Pytanie o Egipt

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
19851 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Powiedz mi, kto kupił wycieczki online - jakie są niuanse?
Zacząłem monitorować ceny - i w wielu miejscach od pierwszego zamówienia dają taki sam rabat jak mój agent, u którego od dawna rezerwuję. A w regionach jest jeszcze taniej.
Pytanie: jak zarezerwować i nie wysyłać pieniędzy na jakieś pozostawione konto? Albo inne pułapki. Wcześniej płaciłem tylko w biurze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • zapytał 2019-01-245 lat wstecz
Odpowiedzi  •  19
аватар vovatour
Dzień dobry, od ponad roku robimy wycieczki online.
Aby wszystko było w porządku, sprawdź dokumenty firmy - czy naprawdę istnieje.
Przyzwoita firma zawsze bez problemu wyśle ​​Wam swoje dokumenty rejestracyjne i pokaże Wam stronę, takie firmy nie oszukują, bo ryzykujemy to, co gromadziliśmy od lat.
Pozdrawiam, Vova tour Zaporoże.
аватар Vika284
Możesz kupić bezpośrednio w TO TUI, które sprzedają online, ale bez rabatu, który daje agencja
Płacę mojej agentce online, a ona wysyła dokumenty pocztą
Wiem o agencjach, które znajdują się w małych miejscowościach i miasteczkach, które dają dobre rabaty, znajomi kupili takie wycieczki. Na przykład turyści z Kijowa, kupują w mini agencji z regionu Żytomierza, natychmiastowy rabat 10-15%, wszystko wpłacali online na konto prywatne, dokumenty też są online i to wszystko. Brak wsparcia od takiej agencji, jeśli w ogóle
аватар V.Zolot
10-15% zniżki jest super! Zwłaszcza jeśli latasz prawie co miesiąc! A jakie wsparcie „jeśli to”? Opóźnienie lotu - więc ten problem zostanie rozwiązany sam. Jestem na zniżkę! Proszę podać numer tej agencji!
Miałem doświadczenie w kupowaniu bardzo taniej wycieczki do Egiptu, nie będę ukrywał, myślałem, że mnie wyrzucą. Ale wszystko poszło świetnie. Wycieczka kosztowała 183 USD za 2 osoby na 6 dni. Hotel Tivoli w Hadaba.
аватар Vika284
„A jakiego rodzaju wsparcie „jeśli coś” – opóźnienia lotów nie są najgorsze, opóźnienia lotów rozprzestrzeniły się teraz jak infekcja na wszystkie linie lotnicze, które obsługują touroperatorów drogą lotniczą
Właśnie wróciłem z Tunezji i kiedy przyjechałem do hotelu, okazało się, że organizator wycieczek TUI zapomniał zarezerwować i zapłacić za mój pokój, a bardzo „fajnie” było się dowiedzieć o 2 w nocy. W takim przypadku miniagencja Ci nie pomoże, tylko nikt nie odbierze Twoich telefonów
аватар Tigrusya
Vika284, nie jestem pewien, czy mój agent jakoś pomoże i odbierze telefon o 2 w nocy. A nie sprawdzasz aplikacji na stronie operatora? Mam wieczną paranoję - dla pewności muszę wszystko sprawdzić sama.
Jeśli chodzi o rabaty, to dostaję 6% na Anex i Tez. A my niedawno wyszliśmy z Coral - bez rabatu, bo promo. Wczoraj wypisałem się z innymi agentami - w Charkowie od razu dają Tez - 6 USD, Koral - 2% promo + certyfikat do klubu sportowego + transfer na lotnisko, jeśli lecisz z Charkowa. A agencja w Dnieprze - odpowiednio 9% i 6,5%. Ale online. I mają stronę internetową, ale znalazłem je w Telegramie na liście mailingowej.
аватар Tigrusya
Vika284 i jak wszystko rozwiązano?
vovatour, jaki jest twój rabat? Jest to możliwe w osobistym.
Pewnego dnia mój agent nie miał czasu, aby wysłać nas na lot - cena za wycieczkę była bardzo rozsądna. I kilka drobiazgów zaczęło przychodzić jej na myśl – a ona nie wiedziała, jak sprawdzić rezerwację na stronie organizatora wycieczki, że tylko biura podróży mogą to zrobić pod swoim hasłem. A rabaty dla stałych klientów są mniejsze niż inne oferują za pierwszym razem… Więc o co chodzi? Z dokumentami-wizami sam się wszystkiego dowiem, nie ma dla niej nadziei, że w krytycznym momencie coś powie.
аватар ylanysa
Ja też jestem za zniżką, teraz agenci w ogóle nie pomagają. Odnośnie umowy opisałem swoje życzenia agentowi, niektóre punkty mi nie odpowiadają, nie podpiszę się w takim brzmieniu. Wszyscy jednogłośnie - albo w ten sposób, albo nic! Więc po co mi ich w ogóle potrzebować. Nie dają rabatu, mówią, że to nasza pensja, my też jesteśmy ludźmi. Sprzedam wycieczkę w cenie operatora. Agencja z Kijowa. Kupię też na turterce. Przynajmniej możesz tam zobaczyć procent rabatu. Wszystkie warunki są takie same
аватар Vika284
Tigrusya, na stronie TO TUI była rezerwacja, hotel został zarezerwowany i opłacony w 100% 1,5 miesiąca przed rozpoczęciem wycieczki, a wiza turystyczna do Tunezji została otwarta w ramach vouchera na ten hotel
o 2 w nocy nie widziałem sensu dzwonienia do touroperatorów, którzy nie pracują w nocy, ale napisałem wiadomość na Viber do mojego biura podróży, zapłaciłem za 1 dzień za hotel + wczesne zameldowanie. Płacąc, mój agent odpowiedział w każdym razie, rekompensują mi płatność za 1 dzień. Od 8 rano do 12:00 utrzymywała się opowieść, że o mojej rezerwacji zapomnieli menedżerowie firmy TUI w Tunezji. Około godziny 12 do Tunezji przybyli przedstawiciele TUI, którzy mówią tylko po angielsku, francusku i arabsku, bo to nie sezon i nie ma rosyjskojęzycznych przedstawicieli, ale zrekompensowali sobie darmowy transfer na lotnisko w drodze powrotnej oraz jeden zabieg w SPA.
Dzięki mojemu agentowi, który dzwonił do TUI Ukraina 20 razy i napisał mi wszystkie wyniki i nie zostawił mnie z takim problemem. Gdyby to było dołączyć i tak to TUI
аватар Tigrusya
Szalony... Oto co zrobić, gdy agent "umywa ręce"? Nasz lot powrotny został odwołany w tym roku, choć jeszcze przed rozpoczęciem wakacji. Tak więc infolinia na trasie Tez nie działała. Przyjrzałem się teraz ich kontaktom w różnych krajach - na przykład godziny pracy to pon-pt. Gdzie jeździsz w weekendy?
Kiedy organizator wycieczki potwierdzi rezerwację, zawsze piszę do hotelu, aby potwierdzić, w przeciwnym razie nigdy nie wiadomo. Ale nigdy nie wiadomo - gdzie następnym razem "leżą słomki"
аватар HotLine
Dawno, dawno temu toczyła się gorąca dyskusja:
https://www.turpravda.com/tr/question-82022.html
„Agencje” z 10-15% rabatami z małych wiosek, myślałem tam – to fikcja.
Dodam. Na Ukrainie nie ma jeszcze dużych witryn do rezerwacji wycieczek online. Przyczyny nie są omawiane.
Mała witryna to typowa przeciętna agencja. Z wyborem wycieczek zakupionych z wakacji i ustalonym nabyciem. Nie może być tam żadnych super zniżek - oprócz standardowych kosztów trzeba też zapłacić za wybraną wycieczkę i bank za nabycie od 2%.
W Rosji są już duże projekty online. W ogóle nie dają rabatów. To jest obiektywna rzeczywistość.
Zaletą rezerwacji online jest niezależny wybór w czasie rzeczywistym „najlepszej wycieczki w najlepszej cenie” oraz łatwość kalkulacji. Nie rabat. Jak witryny do rezerwacji online.
Dlatego po zniżki udaj się do zwykłych agencji offline.
аватар Tigrusya
Czytać. Były inne tematy
https://www.turpravda.com/tr/question-64557.html?p=1#pagination

https://www.turpravda.com/tr/question-62657.html
Nie mówiłem o nieznanych agencjach z 10-15% rabatami. Albo o stronach z rezerwacjami online (co z Pilgrim, Farvater, tym samym przetargiem na wycieczki? Wszystko jest online).
I o kupowaniu wycieczki online, bez wizyty w biurze. I tutaj zdarza się, że pilnie potrzebujemy zarezerwować - kiedy miesiąc temu jechałem do biura, cena wycieczki wzrosła o 20 euro. W międzyczasie jechałem do domu - nie było już miejsc na lot. Tu też pojawiła się kwestia zapłaty.
аватар Tigrusya
A jeśli nadal płacisz online, to dlaczego nie zrobić tego znacznie taniej? Pisałam już powyżej - jakie konkretnie rabaty zaoferowało mi kilka różnych agencji. Pytanie brzmi - jak uchronić się przed oferentami. I czy agent naprawdę może mieć duży wpływ w sytuacji ekstremalnej. I jak uniknąć tej sytuacji :)
аватар Tigrusya
*oszuści
аватар camomille
Agencja „misto travel” rezerwuje wycieczki online i oferuje teraz zwrot gotówki w wysokości 19% kwoty rezerwacji, którą podobno można przeznaczyć na zakup następnej wycieczki. brzmi kusząco, ale zdrowy rozsądek podpowiada, że ​​darmowy ser (bonus za tłuszcz) może być tylko w pułapce na myszy. przypomina mi bank na skraju bankructwa, który próbuje przyciągnąć depozyty o wysokim oprocentowaniu. chociaż mogę się mylić...
przy zakupie wycieczki w agencji offline, gdzie zawsze kupuję, rabaty są w przybliżeniu następujące: Coral - 3%, Tez - 6%, Anex -5 lub 6% (nie pamiętam dokładnie), Pegasus 6%, Wspólne - 8%. Kilka ostatnich wycieczek kupionych w Internecie. ale ja znam agenta, agent zna mnie.
аватар HotLine
Na Ukrainie nie ma jeszcze dużych witryn do rezerwacji wycieczek online. Ze wszystkimi konsekwencjami. Te, które wymieniłeś, są takie same.
Opisany przez Ciebie program nie jest rezerwacją online. To jest sprzedaż ZDALNA. Takie zastrzeżenia zgłaszają obecnie prawie wszystkie agencje.
Zdalnie wybierasz wycieczkę z agencją, wysyłają ci umowę (tak, ale nie wszyscy to robią) i szczegóły płatności. Formalnie jest to oficjalny obowiązek agenta. Płacąc, sam potwierdzasz akceptację warunków umowy. Po otrzymaniu pieniędzy agent dokonuje rezerwacji, opłaca wycieczkę, przesyła dokumenty. normalni agenci wspierają takich turystów w taki sam sposób, jak ci, którzy chodzą do biura.
Ci, którzy nie przestrzegają tej procedury i od razu dają duże rabaty, są potencjalnymi oszustami. Dla zwykłego agenta sprzedaż wycieczki z 9% rabatem nie ma sensu. Co więcej, operatorzy nie lubią takich agentów; taki agent ma ograniczone możliwości rozwiązywania pojawiających się problemów.
аватар HotLine
3% dodatkowego rabatu dla turysty wynosi 3%. A dla agenta to 50% dochodu.
аватар camomille
HotLine, ciekawie jest poznać Twoją opinię na temat misto travel? oszuści na skraju ruiny?
аватар HotLine
Niewłaściwe jest publiczne ocenianie konkretnych konkurentów.
Pozwólcie, że poczynię tylko dwie uwagi.
Każdy agent (nawet duży) dla dowolnego operatora jest jednym z setek. Dlatego żaden agent nie ma żadnych dodatkowych prowizji. Nie ma 19% prowizji.
Ale o ile mi wiadomo, Misto Travel otrzymuje od turysty tylko własną prowizję, a turysta płaci koszt netto wycieczki bezpośrednio do operatora. Na tym właśnie polega problem z kosztami pozyskania. Być może zwrot gotówki dotyczy tej kwoty prowizji.
аватар camomille
Nie, obiecano 19% całkowitego kosztu wycieczki, tj. netto + prowizja. Dzisiaj wszedłem na ich stronę internetową i zobaczyłem kwotę zwrotu gotówki za wycieczkę, którą kupiłem od mojego agenta, i byłem pod wrażeniem. 190 euro za każdy tysiąc.
Ale w zasadzie przesłanie jest zrozumiałe.
Dzięki za wyjaśnienie i przepraszam za złe pytanie.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Egipt
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już