Obrzydliwy hotel. Ciągnie 3 * nie więcej

Pisemny: 18 styczeń 2019
Czas podróży: 6 — 17 styczeń 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Odpoczywał em z dzieć mi w tym hotelu.
Od profesjonalistó w:
1. Plaż a. Piaszczysta, piasek wejś ciowy. Idealny dla dzieci. Bardzo duż a dł ugoś ć.
2. Koral. Jeś li podpł yniesz trochę bliż ej boi, otworzy się pię kna seria koralowcó w.
3. Brak wiatru w zimie. Biorą c pod uwagę poł oż enie hotelu w gł ę bi zatoki, zimą praktycznie nie ma wiatru.
Có ż , pozytywy się skoń czył y....
Z minusó w.
1. Strasznie stary hotel.
Po prostu ginie cał a liczba pomieszczeń.
Nigdzie nie widział em tak starych pokoi podczas moich 15-letnich wakacji w Egipcie.
Wycieczka został a zakupiona w Cascada Aqua Park Garden View.
Po przyjeź dzie, jak się okazał o, są to ró ż ne hotele, tylko jedzenie w gł ó wnym budynku jest wspó lne.

Po przejrzeniu 3 pokoi w Cascadzie i doznaniu „kulturowego” szoku udaliś my się na recepcję Tia Heights. Przepraszam, ale w Cascadzie są stare telewizory CRT w pokojach. Moje najmł odsze dziecko, któ re ma 7 lat, patrzył o na niego jak na UFO.
Za dodatkową opł atą.16 USD/dobę zaczę li osiedlać się w pokoju Gmachu Gł ó wnego.
To są budynki poł oż one najbliż ej morza. i znajdują się w trzypię trowym budynku gł ó wnym.
Po przejrzeniu 3 pokoi w tych budynkach wybraliś my najlepsze, któ re moż na był o wzią ć.
W pokoju wszystkie drzwi szafek po prostu wisiał y krzywo, ponieważ został y wyrwane.
Zasł ony w oknach był y oderwane, suszarka do wł osó w zepsuta, haczyki w ł azience odpadł y.
Nastę pnego ranka na spotkaniu informacyjnym napisał em wszystko do przewodnika i poprosił em o wyeliminowanie. Potem zaczę li dzwonić z recepcji i proponować przeniesienie do lepszego pokoju.
Jak rozumiem, trudno był o im naprawić wszystkie problemy w tym pokoju)))))))))
Przeniesiony do budynku poł oż onego najbliż ej morza. 30-40 metró w, naprzeciwko gł ó wnego basenu.
11 - liczby.
Tylko w tym przypadku pokoje są lepsze. Ta sprawa wyglą da na nowszą . Meble są zupeł nie inne. Ale drzwi w szafce ró wnież został y oderwane i zawieszone na boku)))))))))

Na zdję ciu w prezentacji hotelu znajdują się zdję cia, któ re nie mają nic wspó lnego z rzeczywistoś cią zdję ć pokoi.
Takich ł ó ż ek nie widać.

2. Strasznie brudna jadalnia.
Miejsce, w któ rym odbywają się ś niadania, obiady i kolacje i nazywane jest „restauracją gł ó wną ”, bardzo trudno nazwać restauracją.
Zwykł a sowiecka jadalnia.
W pierwszym dniu przyjazdu wszystkie naczynia był y brudne lub zepsute.
Oto poł owa naczyń jest po prostu wyszczerbiona lub brudna. Nigdy nie widział em takiego horroru.

Po rozmowie na recepcji i opisaniu wszystkiego przewodnikowi, zaczę li zmywać naczynia !!!!!!!
I usunę li rytm. Ale jak się okazał o, nie na dł ugo.
Potł uczone i wyszczerbione szklanki, nawet w restauracjach a la carte.
Przygotuj się ró wnież na to, ż e przy kolacji zobaczysz mysz w jadalni !!!!!!
Dwa wieczory z rzę du, podczas kolacji, mysz gonił a po jadalni, któ rą zł apał a cał a sztabka kelnerska na czele z kierownikiem jadalni.
W barze na plaż y wszystko przelewa się do mał ych plastikowych kubkó w. Piwo, herbata, kawa.
Ekspresy zwró cone są w stronę baru, czyli ta sama osoba nalewa Ci kawę i herbatę , a takż e piwo i inne mocne napoje.
A ż eby zanieś ć herbatę dziecku, trzeba stać w kolejce.
Niektó re posił ki w barze na plaż y zaczynają się o godzinie 13.00, w tym samym czasie co lunch w gł ó wnej restauracji.
Woda butelkowana jest dostę pna tylko w barze w holu. Jeś li chcesz napić się wody na plaż y, wystarczy pobiec do baru w holu.
W jadalni na ś niadanie ser i kieł basa nie są krojone na tackach, ale kucharz stoi i odcina cię z kawał ka, 3 kawał kó w sera. Wł aś ciwie wyglą da to na jakiś rodzaj dzikoś ci.
Lody podaje się o godzinie 15.00, ale za każ dym razem w innym barze. Moż esz dowiedzieć się , gdzie i kiedy, tylko obchodzą c wszystkie bary. Podobno lody rozdają od 15.00 do 16.00
Dwa dni po przejś ciu zadania „znajdź miejsce do wydawania lodó w”, przybywszy o 15.15, wł aś nie usł yszeli, ż e lody się skoń czył y. Kró tko mó wią c, rozdają tylko jedno pudeł ko.
Cał y system został zaprojektowany tak, abyś mniej jadł i pił.

3. Personel. Okropny stosunek do goś ci.
Cał y personel zachowuje się tak, jakbyś był im coś winien.

Po prostu nie są wyszkoleni do uś miechania się do goś ci.
Na rę cznikach pracownicy oszukują dzieci na kartach. A to jest system. Przez 10 dni taki przypadek zaobserwowano 4 razy.
Dziecko przychodzi po rę czniki i dostaje mniej kartek. I nie ma znaczenia, ż e ​ ​ wł aś nie policzył eś te rę czniki i zamierzasz odebrać dziecko. Nie da się tego udowodnić . Wszyscy menedż erowie przychodzą i mó wią , ż e tu rzą dzą i są odpowiedzialni za wszystko. Co wię cej, po prostu otwarcie przeklinają z goś ć mi.
W hotelu odpoczywają gł ó wnie Ukraiń cy, Biał orusini i Rosjanie.
Być moż e ta postawa jest wł aś nie z tego powodu.

Tak samo teraz gł ó wny basen jest w naprawie. Cał oś ć jest zamknię ta, a wokó ł niej trwa budowa, któ ra nie jest niczym ogrodzona. Nie sł yszeliś my tutaj o bezpieczeń stwie.
W tym roku odpoczywaliś my niedaleko w Sunrise, to są zupeł nie dwa ró ż ne ś wię ta. To dwie zupeł nie ró ż ne koncepcje funkcjonowania hotelu.
Jeś li był eś już w dobrych hotelach, nie jedź do Tii, ponieważ pierwsze dni to kompletne rozczarowanie.
Podszedł em i napisał em do recepcji i przewodnika, a podszedł em do dyrektora generalnego. Wszyscy sł uchają , popraw TYLKO dla Ciebie. Ale po chwili wszystko wraca do cał kowitej oboję tnoś ci. Najprawdopodobniej hotel jest nastawiony na Ukrainę , Biał oruś i myś lą , ż e w tej formie wszystko nam się sprowadzi.

Szkoda, ż e ​ ​ z 10 rodzin, któ re przyjechał y z nami do hotelu, tylko my podeszliś my do przewodnika, na recepcji i staraliś my się nawią zać lepsze relacje i coś zmienić . Wszystkie pozostał e 9 rodzin ró wnież był o oburzonych, ale na plaż y.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał