Pełny tuńczyk!!!!!!!!!!!!!!

Pisemny: 6 wrzesień 2008
Czas podróży: 7 — 14 sierpień 2008
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 2.0
W swojej recenzji postaram się obiektywnie opisać hotel bez emocji.
Przepraszam, jeś li to nie dział a. : )
My (4 dziewczyny) odpoczywaliś my w tym "hotelu" przez cał e dwa tygodnie. Wybó r padł na nią ze wzglę du na poł oż enie – znajduje się w samym centrum Naama Bay (naprzeciw KFC, tuż za pasaż em handlowym) i rozsą dne ceny. Był em w Egipcie po raz pią ty. Wcześ niej był y znakomite hotele Concorde Sport, Sheraton (2 razy) i Days Inn Gafy ze znakomitym zespoł em animacyjnym (po zmianie szefa chł opaki przenieś li się do innego hotelu). Każ dy hotel miał swoje wady, ale takiego „peł nego tuń czyka” nie widział em nigdzie indziej. W celu:

1. Widok z pokoju - okna wychodzą na ś mietnik lub hotelowy dziedziniec. Wszystkie pokoje są stare, meble odrapane, wszystko bardzo zaniedbane (mimo zapewnień personelu, ż e hotel ma 1 rok). No nie wiem, moż e nie sprzą tali tam cał y rok i zamawiali wył ą cznie uż ywane meble.
Moż na też zapomnieć o basenie - kał uż y na podwó rku.
2. Jedzenie - po prostu bajka (pomimo toż samoś ci menu nie jest to najgorsze). Nie poszliś my na ś niadanie, ale to, czego nie zjedliś my na obiad (kurczak lub ryba w cieś cie) podawano jako kurczak lub rybę z warzywami i na kolację . Napoje alkoholowe w systemie „all inclusive” tylko w recepcji i tylko do 22-00. Zamawiamy 4 piwa. Czekam 10 min. Potem kolejne 10. Nerwy na krawę dzi. Zmieniono kolejnoś ć kilka razy. Udał o się zaprzyjaź nić ze wszystkimi muchami. Potem okazał o się , ż e teraz piwa nie mają i wysł ał woź nego do pobliskiego sklepu, ż eby je kupił . Bez komentarza.
3. Plaż a to bagno. Nazywa się Wiatr. Znajduje się tuż za plaż ą Helnan Marina (okoł o 10 minut spacerem). Sama plaż a z leż akami i parasolami - znoś na. Ale morze. . . Nasz Dniepr jest czystszy. Nie pachnie jak ryba. Pralka jest okropna. Poszliś my za 30 funtó w na plaż ę Viva.

4. Obsł uga - to naprawdę najgorsza rzecz. Zacznę od rę cznikó w. Pią tego dnia zwą tpiliś my, ż e je zmieniamy. Zwykle, jeś li rzucasz rę czniki na podł ogę , oznacza to, ż e prosisz o ich wymianę na czyste. W tym hotelu nie rozumieją podpowiedzi, podnoszą je i odwieszają (celowo nacię liś my w ró ż nych miejscach). Po skandalu poprosili o przyniesienie czystych, któ rych po prostu nie mieli (przynieś li nam rę czniki plaż owe i oczywiś cie nie pierwszą ś wież oś ć ). Nastę pnego dnia czekaliś my na sprzą taczkę (do osobistej weryfikacji). Chł opak wyszedł posprzą tać okoł o 50 pokoi z 10 czystymi rę cznikami (wymagane minimum 4 rę czniki na pokó j).
Każ da proś ba zostaje speł niona przy drugiej pró bie, bo chł opcy z recepcji mają inne zaję cia (np. rozglą danie się za turystami, a przy odrobinie szczę ś cia przecią ganie starszych obcokrajowcó w).
A teraz najciekawsze. Jakoś idziemy spać okoł o 5 rano po dyskotece, a budzę się o 6-30 z niezrozumiał ego zapachu w pokoju. Kiedy otwieram oczy, uś wiadamiam sobie, ż e cał y pokó j jest zasnuty czarnym dymem. Wszystkie okna był y zamknię te, a klimatyzacja dział ał a. Powracają c do zmysł ó w po ś nie i patrzą c w lustro, widzę czarne prę gi na cał ej twarzy i czarne nozdrza. Budzą c siostrę , widzę na jej twarzy podobne prę gi. Okazuje się , ż e zepsuł się klimatyzator i okablowanie zaczę ł o palić . Boję się nawet wyobrazić sobie, co moż e się stać za kilka godzin. Oczywiś cie zmienili nasz numer i dyrektor generalny przeprosił , ale co z tym zrobimy. Po prostu nie mogliś my się obudzić .
Nasze wakacje był y po prostu cudowne i to tylko nasza zasł uga. To wł aś nie zostawił o pozostał oś ci okropnego hotelu. Koniec z nogą! ! ! Bardziej cenimy ż ycie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał