hotel, bo nie był o z czego wybierać , Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, Renaissance Golden View Beach i Sunrise Diamond Beach był y już na nogach, a reszta był a o 150-200 dolcó w droż sza. Powinienem był zapł acić dodatkowo tym razem, ale...

Do hotelu dotarliś my wieczorem, tuż przed kolacją.
W recepcji dostaliś my kartę do drzwi, dwie karty na rę czniki, ale zapomnieliś my zał oż yć bransoletki. Nie przeszkadzał o nam to, bo już w tym roku odpoczywaliś my w hotelu, w któ rym nikt nie nosił bransoletek - UAI był dla wszystkich goś ci hotelowych. W hotelu nie ma wind. Zauważ yliś my, ż e Arabó w jest duż o.

Pokó j 1353, w któ rym się osiedliliś my - jest po prostu okropne:

- brudne i spalone od papierosó w krzesł a w pokoju
- ogromne czerwone mró wki na balkonie biegają tam iz powrotem, pró bują c wbiec do pokoju
- drzwi są sfatygowane z zewną trz, od wewną trz też , ale tam generalnie są czarne i wyglą da na to, ż e kiedyś się palił y
- na drzwiach nie ma zaś lepki, wię c pozostaje mieć nadzieję , ż e nikt w nocy do Was nie wejdzie : )
- mini-bar to w dosł ownym tego sł owa znaczeniu kawał ek lodu, w któ rym notabene zapomniano nalać wody w dniu rozliczenia
- jest sejf, ale lepiej najpierw poć wicz otwieranie/zamykanie, bo klamka się zacina : )
- drzwi do są siedniego pokoju nie są zamknię te, tzn. moż na je bez problemu otworzyć i pomimo tego, ż e na są siednich drzwiach jest zatyczka od wewną trz powoduje to troskę o bezpieczeń stwo rzeczy znajdują cych się w pokoju
- kubki i szklanki są brudne
- zamiast ł yż eczek są dwa zabrudzone plastikowe jednorazowe patyczki, któ rymi proponuje się mieszać zawartoś ć w kubkach
- na podł odze wokó ł czarnych wł osó w
Pokó j 1364, któ ry nam zaproponowano po uporczywej proś bie o telefon do przeł oż onego kierownika, ró ż ni się od pierwszego tylko normalnymi drzwiami wejś ciowymi, ł ó ż kiem mał ż eń skim zamiast dwó ch pojedynczych ł ó ż ek i brakiem drzwi do są siedniego pokoju - minibar jest to samo, centralka klimatyzacji się rozpada i wymaga naprawy, krzesł a tak samo brudne.


Oczywiś cie wieczorem w dniu przyjazdu na obiad nie dotarliś my tam od razu, ale dopiero po tym, jak wró ciliś my do recepcji z pytaniem „Dlaczego nie mamy bransoletek? ”. Z pewnym niezadowoleniem mę ż czyzna za ladą wł oż ył je dla nas i ruszyliś my do… O Boż e, a oni nazywają tę stodoł ę na dole restauracją? ! Generalnie przeciwwskazane jest chodzenie do dolnej jadalni - to naprawdę chlew. Wł oż yli ś wież e sztuć ce i...widelec mojej ż ony okazał się być z dł ugimi czarnymi wł osami owinię tymi wokó ł niego - pokazał to kierownikowi z gł upim pytaniem "Jak to? ", Obró cił go w dł oniach, a potem rzucił na nastę pnym stole! To prawda, ż e ​ ​ w zamian dał czysty.
Asortyment jedzenia pogrą ż a się w gł ę bokim przygnę bieniu. Cał y czas przejeż dż a taczka ze ś mieciami, do któ rej kelner niezdarnie wrzuca resztki jedzenia. Kró tko mó wią c, pod ż adnym pozorem nie schodzić , tylko na gó rę do stoł ó wki w pobliż u recepcji lub do baru na plaż y. Niech Bó g strzeż e cię takż e, abyś siedział obok arabskich rodzin, jeś li nie chcesz zepsuć ci apetytu - bę dą krzyczeć , pluć , rzucać resztki jedzenia na podł ogę i na stó ł , a wszystko w tym samym duchu. Nawiasem mó wią c, rzucają wszę dzie niedopał ki, wię c w tym hotelu trzeba zajrzeć pod nogi, inaczej ryzykujesz wpadnię cie w jakieś smarki lub niedopał ki tuż przy basenie, bo Arabowie byli zbyt leniwi, ż eby wszystko nieś ć to do najbliż szego kosza na ś mieci.

Na pytanie „Gdzie mogę dostać wodę? ” – barman zaproponował , ż e przyniesie mu pustą butelkę i naleje do niej wodę . Bez butelki, bez wody. Dlatego bę dziesz obserwował ludzi, któ rzy przychodzą z butelkami do jadalni, aby po wyjś ciu nalać do niej wody. W pokoju bę dzie woda...
jeś li nie zapomną , sprzą tacz zapomniał nam nalać wody trzy razy i musiał mu o tym przypomnieć.

Personel bardzo sł abo rozumie rosyjski i angielski, ale dobrze komunikuje się z Arabami, któ rzy stanowią.80 procent ogó lnej liczby goś ci.

W miejscach publicznych po prostu nie ma czym oddychać , bo albo nie ma tu wcale klimatyzatoró w, albo po prostu nie radzą sobie z taką temperaturą . W holu stoją biał e skó rzane meble, któ re z daleka wyglą dają szykownie, ale jeś li podejdziesz bliż ej, zrozumiesz, ż e personel o to nie dba - brudne, tł uste sofy i fotele, któ rych nikt nie czyś ci.

Wi-Fi jest dostę pne w holu, ale ł ą cze internetowe jest takie, ż e powoduje bó l w okolicy koś ci ogonowej : )
Dlatego istnieją dwie opcje:
1. po przylocie, zaraz na lotnisku, kup kartę Vodafone lub Orange (10 GB ruchu w cenie od 8 do 12 dolcó w, nie pamię tam dokł adnie) i uż ywaj jej dla przyjemnoś ci, bo bę dzie maksimum 12 GB ruchu w sklepach w pobliż u hotelu za 25 dolcó w (Vodafone): )
2. na 4.
5 dolcó w dziennie, weź router do pokoju w recepcji i uż ywaj ile chcesz, ruch nie bę dzie liczony - prę dkoś ć taka sama, bo tak naprawdę uż ywany jest modem 3G

Plaż a i morze - jest, ale do 13-14 godzin stabilna czerwona flaga. Po obiedzie moż na jechać , ale uważ ajcie, bo zejś cie z pontonu to „pomysł na 5-ka, a wykonanie za 2-ku”, przy brzegu nie ma co ł apać ponieważ odpł ywa fala.

Osobne „ogniste pozdrowienie” dla JoinUp i jego przedstawiciela Samira, któ ry „pracuje” w tym hotelu - poza sprzedaż ą wycieczek nie zrobi nic innego, wł aś ciwie stracił zainteresowanie nami dokł adnie po tym, jak usł yszał , ż e wycieczki nie są nas interesują , ale tutaj pomoc w rozwią zywaniu problemó w z liczbą był aby bardzo przydatna.
Ponadto do osó b, z któ rymi się spotkaliś my i któ re zgł osił y, ż e obok nich zwolnił się numer nominalny i zaoferował y pomoc w przeniesieniu nas tam, Samir, po rozdzieleniu nas na ró ż nego rodzaju kanapach w celu „wypeł nienia ankiety, ” powiedział : „Dlaczego tak mó wisz? Nie podoba ci się twó j numer? Jeś li wszystko jest w porzą dku, odpocznij i ciesz się . Dlaczego mó wisz, ż e nastę pny numer jest bezpł atny? ”- to jest pię ć!


Wś ró d zalet mogę wymienić:
- praca Guest Relations, czyli Dildora, któ ra pomogł a nam w rozwią zywaniu problemó w
- w tym hotelu wiedzą , jak gotować kraby!
- Praca Ahmeda w barze na plaż y

Ogó lnie rzecz biorą c, ten hotel nie ma bynajmniej 5* - 3*, a potem z nacią giem, wię c przeczytaj opinie i poszukaj innego hotelu! Dobrego wypoczynku!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał